m1ss Skrevet 16. februar 2015 #1 Skrevet 16. februar 2015 Hei dere! Jeg lurte på om hvis man ikke drar på militæret..Får man med seg et ark eller et brev der det står at jeg ikke har vært med på militæret? Vil det stå noe om dette når jeg søker jobb senere eller no? Tenker å bli helsesekretær! mvh bekymret jente!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Har aldri fått spm om jeg har hatt førstegangstjeneste på noen av mine jobber.... Om du i så fall skal få, så får du bare et vedtak per brev om at du ikke er skikket pga f.eks dårlig syn, tinnitus, helseproblemer el Anonymous poster hash: 9850f...529
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå