Gå til innhold

Endelig; kjolen med stor K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har funnet en kjole som jeg synes er utrolig lekker, en Cosmobella. Har ringt rundt til en del butikker, men det er ingen som har denne inne..

:forvirra:

Hva gjør jeg da? Jeg kan jo ikke bestille en kjole jeg aldri har sett eller prøvd...

Hvordan går jeg frem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....ja, dette er vanskelig. Vet ikke prosedyrene i de forskjellige butikkene.

Hvem kjole er det du har fallt for? Jeg har også Cosmobella, og denne er kjøpt hos Brudekjoleformidlingen.

Legg inn bilde da vel - er jo så nyskjerrig :-)

Skrevet

Ja, denne har jeg sett før, bilde altså.

Veldig pen denne her altså!

Hva sier brudebutikkene? Tviler vel på at det noen som vil ta den inn, dersom du ikke betaler noe på forskudd.

Men hva med å bestille den på nettet selv? Dette blir jo mye billigere, og forhåpentligvis faller du helt for den.

Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd noen kjoler med lignende snitt for å se hva du kler. Det er noe annet å se bilder av kjolen, enn å se den på.

Selv kledde jeg en helt annen kjole enn jeg ville valgt utifra bildet :wink:

Skrevet

Nei, nettop. Det var det de fleste svarte; at de ikke ville ta den inn fordi det var ett lag med chiffon over skjørtet og det var det ikke så mange som ville ha, derfor var det også vanskelig å eventuelt leie den ut også... :-?

Bestille fra nettet?? Hvo stor prisforskjell vil det være tror du? Kostet rundt 9000,-.

Skrevet

Ja, jeg falt helt for den med en gang... Hun som skal være min forlover mente at vi kom til å lete livet av oss for å finne en kjole, men den gang ei..

Er litt redd for at nå som jeg har funnet èn kjole, så blir det vanskelig å finne en til..helvete! :veldigsur:

Kikket på kjolen din, maki! En skikkelig eventyr-kjole.

Skrevet

Er faktisk noe helt annet å prøve. Godt mulig du faller for en helt annen da altså. Mange som faller for den første kjolen de prøver og får anbefalt av butikken.

Ja, det er en del som har bestilt kjole på nettet (fra USA o.l.) og betalt halve summen! Men er ikke så kjent med dette. Vet det har vært nevnt http://www.bridesave.com/, men det skal også finnes andre nettsteder.

Lykke til på jakten etter drømmekjolen! :-)

Skrevet
Ja, jeg falt helt for den med en gang... Hun som skal være min forlover mente at vi kom til å lete livet av oss for å finne en kjole, men den gang ei..

Er litt redd for at nå som jeg har funnet èn kjole, så blir det vanskelig å finne en til..helvete! :veldigsur:

Kikket på kjolen din, maki! En skikkelig eventyr-kjole.

Nei det er ikke lett det der med kjole har sett på masse masse kjoler og sett 2 stykker som jeg likte før denne jeg nå bare må ha. (i alle fall noe som ligner)

Så når jeg endelig fant den siste der så var det ikke tvil lenger.

Håper du får tak i kjolen din da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...