Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg lurte på om hvis man ikke drar på militæret..Får man med seg et ark eller et brev der det står at jeg ikke har vært med på militæret?

Vil det stå noe om dette når jeg søker jobb senere eller no?

Tenker å bli helsesekretær!

mvh bekymret jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri fått spm om jeg har hatt førstegangstjeneste på noen av mine jobber....

Om du i så fall skal få, så får du bare et vedtak per brev om at du ikke er skikket pga f.eks dårlig syn, tinnitus, helseproblemer el



Anonymous poster hash: 9850f...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...