AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 I går når jeg skulle reise meg fra middagsbordet så hadde jeg plutselig fått vondt i ryggen. Fra høyre side i korsryggen og ned i høyre skinke.. Det er helt stivt, og gjør vondt hver gang jeg skal bøye meg, sette meg ned og reise meg. Det minner om bekkenløsning, men det er jo umulig at jeg har det siden jeg ikke er gravid. Har ikke gjort noe spesielt i det siste heller som tyder på at jeg kan ha skadet noe. Hater å dra til legen også for filleting. Har vært der nok i det siste pga andre ting, så vil ikke fra dit om dette er noe som kan gå over... Noen som har en idé om hva det kan være? Anonymous poster hash: f5d6e...724
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Man kan ha bekkenløsning eller låsning uten å være gravid også. Ta en tur til kiropraktor eller fysioterapeut:)Anonymous poster hash: a195f...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå