AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei! Jeg trenger virkelig noen råd fra noen med erfaring rundt silikon.. Jeg var på konsultasjonstime i dag og legen annbefalte meg 335g i høyre og 220g i venstre. (Tydelig forskjell på brystene, men fremdeles A-cup.) Er 180 høy og veier 55 kilo, men jeg er brei i overkropp, ikke særlig former eller tynn midje. Jeg har virkelig et sterkt ønske om store bryster, og er redd jeg tar for lite........... Operasjonen bli isåfall i morgen eller overmorgen!! Shit.. Noen tips?? Anonymous poster hash: 171bb...e6a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Ta imot rådene fra de profesjonelle.Anonymous poster hash: d4ab3...779 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Ta imot rådene fra de profesjonelle.Anonymous poster hash: d4ab3...779 Ja, burde vell det... Annbefaler du å dra til flere konsultasjontimer? Kanskje en annen lege har en annen løsning.. Anonymous poster hash: 171bb...e6a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Jeg har 350 i hvert bryst. Jeg er 165 og 65 kg, hadde tomme pupper før, etter svangerskap. Så de ble fylt opp. Og jeg synes 350 er mer enn nok. Skulle heller hatt mindre. Og du er så høy, og veier så lite, da ser det jo ikke pent ut med enorme pupper. Mye finere med noe som ser mest mulig naturlig ut. Jeg er jo ikke tynn eller slank. Og har stor rompe, hofter og lår, så mine pupper passer nå bedre til kroppen. Anonymous poster hash: c0d78...d90
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Ja, burde vell det... Annbefaler du å dra til flere konsultasjontimer? Kanskje en annen lege har en annen løsning..Anonymous poster hash: 171bb...e6a Tror ikke jeg hadde gått til flere. Men er du veldig usikker så skader det jo ikke:)Anonymous poster hash: d4ab3...779
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Det er aldri dumt å høre med flere klinikker hva de anbefaler. Men om du stoler på din klinikk så kjør på. Kirurgen har anbefalt hva h*n mener er best for deg Anonymous poster hash: 01ddc...836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå