Gå til innhold

Hva faen driver han med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hatt en god kompis i ca 1 år nå, vi er mer enn venner og fuckfriends, men ingen av oss vil ha et seriøst forhold. Enda. Vi hadde sex jevnlig frem til november ca, etter det har vi vært litt lite med hverandre, men hver eneste gang så har han ikke hintet frempå. Og når jeg har prøvd, så har han vært "trøtt".. Men hver gang jeg er hos han så ber han meg sove der..

Igår spurte jeg han hvorfor han ikke vil lengre, samtalen gikk vel sånn;
meg; "Du vil jo ikke ha meg lengre.."
han; "Har ikke sagt jeg ikke vil ;)"
meg; "Hva prøver du på?"
han; "Noe som fungerer;)"
meg; "Hva holder du egentlig på med??"
han; "Teaser deg."
meg; "Og du vil oppnå hva?"
han; "Det får vi se"

Jeg skjønner ingenting. Det går ikke an å lese han, og jeg forstår ikke hvorfor han ikke har hatt sex med meg de siste 3 mnd, men han sier at han vil..? Ja, jeg blir frustrert og jævlig irritert.

Anonymous poster hash: e93eb...efc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte bedre sjanser for et godt svar hvis man spør den det gjelder fremfor et random nettforum.

(Gammelt jungelord)

Anonymous poster hash: d806d...bce
  • Liker 2
Skrevet

Klar tale gir klar kar. Tåketale er sjeldent noe å samle på.

Skrevet

Baah, jeg hadde gitt f i fyren og latt han tåkeprate med seg selv til han kom på bedre tanker.

• Liker 1
Skrevet

Det er ofte bedre sjanser for et godt svar hvis man spør den det gjelder fremfor et random nettforum.

(Gammelt jungelord)

Anonymous poster hash: d806d...bce

Jeg har jo spurt, men får jo ikke noe ordentlig svar :P

Skrevet

Det er med stor sannsynlighet tåketale fra hans side nå fordi han syns det blir for ubehagelig å si det ærlig at han har funnet andre FF,fått seg kjæreste el. Ikke kast bort tid med å fundere på han.Move on!:)

Anonymous poster hash: 88b08...6a3

• Liker 2
Skrevet

Det er med stor sannsynlighet tåketale fra hans side nå fordi han syns det blir for ubehagelig å si det ærlig at han har funnet andre FF,fått seg kjæreste el. Ikke kast bort tid med å fundere på han.Move on! :)

Anonymous poster hash: 88b08...6a3

Enig i denne. Sånne vage svar kommer fra usikre personer, som egentlig ikke vet hva de vil med deg... og samtidig synes det er greit å holde flere varme på samme tid. Ikke noe å spare på - virkelig ikke.

Skrevet

Jeg tror han ønsker at det skal oppstå følelser hos deg. At du skal finne ut at du savner han og at du faktisk vil mer en FF?

Skrevet

Jeg tror han har funnet en annen som han kanskje vil være "exclusive" med, og prøver det ut litt.
Men det er litt vanskelig å innrømme det når man har funnet andre, så han holder stemningen god mellom deg og han i mellomtiden.

Eventuelt har han funnet ut at du har følelser og vet ikke helt hva han skal gjøre. Jeg tror det er ganske åpenbart at du har følelser fra den posten, ellers hadde du vil gitt f i at en fyr ikke ville ha sex.

Anonymous poster hash: 5682a...b4d
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det har du ikke. "Du vil jo ikke ha meg lengre.." er ikke et spm. Det er slike passive utsagn usikre jenter kommer med i påvente av å få noen positive svar om at han vil ha deg.

I stedet for å konkret stille et presist spm. hinter du frempå til at han ikke vil ha deg, slik at han skal bevise at han vil det.

Anonymous poster hash: 0fbbe...d9a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...