Gå til innhold

Hva har skjedd?


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går når jeg skulle reise meg fra middagsbordet så hadde jeg plutselig fått vondt i ryggen. Fra høyre side i korsryggen og ned i høyre skinke.. Det er helt stivt, og gjør vondt hver gang jeg skal bøye meg, sette meg ned og reise meg. Det minner om bekkenløsning, men det er jo umulig at jeg har det siden jeg ikke er gravid. Har ikke gjort noe spesielt i det siste heller som tyder på at jeg kan ha skadet noe. Hater å dra til legen også for filleting. Har vært der nok i det siste pga andre ting, så vil ikke fra dit om dette er noe som kan gå over... Noen som har en idé om hva det kan være? :)

Anonymous poster hash: f5d6e...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ha bekkenløsning eller låsning uten å være gravid også. Ta en tur til kiropraktor eller fysioterapeut:)

Anonymous poster hash: a195f...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...