Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo vident kjent at det er kvinner som stemmer mest på partier som ønsker innvandring og asylsøkere velkommne. Undersøkelser viser også at kvinner i gjennomsnitt i alle fall er mest positive til innvandring og asylsøkere fra land vi ikke er lovpålagt å ta folk inn fra.

Hvorfor føler så mange av dem med disse menneskene? Om en kan kalle det det. Fordi det går jo ikke bra og barna deres taper på det.

Anonymous poster hash: 9064c...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje kvinner har mer empati?

Anonymous poster hash: e9090...ca5
  • Liker 2
Skrevet

Neppe. Fordi da hadde de greid og sette seg inn i barna deres situasjon, og at de som kommer hit ikke kommer til å dø eller lide om de ikke kommer til Norge, samt at de har muligheten til å bo i nærere land.

Skrevet

:vetikke:

Anonymous poster hash: da54e...ed7
Skrevet

Vel. Hadde Norge blitt oversvømt av single unge kvinner som sjekket opp norske menn på gata så kanskje menn hadde vært mer positivt innstillt også??

Det er jo i hovedsak unge menn som flommer innover. Og de kan jo med litt godvilje minne om bartenderen de møtte på Kypros forrige sommer. Og han var jo veldig trivelig og greier?? :fnise:

Anonymous poster hash: bf546...8aa
  • Liker 3
Skrevet

En tråd som klarer å rakke ned på både innvandrere og norske kvinner samtidig, det begynner å bli kreativt!

• Liker 9
Skrevet

En tråd som klarer å rakke ned på både innvandrere og norske kvinner samtidig, det begynner å bli kreativt!

Ikke min tråd dette her.

Men kvinner stemmer oftere sosialistisk, menn har en tendens til å stemme mer borgerlig.

Venstresiden er generellt mer innvandringsvennlig en høyresiden.

Og da oppstår en logisk brist. Kvinner ivrer mest for å gi opphold til de som har et kvinnesyn som ikke gagner kvinner.

En mulig løsning kan være at andre innvandring ikke er viktig for kvinner og at de stemmer sosialistisk pga mange jobber i off. sektor??

Anonymous poster hash: bf546...8aa

Skrevet

Det er jo også viden kjent at kvinner jevnt over er litt klokere enn menn da. Og at sosialister jevnt over er litt høyere utdannet og litt mer reflektert enn de blå.

Jeg tror vi har en høna-og-egget situasjon eller flere her her! Tok de høy utdannelse fordi de er sosialister? Eller ble de sosialister fordi de har studert og utviklet sans for kritisk tenkning. Og ikke minst, ble de kvinner fordi de er så kloke? Og hvordan taper barna på dette?

Takk for at du, TS, tar opp så kloke og viktige spørsmål. Skulle nesten tro du var kvinne... men bare nesten.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og er imot innvandring på omtrent alle plan. Det at asylbarn sendes ut av landet plager meg på ingen måte, det gjør meg faktisk lettet. Arbeidsinnvandring er ok, men da burde kriteriet vært at man er nødt til å jobbe. Mister man jobben eller sier opp har man en måned på seg til å finne ny jobb. Ellers bærer det rett hjem. All kriminalitet burde straffes med utsendelse, og det burde settes opp totalforbud på innvandring fra enkelte land. Så nei, alle kvinner er ikke sosialister eller empatiske. Noen av oss er kyniske og svært høyrerettet politisk sett.

Anonymous poster hash: 31bb9...ba0
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo også viden kjent at kvinner jevnt over er litt klokere enn menn da. Og at sosialister jevnt over er litt høyere utdannet og litt mer reflektert enn de blå.

Jeg tror vi har en høna-og-egget situasjon eller flere her her! Tok de høy utdannelse fordi de er sosialister? Eller ble de sosialister fordi de har studert og utviklet sans for kritisk tenkning. Og ikke minst, ble de kvinner fordi de er så kloke? Og hvordan taper barna på dette?

Takk for at du, TS, tar opp så kloke og viktige spørsmål. Skulle nesten tro du var kvinne... men bare nesten.

Barna taper på det fordi det skaper uro, faenskap, uenighet, lavere lønninger og så er det jo selvsagt deres land og ikke en gjeng fra et eller annet land utenfor Europa.

Skrevet

Nei. Empati er ikke en medfødt egenskap. Det er noe vi må lære. Enkelte mennesker er født uten egenskapen til og lære empati. Det er disse som lider av dyssosial personlighetsforstyrrelser. I dag har jeg ikke sett forskning som bekrefter at menn ligger høyere en kvinner. Tidligere så anslo man at det var flere menn en kvinner som hadde denne lidelsen. Vi kalte det før psykopat.

Skrevet

Dette kan diskuteres og det vet du.

Skrevet

Nei. Empati er ikke en medfødt egenskap. Det er noe vi må lære. Enkelte mennesker er født uten egenskapen til og lære empati. Det er disse som lider av dyssosial personlighetsforstyrrelser. I dag har jeg ikke sett forskning som bekrefter at menn ligger høyere en kvinner. Tidligere så anslo man at det var flere menn en kvinner som hadde denne lidelsen. Vi kalte det før psykopat.

På gruppenivå er kvinner mer empatiske enn menn.

Anonymous poster hash: 7953a...034

Skrevet

På gruppenivå er kvinner mer empatiske enn menn.

Det kan igjen diskuteres. Empati er adferd som all annen adferd, den igangsettes av noe (SD) og opprettholdes ®. Kvinner er nok flinkere en menn til dette.

Skrevet

Det er også viden kjent at de med høyere utdanning har mindre å tape på innvandring enn de med lavere utdanning.

Korrelasjon og kausalitet. Man er ikke smartere fordi man er sosialist.

Anonymous poster hash: f56fc...06b

Skrevet

Det vil nok bli mindre likstilling mellom kvinner og menn etter hvert som nordmenn begynner å bli en lavere og lavere prosent av Norges befolkning. Rett og slett fordi en samles om sine egne, og menn blir sett på som mest egnet til å ta seg av befolkningen. Bare se f.eks. på USA. De hvite er mye mindre forkjempere for likestilling, og mye mer konservative. Noe jeg spår vil skje i Norge også. Nordmenn vil etter hvert begynne å favne om høyre partiene, innvandrerne om venstrepartiene.

Skrevet

Det vil nok bli mindre likstilling mellom kvinner og menn etter hvert som nordmenn begynner å bli en lavere og lavere prosent av Norges befolkning. Rett og slett fordi en samles om sine egne, og menn blir sett på som mest egnet til å ta seg av befolkningen. Bare se f.eks. på USA. De hvite er mye mindre forkjempere for likestilling, og mye mer konservative. Noe jeg spår vil skje i Norge også. Nordmenn vil etter hvert begynne å favne om høyre partiene, innvandrerne om venstrepartiene.

Nå er man vel ikke for full likestilling her på berget. Norske kvinner vil kun ha fordelene, ikke alt det negative. Man ser også hvordan Norske kvinner driter i kvinner med innvandringsbakgrunn. Disse feministene våger ikke å ta et oppgjør mot islam. Så man kan ikke helt ta disse seriøst der de hyler og skriker om det de kaller likestilling. Vi ser jo også hvordan feminiser støtter undertrykkelse av kvinner, tenker på kvotering. Kvinner vil behandles som annenrangsborgere i samfunnet. De må ha særskilte tiltak, slik utviklingshemmede og syke må ha.

Skrevet

Jo, empati er medfødt, men må stimuleres for å videreutvikles. Det er også slik at det er flere menn enn kvinner som har dyssosisal personlighetsforstyrrelse. Det er en kjønnsforskjell her.

Skrevet

Empati er medfødt.

Gjest Dkgut38
Skrevet

Så utrolig bra svar :) likte deg det er bra nogen siger fra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...