Gå til innhold

Tror dere han er jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 20 år gammel, og "holder på" med en mann på 29. Vi har vært med hverandre i over en måneds tid.

Vi har enda ikke hatt sex...... og nå begynner jeg å bli utålmodig. Rett og slett bekymrer jeg meg vel mest, for om fyren aldri har hatt samleie før.

Bevisst så ville jeg ikke ha sex så alt for fort denne gang (har en tendens til at det har skjedd i starten av tidligere relasjoner), men nå som jeg faktisk har hintet til å ligge sammen, føler jeg at han hindrer seg selv i å ha sex med meg.

Han er ganske søt, men virker ut til å ha utrolig dårlig selvbilde. Han kan finne på å si at jeg må være en av de fineste jentene han har sett, og at jeg er så flott, og han ikke forstår hvorfor jeg vil være med han. Når jeg har svart tilbake at "men du er jo kjekk!" så rødmer han og blir satt ut.. Tror ikke fyren er vandt til å motta komplimenter.

Sist uke henta jeg han hjem fra byen, han var veldig full og "befølte" meg på låret, flere ganger mens jeg kjørte. Da vi kom til leiligheten hans, la vi oss, og han fortalte at han var "utrolig kåt på meg, men ikke i stand til å gjennomføre samleie fordi han var så full" "Jeg kommer bare ved å ligge med siden av deg" Plasserte foten min mellom bena hans, men han sa flere ganger "Au!" (var egentlig ikke nær skrittet hans..) så da sa jeg "Javell.. Er den så stor" så sa han at "Det var den ikke. Det er ikke vits å lyve, du får sett den siden uansett.." Han gjentok hele tiden hvor kåt han var på meg, men da jeg f.eks sa "Ja, du kan jo kjenne hvor lyst jeg har på deg." så tror jeg ikke han forstod den helt.. "Hæ hvor da? På puppene?" svarte han. Og han prøvde å stryke meg litt oppå trusa, virkelig klumsete, som om han "klødde" meg, men han tok aldri hånda innenfor trusa..

Om morgenen prøvde jeg VIRKELIG å ha sex med han.. Dro av han tskjorten, og satt meg oppå han, i sengen (begge sitter), han ble veldig kåt, jeg var i ferd med å dra av han buksa, men han avbrøt hele greia fordi han virkelig ikke hadde tid til dette. Han måtte stå opp tidligere for å ta en jobbtlf (han jobber som ingeniør og er svært travel). Virker ut som han hadde vanskelig til å si nei, da. Han skulle på jobb, og jeg kjørte derfor hjem. Men han hadde tatt seg god tid til å dusje, spise frokost og liknende etter jeg gikk (valgte egentlig selv å gå etter å ha blitt avvist.. men lagte ingen sure miner altså!)

Dagen etterpå, "maser" han på meg som vanlig, mens jeg var på vorspiel med noen venninner, om hvor trøtt han var (han var i familieselskap). Da svarte jeg "du kunne vært trøttere da!" får til svar "Jeg vet.. Alt til sin tid"

Akkurat nå er han på ferie, men kommer hjem om noen dager. HVER gang jeg sender bilder av meg selv, mens han har vært borte, bilder som ikke er ment til å være spesielt deilige (har på meg klær og alt) så skriver han i snapchat-chatten; "du er deilig", "du er flott :-)" Alle rundt meg mener at han virker utrolig interessert i meg.. Er alltid han som vil finne på noe, som oftest han som skriver først, og han virker helt oppslukt i meg når jeg er med han.. Men hvorfor avviser han sex med meg?? Jeg føler han har noe å skjule - enten komplekser for størrelsen, eller at han virkelig ikke føler seg god nok for meg/er jomfru...

Anonymous poster hash: 23d1e...ab0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spørre han da? "Er du jomfru?" Hvis han er det, og får sagt det, så er det kanskje ikke noe mer å kvie seg for.

Anonymous poster hash: e0faf...c45
Skrevet

Det er nok ikke alle som har erfaring eller selvtillit som du sier. Kanskje han er jomfru som du sier, eller kanskje han har komplekser. Det er umulig å vite, og jeg ville ikke lagt så mye energi i å spekulere i det heller. Mye bedre å la neste mulighet melde seg og utforske hvor det går, Du kunne jo prøvd å fått igang en klassisk puledate hvor det nærmest lå i kortene at dere skulle ha sex. F.eks få i han litt mat, og så sett på verdens kjedeligste film. Etterhvert kos med han og så si at du kjeder deg og har lyst å finne på noe moro mens du gir ham tigerblikket. Vil du bli pult så burde det skje da. Og skjønner han fortsatt ikke det, så begynn å kle av deg :P

Anonymous poster hash: 958a6...9e3
  • Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg har til og med gått så langt som å kjørt til han i bare undertøyet (med kåpe over), og høye hæler til. Han var dessverre ikke hjemme, men spiste med foreldrene. Skulle overraske han. Sendte bilde fra heisen i leiligheten hans, med teksten "Nå håper jeg du angrer.." og han svarte "det er jo heisen min??!

Han har flere ganger sakt "unnskyld fordi jeg ikke var hjemme.. Unnskyld for at jeg ikke var der.." generelt sier han unnskyld for at han ikke svarer meg fort nok - og sist sa han "unnskyld for at jeg er ubrukelig". Dette skremmer meg nesten bort - føler han unnskylder for at han er til..

Men jeg følte det lå i kortene at vi snart skulle ha sex etter denne episoden, med mindre han tror jeg bare dukker opp randomly i bare undertøyet på døra til folk...

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Ja for dette er jo noe vi kan vite.

Skrevet

Ja for dette er jo noe vi kan vite.

Jada.. Men er dette normal oppførsel, om man er usikker på seg selv?..

Skrevet

Kan du ikke spørre han da? "Er du jomfru?" Hvis han er det, og får sagt det, så er det kanskje ikke noe mer å kvie seg for.

Anonymous poster hash: e0faf...c45

Jeg vil ikke ta jomfrudommen til en 29-åring.. Er det innafor å ikke ligge med han, dersom svaret er ja? Har jo egentlig lyst, men det funker bare ikke for meg. Vil anta en mann vil utforske sin seksualitet litt dypere enn å bare ligge med en jente gjennom hele livet, før han slår seg til ro.

Skrevet

Tror du har en kombinasjon på gang... Han er jomfru, men ikke spør direkte om det. Spør noe som gir han en mulighet til å si det selv. :) f.eks om han har hatt noen lange forhold bak seg, og hvor lenge det/disse varte. Eller hvor viktig han syns sex er i et forhold. Kommer ikke svaret da, spør direkte. I tillegg har han nok dårlig selvfølelse og sannsynligvis komplekser for noe der nede. Trenger ikke være liten penis det er snakk om. Kan være alt fra mulig det, som føflekk på pungen, kviser på rompa, naturlige klumper/nupper på penis, trang forhud, penisskjevhet eller at han rett og slett bare er veldig sjenert som gammal jomfru ;) Bare få han til å føle seg trygg på deg, så skal du se at dere får det veldig fint snart... :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Kan hende du allerede har tenkt å spørre, men tror du det er så greit å begynne å tro han er jomfru?

Da mener jeg at du tenker såpass på dette, at du får hjernen til å kun tro det og ikke noe annet. Dermed blir alt annet irrelevant.

Kan hende det er lenge siden for han, eller har noen problemer nedentil, eller så kan det være at han rett og slett ikke er helt klar.

Det beste er å spørre rett ut, ala "Er det noen grunn til at vi ennå ikke har hatt sex?" Best da å spørre om dette mens dere sitter i samme rom..

Skrevet

Har du sett han naken?

Anonymous poster hash: 64761...8f1
Skrevet

Tror du har en kombinasjon på gang... Han er jomfru, men ikke spør direkte om det. Spør noe som gir han en mulighet til å si det selv. :) f.eks om han har hatt noen lange forhold bak seg, og hvor lenge det/disse varte. Eller hvor viktig han syns sex er i et forhold. Kommer ikke svaret da, spør direkte. I tillegg har han nok dårlig selvfølelse og sannsynligvis komplekser for noe der nede. Trenger ikke være liten penis det er snakk om. Kan være alt fra mulig det, som føflekk på pungen, kviser på rompa, naturlige klumper/nupper på penis, trang forhud, penisskjevhet eller at han rett og slett bare er veldig sjenert som

Nei.. Og da vi skulle legge oss i samme seng la han seg i tskjorte og joggebukse. Jeg spurte så hvorfor i all verden han ikke tok av seg litt klær, og fikk til svar at det var kjølig, men han tok av seg litt klær etter jeg hadde sagt det. En gang sendte han snap, da han var full, i underbuksa i speilet, og skrev "getting fat", igjen tydelig at han mobber seg selv.. Han er ikke feit.

Skrevet

Spørs jo hvor deilig du er da. Mange menn som blir nervøse når det kommer til sex og imponere damene. Kan du ikke la han kose med deg litt først så kommer han nok på gli? Og kommentere at han har en såpass stor en, ja. Så har han kanskje en middels så gir du ekstremt stor press på en gutt. Vis at du er glad i han og at han betyr noe for deg.. så blir menn tryggere på at du ikke vil bare dra om sexen ikke er 10 pts første gangen dere gjør det. :icon_lol:

Anonymous poster hash: 9c3f5...ae9
Skrevet

elle, melle, deg fortelle osv.. Han har hatt sex men er usikker på om du har hatt det?:P

Anonymous poster hash: 5d947...9d6

Skrevet

elle, melle, deg fortelle osv.. Han har hatt sex men er usikker på om du har hatt det? :P

Jeg har hatt sex med over tyve stykk.

Skrevet

elle, melle, deg fortelle osv.. Han har hatt sex men er usikker på om du har hatt det? :P

Åja, du mener at kanskje han tror jeg er jomfru. Nei, han vet nok at jeg ikke er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...