AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #21 Skrevet 17. februar 2015 Vi bor fem minutter unna hverandre. Og det verste var, at de hun lokket med seg til bollespising bor i samme nabolaget som oss. Så hun kunne dratt dit, så plukket opp ungene da hun var ferdig. Da var det feil av mor å gjøre dette. Her er det unntak om det gjelder bursdager eller selskaper som far eller mor ønsker å ha barnet med på. Slik som for ikke lenge siden, spurte vi barnet om det ønsket å feire morsdag hos mor, siden helgen landet på oss. Ingen problem. Men å lokke barna med noe, det gjør man ikke! Anonymous poster hash: 8d092...fbf
Gjest ashanti Skrevet 17. februar 2015 #22 Skrevet 17. februar 2015 Hva ønsker du å oppnå? Jeg tenker som så at så lenge barna er fornøyde så bør man være fornøyd og ikke bruke masse energi på å lage og skape dramatiske situasjoner og fyre opp under "eksen til mannen min er bare sååå fæl asså". Noen kameler må man svelge! Dere er voksne mennesker går jeg utifra og jeg syntes faktisk ikke denne situasjonen er en kamp verdt å ta. Hadde dette vært en mønster og hun alltid fikk hentet barna mange timer for tidlig, hadde det vært noe annet og kanskje vært noe dere burde tatt opp med henne - evnt far tatt opp alene med mor, siden det er deres felles barn. ;-)
skruf Skrevet 17. februar 2015 #23 Skrevet 17. februar 2015 (endret) De skulle jo være hos moen i tre uke etterpå. Så faren ville jo bare tilbringe litt tid med barna før de reiste.. Anonymous poster hash: 7c507...710 De hadde jo akkurat vært sammen med faren på hytta, hadde de ikke? Og de skulle bare hjemom far og pakke ut og være der ei lita stund før før kjørte de til mor, så det er snakk om noen timer tidligere til moren. Hvor gamle er barna da? Vet iallefall at barnet mitt ville ha blitt med faren sin på fastelavensbesøk til tanta hadde vi møtt han på butikken. Vil tro at tantebesøk er kjekt for barna, og som voksen bør man sette barna først å tenke over hva som er kjekkest for de. Fastelaven er jo bare en gang i året. Edit: Ser nå at du har skrevet at de er 10 og 14 år gamle. Da er de iallefall så store at de tok valget selv om å bli med moren. Jeg skjønner som sagt godt at de ville være med til tanten. Det hadde jeg også ville vært med på, boller er nam! Og de hadde jo nettopp vært med faren siden du skrev at dere var på vei hjem fra hytta. Tviler på at mor "lokket og lurte" barna, men at de ville bli med på det hun skulle. Barna gleder seg sikkert til ferie også. Endret 17. februar 2015 av skruf 1
Nullfilter Skrevet 17. februar 2015 #24 Skrevet 17. februar 2015 Det var jo ikke akkurat som at moren hadde planlagt dette møte? Men det er klart hun har litt lite respekt for faren, siden hun ikke spør han om det er greit før hun lokker barna. Det syntes jeg hun kunne ha gjort, og deretter er det barnas valg, siden de er så store. Hvis ungene heller ville bli med moren hjem så må jo faren sette sine egne såre følelser til siden. Og hvis du ikke har så mye annet å utsette på henne skal du bare være glad til
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #25 Skrevet 17. februar 2015 Enda en stemor-tråd . Vi burde snart fått en egen kategori for sånne, så de kunne samles på et sted. Anonymous poster hash: 0d720...cb2 Stemødre er ikke en egen kategori. Det hører under barn og familie. Btw: da bør alenemødre også få et eget underforum! Enda en btw: det er frivillig å lese trådenAnonymous poster hash: a940f...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #26 Skrevet 17. februar 2015 Hun kunne spurt pappaen om det var greit før hun sa noe til barna. Slik hun gjorde det er det jo i praksis en manipulasjon, om det var ment slik eller ei er ikke godt å si, men hun burde tenkt lengre..Anonymous poster hash: c5bfc...a58
galmamma Skrevet 17. februar 2015 #27 Skrevet 17. februar 2015 Jeg også syns hun burde spurt først.. Jeg så på tlf hans i sted at hun sendte mld fem minutter før vi møtte henne, at hun komå hentet barna klokken fem.. Han var jo helt uforberedt og fikk nesten ikke sagt skikkelig hadet til barna.. Det er sårt å se kjæresten sin bli så lei seg, og når du vet at det er pga. eksen så blir man litt bitter.. Hun har gjort flere lignende og enda verre ting mot han som gjør at jeg ikke er noen fan av henne fra før.. Men det kan jo hende at det er derfor jeg er litt "hårsår" også.. Uansett så er det kjipt når noen blir såret. Men om tre uker så er barna hos oss igjen og dette er nok glemt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå