outkast Skrevet 19. februar 2015 #21 Skrevet 19. februar 2015 (endret) mip Endret 1. september 2015 av outkast
King in the North Skrevet 19. februar 2015 #22 Skrevet 19. februar 2015 Var ukysset gjennom russetiden lol, mye har heldigvis endret seg siden den gang
Meline37 Skrevet 19. februar 2015 #23 Skrevet 19. februar 2015 Jeg var også ukysset da jeg var 18 år Og jeg tror din kommende prins vil like at du er ukysset jeg
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2015 #24 Skrevet 19. februar 2015 Hva så? Det å få oppleve slike ting er ikke ment for alle. En kan fremdeles leve et godt liv uten. Anonymous poster hash: 4fe61...252 kansje jenter liker å være aseksuelle, men som man dømmes man ofte på evnen til å trekke det motsatte kjønn... Anonymous poster hash: dfdbd...423
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #26 Skrevet 22. mars 2015 Hvis noen bryr seg om at du er ukysset i en alder av 18 år, så er det disse det er noe galt med - ikke deg. Takk:) Anonymous poster hash: a42b1...d11
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #27 Skrevet 22. mars 2015 Jeg var også ukysset da jeg var 18 år Og jeg tror din kommende prins vil like at du er ukysset jeg Anonymous poster hash: a42b1...d11
Meridian Skrevet 22. mars 2015 #28 Skrevet 22. mars 2015 Hei! Jeg strever litt med det dere ser i overskriften. Ble 18 i høst og har aldri hatt kjæreste, sex eller kysset i det hele tatt. Flertallet har kysset i en alder av 18 år? Jeg har flørtet litt med noen gutter, men overhodet ikke mye. Så kan aldri si at jeg har drevet på med noen. Har snakket en del med to stk på facebook som begge tydelig likte meg, men hadde overhodet ikke følelser for noen av de. Nå er det i hovedsak det med kyssingen som plager meg, og kontakten med gutter. Er så usikker på hvordan jeg skal gå frem i kontakt med de, og også når og om jeg kommer til å oppleve mitt første kyss. I tillegg har jeg hørt av en venninne at det er vanskelig, og faktisk ganske ille første gangen. Følte bare for å få ut litt frustrasjon, takk på forhånd Anonymous poster hash: a42b1...d11 Altså, det er like normalt å være kysset som å være ukysset når man er 18 år. Det samme gjelder sex og det å ha kjæreste. Du er med andre ord helt normal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå