Gå til innhold

Ukysset i en alder av 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg strever litt med det dere ser i overskriften. Ble 18 i høst og har aldri hatt kjæreste, sex eller kysset i det hele tatt. Flertallet har kysset i en alder av 18 år?

Jeg har flørtet litt med noen gutter, men overhodet ikke mye. Så kan aldri si at jeg har drevet på med noen. Har snakket en del med to stk på facebook som begge tydelig likte meg, men hadde overhodet ikke følelser for noen av de.

Nå er det i hovedsak det med kyssingen som plager meg, og kontakten med gutter. Er så usikker på hvordan jeg skal gå frem i kontakt med de, og også når og om jeg kommer til å oppleve mitt første kyss. I tillegg har jeg hørt av en venninne at det er vanskelig, og faktisk ganske ille første gangen.

Følte bare for å få ut litt frustrasjon, takk på forhånd :rolleyes:

Anonymous poster hash: a42b1...d11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst så var jeg også ukysset da jeg fyllte 18... Det ordnet seg imidlertid på en fest, sånn at mitt første kyss falt på samme dag som første gang jeg var på fylla OG første gang jeg hadde sex (det første kysset og sexen var ikke engang samme person) :laugh:

Alkohol er kanskje ikke løsningen på alt, men det løser likevel ganske mye!

• Liker 1
Skrevet

Det å være ukysset i en alder av 18 år er ikke noen big deal, i mine øyne. Bare pass på at du ikke lar det det gå 10-15 år i voksen alder mellom to kyss også, for det er vanskeligere å komme seg ut av.

Anonymous poster hash: a1d0c...ea0
Skrevet

Vent til du er godt inn i 20-årene og fortsatt ufrivillig singel og ukysset du, da kan du begynne å bli frustrert...

Anonymous poster hash: dfdbd...423
  • Liker 3
Skrevet

Vent til du er godt inn i 20-årene og fortsatt ufrivillig singel og ukysset du, da kan du begynne å bli frustrert...

Anonymous poster hash: dfdbd...423

Hva så? Det å få oppleve slike ting er ikke ment for alle. En kan fremdeles leve et godt liv uten.

Anonymous poster hash: 4fe61...252

• Liker 2
Skrevet

Mye bedre å være ukyssa når man er 18 enn å være kjent for hun som roter med flere, mange, eller "alle". Ingenting å stresse med tenker jeg, og det er bare å prøve å bli kjent med de guttene du synes er interessante. Vær deg selv, vær hyggelig og imøtekommende. Også skjer det som føles naturlig. Ingen dårlig idé å flørte litt på fest, men tror ikke det er det beste kysset du kan oppleve hvis dere begge er full. Men smak og behag :)

Lykke til.

• Liker 3
Skrevet

Nå er det i hovedsak det med kyssingen som plager meg, og kontakten med gutter. Er så usikker på hvordan jeg skal gå frem i kontakt med de, og også når og om jeg kommer til å oppleve mitt første kyss. I tillegg har jeg hørt av en venninne at det er vanskelig, og faktisk ganske ille første gangen.

Ja, flertallet har kysset når de er 18. Men du bør ikke tenke på hva flertallet gjør og ikke gjør. Motivasjonen din bør ikke være å gjøre det flertallet gjør, men å gjøre det som er bra for deg.

Når du skal kysse må du bare slappe av i leppene og ta det rolig, så ordner det meste seg med litt trening. Gå ut på byen og finn noen på dansegulvet, det er veldig enkelt.

Anonymous poster hash: c6f36...1e7

• Liker 1
Skrevet

Mye bedre å være ukyssa når man er 18 enn å være kjent for hun som roter med flere, mange, eller "alle". Ingenting å stresse med tenker jeg, og det er bare å prøve å bli kjent med de guttene du synes er interessante. Vær deg selv, vær hyggelig og imøtekommende. Også skjer det som føles naturlig. Ingen dårlig idé å flørte litt på fest, men tror ikke det er det beste kysset du kan oppleve hvis dere begge er full. Men smak og behag :)

Lykke til.

Lykke til.

Takk, det hjalp faktisk :rolleyes:

Skrevet

Hva legger du i ukysset?

Jeg kysset mange før fylte 13 år, men såååå hadde jeg et langt opphold :P

Av personlige årsaker valgte jeg å ikke gjøre det med hvem som helst når som helst, så jeg var 25 når jeg fikk mitt første ordentlige kyss og hadde sex :)

Angrer ikke på at jeg venta, møter du en du virkelig liker og han liker deg tar han deg for den DU er! :)

Anonymous poster hash: b1b30...8ed

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss da jeg var 18. Husker at jeg var litt stressa og bekymra den gang, men synes det er uproblematisk nå (er 36, er gift og har barn)

Anonymous poster hash: 87218...8d8

Skrevet

Ta det helt med ro.

For jenter er det å være 18 og ukysset en fordel (sk. "verdiøkning") - for gutter er det faktisk et stigma.

Skrevet

Neh... Hvem bryr seg om jenta har kysset eller ikke, draug? Det menn bryr seg om er om hun har hatt sex, for menn vil ikke oppdra barn som ikke er deres eget. Men i dag er det enkelt å ta en farsskapstest, så det er ingen big deal lenger det heller.

Anonymous poster hash: c6f36...1e7
Skrevet

Se på det positive her! Kanskje får du oppleve ditt første kyss sammen med en du er skikkelig forelska i og det kommer til å føles himmelsk uansett om det er litt kleint! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke kysset noen da jeg var 18, men det kom et par måneder senere på en fest i en annen by... det bare kom ganske naturlig, og det virket ikke som om han synes jeg var helt rævva siden han ikke ville gi slipp på meg den kvelden. Var russ samme vår, og da klinte jeg vel med fire til (herregud). Så gikk det ca. et år før jeg kysset nestemann (han likte jeg faktisk...). Etter det har jeg ikke kysset noen! Så nå er jeg 22 år, og har ikke kysset noen på ca. tre år nå. Jeg er fortsatt jomfru, og den kneika er nok litt vanskeligere å komme over. ;) Men får bare ta den når den kommer!

Selve kyssingen synes jeg er ganske enkel. Det går naturlig. Noen er selvsagt flinkere enn andre, men det er ikke så mye hokus pokus heller.

Anonymous poster hash: f480e...f46
Skrevet

Det er ikke unormalt i det hele tatt, du trenger virkelig ikke stresse :) Det er ofte noe man føler på og man føler seg stresset, jeg gjorde det selv, men så innser jeg nå som 24-åring at det virkelig ikke var verdt bryet. Det er helt normalt, 18 åringer er smårips og uerfarne på de aller fleste plan i livet.

Anonymous poster hash: 57ba8...e1a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke kysset noen da jeg var 18, men det kom et par måneder senere på en fest i en annen by... det bare kom ganske naturlig, og det virket ikke som om han synes jeg var helt rævva siden han ikke ville gi slipp på meg den kvelden. Var russ samme vår, og da klinte jeg vel med fire til (herregud). Så gikk det ca. et år før jeg kysset nestemann (han likte jeg faktisk...). Etter det har jeg ikke kysset noen! Så nå er jeg 22 år, og har ikke kysset noen på ca. tre år nå. Jeg er fortsatt jomfru, og den kneika er nok litt vanskeligere å komme over. ;) Men får bare ta den når den kommer!

Selve kyssingen synes jeg er ganske enkel. Det går naturlig. Noen er selvsagt flinkere enn andre, men det er ikke så mye hokus pokus heller.

Anonymous poster hash: f480e...f46

Så fint å høre at jeg ikke er alene :) Det hjelper veldig!

Skrevet

Hva legger du i ukysset?

Av personlige årsaker valgte jeg å ikke gjøre det med hvem som helst når som helst, så jeg var 25 når jeg fikk mitt første ordentlige kyss og hadde sex :)

Angrer ikke på at jeg venta, møter du en du virkelig liker og han liker deg tar han deg for den DU er! :)

Enkelt og greit aldri vært borti en annens lepper med mine lepper, hehe. Ikke en gang da jeg gikk på barneskolen osv.

Ja sant, jeg tror det ligget veldig mye i at jeh vil at det skal være en spesiell første gangen, ikke bare hvem som helst :)

Skrevet

Hva legger du i ukysset?

Mener at jeg aldri har vært borti en annen sine lepper med mine, hehe. Ikke i barneskolealder heller.

Det er sant, jeg vil gjerne at det skal være en spesiell første gangen, ikke bare kysse for å kysse.

Skrevet (endret)

Ikke stress. Kyssing er oppskrytt. Sex også. Mennesker som er usikre på seg selv, pusher sexhysteriet på oss, og skal ha oss til å tro at man er verdiløs om man er jomfru. Men livet har flere dimensjoner enn kyssing og sex.

Fokuser på å være et medmenneske. Og ikke oppsøk mennesker som trykker deg ned ved å skryte av hvor mange sexpartnere de har hatt. Da begynner du bare å sammenligne deg med dem.

Med andre ord: Unngå massemedia.

Endret av Real Virtuality
  • Liker 3
Skrevet

Hei!

Jeg strever litt med det dere ser i overskriften. Ble 18 i høst og har aldri hatt kjæreste, sex eller kysset i det hele tatt. Flertallet har kysset i en alder av 18 år?

Jeg har flørtet litt med noen gutter, men overhodet ikke mye. Så kan aldri si at jeg har drevet på med noen. Har snakket en del med to stk på facebook som begge tydelig likte meg, men hadde overhodet ikke følelser for noen av de.

Hvis noen bryr seg om at du er ukysset i en alder av 18 år, så er det disse det er noe galt med - ikke deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...