Gå til innhold

Blomster for terroristen i København.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle disse muslimene (fordi man ser at de har opprinnelse fra muslimske land) bør med en gang arresteres og sjekkes grundig, samt følges opp! Dette er potensielle terrorister! Skremmende og frekt at dette skjer offentlig!

• Liker 4
Skrevet

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Gremmes-over-blomster-for-gjerningsmannen-3303605.html

Var det bare familien hans som la ned blomster, eller kanskje også en og annen sympatisør?

Anonymous poster hash: 95999...8ab

Dersom det var hans familie og nærmeste venner som la blomster så kan man ha en viss sympati for det.

Han var sikkert elsket og blir savnet.

På en måte er han jo også et offer, for den ekstreme ideologien islam.

Dersom ekstremister legger blomster, så er dette mer bekymrende.

Nå var det noen menn som fjernet blomstene, de sa de var "brødre", og at det ikke var vanlig med blomster, at blomstene ikke tok vekk smerten deres.

http://www.dagbladet.no/2015/02/16/nyheter/utenriks/danmark/terroren_i_kobenhavn/37745566/

Vet ikke riktig hva man skal tro her?

• Liker 1
Skrevet

En av de hettekledte som fjernet blomstene, skal ha sagt (sitert i Dagbladet) at skytteren ikke var terrorist. For i neste setning å si at "han hadde til hensikt å drepe tegneren, ikke å skade politifolkene".

Noen ganger er det vanskelig å forstå hvordan disse folkene tenker.

• Liker 5
Skrevet

En av de hettekledte som fjernet blomstene, skal ha sagt (sitert i Dagbladet) at skytteren ikke var terrorist. For i neste setning å si at "han hadde til hensikt å drepe tegneren, ikke å skade politifolkene".

Noen ganger er det vanskelig å forstå hvordan disse folkene tenker.

Bet meg merke i akkurat den der selv. Han skulle nå bare ut og ta livet av en fyr for hans ytringer, så han var da ingen terrorist. Ekstra pussig resonnement når fyren da skyter mot politiet to ganger til i løpet av natten, sånn om man av en eller annen grunn først skulle henge med på det første han sier.

Ellers tar jeg meg i å flire litt av at de som ønsker å hylle en slik ynkelig terrorist faktisk ikke engang klarer å bli enige om hvordan de skal gjøre det.

Anonymous poster hash: a33bc...466

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Alle disse muslimene (fordi man ser at de har opprinnelse fra muslimske land) bør med en gang arresteres og sjekkes grundig, samt følges opp! Dette er potensielle terrorister! Skremmende og frekt at dette skjer offentlig!

Ja og hvordan skal man greie og arrestere å sjekke 1.3 milliarder mennesker ?

Vet du hva som vil skje om det der du skriver faktisk skjer. Det vil ikke bli mindre terrorister men flere

• Liker 3
Skrevet

Vet du hva som vil skje om det der du skriver faktisk skjer. Det vil ikke bli mindre terrorister men flere

Nå var det vel åpenbart at Drizzt siktet til de som legger ned blomster for (eller fjerner blomster, ber, roper og hyller) en død terrorist, da. Ikke at jeg synes man skal arrestere og "følge opp" alle som gjør dét heller, for hvis det er noen sympatisører som fortsatt ikke er snappet opp møter de jo ikke opp på dette. Noen av disse har man sikkert styr på allerede også. Men det er nå ingen som har foreslått å arrestere folk fordi de er muslimer, du må gjøre litt av en innsats for å tolke det Drizzt sier til noe annet enn sjekk av de som møter opp for å hylle terroristen.

Anonymous poster hash: a33bc...466

• Liker 2
Skrevet

Burde ikke vært lov. Fjern blomstene og oppsøk gjerningsmennene.

Anonymous poster hash: 76918...a6b
  • Liker 1
Skrevet

Dersom det var hans familie og nærmeste venner som la blomster så kan man ha en viss sympati for det.

Han var sikkert elsket og blir savnet.

På en måte er han jo også et offer, for den ekstreme ideologien islam.

Nei, det er ikke greit å elske en morder.

Og nei, han er ikke et offer. Han har selv valgt å bli terrorist.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke 1,3 milliarder som støtter slike handlinger, og selv om det var det så hadde vi ikke trengt å ta alle.

Skrevet

Jeg har litt problemer med å se for meg at farlige sympatisører har et fryktelig stort behov for å legge ned blomster og tenne lys. Både fordi blomster, lys og islamist ikke slår meg som den mest naturlige kombinasjonen, men også fordi det virker som en unødvendig dum måte å tiltrekke seg oppmerksomhet på. Jeg tipper at dette er blomster og lys fra mennesker som kjente og brydde seg om ham som person og/eller synes at det er trist at en ung mann endte sitt liv på denne måten. Det er mulig å sørge over den personen man kjente og var glad i, uten å støtte disse handlingene. Å skulle mistenkeliggjøre folk basert på blomster og lys virker rabiat.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hørte i sta at så mye som 25% av muslimene kan støtte islamistene.., kan virkelig det stemme? Synes det høres veldig merkelig ut!

Anonymous poster hash: be8a0...3e6

Skrevet

Nei, det er ikke greit å elske en morder.

Og nei, han er ikke et offer. Han har selv valgt å bli terrorist.

Han er elsket av sin familie, selvsagt.

Hans mor elsker han uansett, som alle mødre gjør - ingenting galt i det.

"Hat synden - elsk synderen"

Han har valgt ja, men han er helt garantert hjulpet godt av religionen og visse folk i kretsen rundt han som går 112% inn for denne forferdelige ideologi.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har litt problemer med å se for meg at farlige sympatisører har et fryktelig stort behov for å legge ned blomster og tenne lys. Både fordi blomster, lys og islamist ikke slår meg som den mest naturlige kombinasjonen, men også fordi det virker som en unødvendig dum måte å tiltrekke seg oppmerksomhet på.

Terrorister er gjerne ikke de smarteste knivene i skuffen.

• Liker 1
Skrevet

Han er elsket av sin familie, selvsagt.

"Hat synden - elsk synderen"

Dårlig familie i så fall. Hadde du elsket Breivik om det var sønnen din? I så fall, skam på deg. Og ta med deg kristenmoralen din til kirka.

Skrevet

Terrorister er gjerne ikke de smarteste knivene i skuffen. Anonymous poster hash: 76918...a6b

Å tenke slik tror jeg er langt farligere enn å legge ned blomster for en død terrorist.

• Liker 3
Skrevet

Hat synden, hat synderen.

• Liker 1
Skrevet

Dårlig familie i så fall. Hadde du elsket Breivik om det var sønnen din? I så fall, skam på deg. Og ta med deg kristenmoralen din til kirka. Anonymous poster hash: 76918...a6b

Hva i all verden er det her for noe naivt moralbabbel? For en gangs skyld er jeg helt enig meg Winston. Det er ikke noe unormalt eller rart i at de nærmeste fortsetter å være glad i en person, til tross for at vedkommende gjør noe forferdelig.

• Liker 4
Skrevet

Dårlig familie i så fall. Hadde du elsket Breivik om det var sønnen din? I så fall, skam på deg. Og ta med deg kristenmoralen din til kirka.

Du forstår åpenbart ikke konseptet "å elske".

Men, det er greit, du får kanskje unger selv en dag!?

Skrevet

Terrorister er gjerne ikke de smarteste knivene i skuffen.

"Skarpeste kniven i skuffen". Kniver pleier ikke være smarte...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...