Gå til innhold

hvorfor er jeg så trang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett hvor ofte jeg har hatt sex så er jeg alltid trang,det gjør ikke vondt og min forlover synes det er kjempe deilig,ja uten å skryte alle jeg har ligget med har blitt besatt av å ha sex med meg,de sier de aldri blir lei. Problemet er at ingen holder lenge med meg. Min forlover sier jeg er den beste han har hatt. Til og med når han har vært helt sørpe drita har han greid å komme og få stå med meg. jeg blir glad vi har bra sex liv. Men forsatt hvorfor er jeg trang og menn generell har problemer med å holde seg med meg,forstår ikke det

Anonymous poster hash: 6dd26...f7e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

troll

Anonymous poster hash: d0ba4...031
  • Liker 1
Skrevet

troll

Anonymous poster hash: d0ba4...031

:fnise:

Skrevet

Uansett hvor ofte jeg har hatt sex så er jeg alltid trang,det gjør ikke vondt og min forlover synes det er kjempe deilig,ja uten å skryte alle jeg har ligget med har blitt besatt av å ha sex med meg,de sier de aldri blir lei. Problemet er at ingen holder lenge med meg. Min forlover sier jeg er den beste han har hatt. Til og med når han har vært helt sørpe drita har han greid å komme og få stå med meg. jeg blir glad vi har bra sex liv. Men forsatt hvorfor er jeg trang og menn generell har problemer med å holde seg med meg,forstår ikke det

så du har sex med din forlover altså :fnise:

Anonymous poster hash: 6c259...518

• Liker 6
Skrevet

Vær glad du er så trang, det er det deiligste som finnes.;) Tror mange kvinner virkelig misunner å være så trang, fordi er mange jenter som kunne trengt ei strammere mus, så mye som de klager på menn, hehe.:P Har vært med noen trange som du beskriver, og jeg forguder å være inni de. Er helt fantastisk. Eneste problemet er som du sier at man kommer litt fort, men det gjør ikke noe så lenge man har langt forspill.;) Kan man slikke jenta til orgasme først.:) Så nyt at du er trang, det er veldig deilig!:)

Anonymous poster hash: c2de6...0dd

Skrevet

Sorry, men det lukter troll på lang vei. Måten du skriver på minner meg på en kåt 15-åring som ikke vet en dritt

Anonymous poster hash: bd135...338
  • Liker 2
Skrevet

Sorry, men det lukter troll på lang vei. Måten du skriver på minner meg på en kåt 15-åring som ikke vet en dritt

Anonymous poster hash: bd135...338

Hehe her var det mye misunnelse ute å går.:P Alle som roper troll her sitter nok selv med ei mus som ikke er blant de trangeste.;) Stå på TS, å vær stolt av den trange musa de.;)

Skrevet

Jeg er faktisk 25 år Og har i tillegg født barn,derfor jeg forstår ikke hvordan jeg forsatt kan være så trang?

Skrevet

Jeg vet ikke. Kanskje du bare er Guds gave til menn?

:ironi:

Skrevet

Jeg er faktisk 25 år Og har i tillegg født barn,derfor jeg forstår ikke hvordan jeg forsatt kan være så trang?

Det er genetisk hvor trang jenta er. Noen kan være 17 år og vid, mens noen kan være 30 år og supertrang. At du fortsatt er trang og deilig etter å fått barn, må du jo se på som en stor bonus.;)

• Liker 1
Skrevet

Det er genetisk hvor trang jenta er. Noen kan være 17 år og vid, mens noen kan være 30 år og supertrang. At du fortsatt er trang og deilig etter å fått barn, må du jo se på som en stor bonus.;)

Det er mer at jeg aldri rekker å komme. Men vi har begynt med lange forspill osv nå☺

Skrevet

Det er mer at jeg aldri rekker å komme. Men vi har begynt med lange forspill osv nå☺

Ja det høres veldig lurt ut. Bruk masse tid på slikking/fingring og så går det ann å bruke vibrator/dildo mens man slikker osv. Mye gøy man kan gjøre. Så får det heller være at mannen kommer litt fortere siden du er trang, hehe.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...