Gå til innhold

Store, indre kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

En ting er at du virker irritert på ulike penis tråder, det kan til dels forstås, mye surr i slike tråder også. Men at du utviser så mye bitterhet og er så såret over slike tråder at du bruker denne tråden på slike kommentarer virker mot sin hensikt.

Nei ingen menn tar til takke med kvinner enten de har store eller små indre kjønnslepper. Noen menn har en foretrekker store og noen menn foretrekker små indre kjønnslepper, majoriteten av menn bryr seg ikke. Men det finnes kun ynkelige og svake mennesker som ber kjæresten sin om å opperere et 100% normalt underliv. Det er som at vi kvinner skulle bedt menn operere bort forhuden sin fordi noen estetisk synes det var finest.

"Du sorry for å si det rett ut kjære, elsker deg og alt det derre, men du skjønner jeg liker ikke forhuden på menn, synes det er skikkelig syyyykt ekkelt, æsj, så kunne du bare fjernet den er jeg sikker på at vi ville klaffet helt perfekt", (diplom for årets kjæreste... eller ikke)

Ingen sier slikt, og om noen mener at kjæresten har for liten penis fordi typen har under 17 cm så sier en heller ikke" æsj du er ekkel, og jeg vil verken ta på eller se på kuken din med mindre du bruker penis pumpe" Slikt er det kun idioter som sier til det mennesket en elsker og fortjener neppe å være i et forhold.

Ts du er perfekt akkurat slik du er! Dump dritsekken, han høres jo helt skrudd ut.

For du har et velfungerende og flott underliv som kan gi deg mange gleder og ikke minst gi Menn mange gleder, kast de bare ikke vekk på dritsekker som ikke vet hvor flott du er.

Anonymous poster hash: c5fc1...acd

Jeg mener også det er helt tåpelig å dumpe ei dame pga store kjønnslepper, eller om hun er vid. Det jeg mente var at det kanskje ikke er så rart at enkelte har sine preferanser på samme måte som kvinner har på penisstørrelse. Ja det er tåpelig, men det finnes mange av de. Bare å lese alle pikktrådene her inne så ser man jo mange kvinners syn på den saken. Hvis dere er så imot dømming av kjønnsorgan, hvorfor forsvarer dere bare jenter da? Er så glad jeg er utstyrt med over gjennomsnittlig stor penis, fordi hvis den hadde vært under gjennomsnittet hadde jeg ALDRI vært i noe forhold med ei kvinne. Kjenner en fyr s ikke tør å ha sex med damer fordi han har liten penis, og det er jo helt sykt. Så kvinner er mye værre på å dømme sånne ting enn menn.

Anonymous poster hash: 81dd6...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener også det er helt tåpelig å dumpe ei dame pga store kjønnslepper, eller om hun er vid. Det jeg mente var at det kanskje ikke er så rart at enkelte har sine preferanser på samme måte som kvinner har på penisstørrelse. Ja det er tåpelig, men det finnes mange av de. Bare å lese alle pikktrådene her inne så ser man jo mange kvinners syn på den saken. Hvis dere er så imot dømming av kjønnsorgan, hvorfor forsvarer dere bare jenter da? Er så glad jeg er utstyrt med over gjennomsnittlig stor penis, fordi hvis den hadde vært under gjennomsnittet hadde jeg ALDRI vært i noe forhold med ei kvinne. Kjenner en fyr s ikke tør å ha sex med damer fordi han har liten penis, og det er jo helt sykt. Så kvinner er mye værre på å dømme sånne ting enn menn.

Anonymous poster hash: 81dd6...4f6

Du skal ikke dra alle over en kam

Anonymous poster hash: dcd74...501

Skrevet

Under sex med typen engang sa han: "Du har skikkelig ulik og ekkel fitte iforhold til eksen min". Derfor bruker jeg energi på det

Han anbefaler deg å ta en operasjon, samt er evneveik nok til å komme med dette under sex.

Ta et realt nakketak i deg selv, og prøv i det minste å forstå/se at du kommer til å ende opp med dype psykologiske problemer om du ikke kommer deg vekk derifra rimelig kjapt. 5 år med han, og du vil være så langt nede at du omtrent ikke vil klare å komme deg opp igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener også det er helt tåpelig å dumpe ei dame pga store kjønnslepper, eller om hun er vid. Det jeg mente var at det kanskje ikke er så rart at enkelte har sine preferanser på samme måte som kvinner har på penisstørrelse. Ja det er tåpelig, men det finnes mange av de. Bare å lese alle pikktrådene her inne så ser man jo mange kvinners syn på den saken. Hvis dere er så imot dømming av kjønnsorgan, hvorfor forsvarer dere bare jenter da? Er så glad jeg er utstyrt med over gjennomsnittlig stor penis, fordi hvis den hadde vært under gjennomsnittet hadde jeg ALDRI vært i noe forhold med ei kvinne. Kjenner en fyr s ikke tør å ha sex med damer fordi han har liten penis, og det er jo helt sykt. Så kvinner er mye værre på å dømme sånne ting enn menn. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 81dd66fd298cec05cae1f7761f170

4f6"] 81dd6...4f6

Som sagt at du bruker denne tråden for å demonstrere at du føler deg såret over penis trådene her inne synes jeg blir litt for dumt av deg, det lyser usikkerhet av slikt. At du gir gass og blåser i hva du skriver og hvilken konsekvenser det har kun fordi du føler deg såret i en annen tråd og overser Ts her fullstendig blir helt tullete av deg. Har du problemer med "penis damene" som sårer deg over standpunktene sine så får du diskutere det i DE trådene, ikke gi en 16 åring ansvar og skyld for noe andre har sagt.

Og her snakker vi om å opperere et friskt flott underliv. Slike operasjoner er blitt kalt "den vestlige omskjæringen", så skal du sammenligne noe må du nesten sammenligne det å operere bort forhuden til menn fordi noen idiotiske kvinner skulle kunne mene det er finest.

Og vi har hatt en rekke tråder hvor mennenes forhuden har blitt diskutert her inne, det dukker alltid opp en eller to (men ikke så mye mer enn det) som mener menn uten forhuden er estetisk finere å se på enn de med forhud og de blir naturligvis "hudflettet" av både kvinner og menn her inne, mest kvinner fordi det er flest kvinner på kvinneguiden.

Ingen skal måtte opperere et flott fungerende underliv og muligens miste følsomheten i underlivet pga noen dritsekker mener det er finest når det finnes så mange flotte fantastiske menn som elsker en ikke bare fordi en er som en er, men nettopp fordi en er som en er.

• Liker 1
Skrevet

Åh, tusen takk! Nå følte jeg at ting ble litt bedre!! Anonymous poster hash: dcd74...501

Bra for jeg mente hvert eneste ord :)

Du fortjener at noen elsker å se på deg, ta på deg, begjære deg og ønske deg. De mennene finnes det mange av, heldigvis og uheldigvis for deg har du møtt en skikkelig tulling men de finnes det få av.

Skrevet

Som sagt at du bruker denne tråden for å demonstrere at du føler deg såret over penis trådene her inne synes jeg blir litt for dumt av deg, det lyser usikkerhet av slikt. At du gir gass og blåser i hva du skriver og hvilken konsekvenser det har kun fordi du føler deg såret i en annen tråd og overser Ts her fullstendig blir helt tullete av deg. Har du problemer med "penis damene" som sårer deg over standpunktene sine så får du diskutere det i DE trådene, ikke gi en 16 åring ansvar og skyld for noe andre har sagt.

Og her snakker vi om å opperere et friskt flott underliv. Slike operasjoner er blitt kalt "den vestlige omskjæringen", så skal du sammenligne noe må du nesten sammenligne det å operere bort forhuden til menn fordi noen idiotiske kvinner skulle kunne mene det er finest.

Og vi har hatt en rekke tråder hvor mennenes forhuden har blitt diskutert her inne, det dukker alltid opp en eller to (men ikke så mye mer enn det) som mener menn uten forhuden er estetisk finere å se på enn de med forhud og de blir naturligvis "hudflettet" av både kvinner og menn her inne, mest kvinner fordi det er flest kvinner på kvinneguiden.

Ingen skal måtte opperere et flott fungerende underliv og muligens miste følsomheten i underlivet pga noen dritsekker mener det er finest når det finnes så mange flotte fantastiske menn som elsker en ikke bare fordi en er som en er, men nettopp fordi en er som en er.

signerer! :klappe:

Skrevet

Utseendet teller. Vi liker pene ansikter, folk som er pene i tøyet, fine former. Smal midje, brede hofter, velformede, symmetriske bryster, faste lår og stram rumpe på jenter. Muskler, brede skuldre, sixpack, tydelig kjeveparti etc. på gutter.

Sånn er det bare. Utseendepresset stopper ikke nede i trusa.

Skrevet

Utseendet teller. Vi liker pene ansikter, folk som er pene i tøyet, fine former. Smal midje, brede hofter, velformede, symmetriske bryster, faste lår og stram rumpe på jenter. Muskler, brede skuldre, sixpack, tydelig kjeveparti etc. på gutter.

Og der ble all selvtilliten min brutt ned igjen, ja.

Skrevet (endret)

Under sex med typen engang sa han: "Du har skikkelig ulik og ekkel fitte iforhold til eksen min". Derfor bruker jeg energi på det Anonymous poster hash: dcd74...501

Denne guttungen er en idiot.

Kjære TS. Jeg er sikker på at du er helt normal, og kjempeflott. Kjønnslepper kommer i ulike fasonger, litt som ansikter, og de aller fleste er fine! Dine høres på ingen måte ut som de ikke er fine.

Jeg har aldri, i hele min seksuelle karriere, opplevd at en mann har uttrykt annet en glede over kjønnslepper. Jeg har også en del mannlige kompiser, og ALDRI har jeg hørt noen av dem si noe negativt om en kvinnes underliv. De er vel litt mer sånn YES HUN VAR FIN! Uansett hvem det var.

Du kan Google large labia project for å se bilder av helt vanlige underliv, så ser du nok at du er helt normal.

Og igjen. Kjæresten din er en dust.

Endret av suprarenalis
  • Liker 1
Skrevet

Denne guttungen er en idiot.

Kjære TS. Jeg er sikker på at du er helt normal, og kjempeflott. Kjønnslepper kommer i ulike fasonger, litt som ansikter, og de aller fleste er fine! Dine høres på ingen måte ut som de ikke er fine.

Jeg har aldri, i hele min seksuelle karriere, opplevd at en mann har uttrykt annet en glede over kjønnslepper. Jeg har også en del mannlige kompiser, og ALDRI har jeg hørt noen av dem si noe negativt om en kvinnes underliv. De er vel litt mer sånn YES HUN VAR FIN! Uansett hvem det var.

Du kan Google large labia project for å se bilder av helt vanlige underliv, så ser du nok at du er helt normal.

Og igjen. Kjæresten din er en dust.

mente du "the great wall of vagina" kanskje? det var et britisk prosjekt der de støte underlivet til damer. finnes også en dokumentar på internett som heter noe "perfect vagina"

Anonymous poster hash: 3a663...7c1

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Og der ble all selvtilliten min brutt ned igjen, ja.

Slapp av. Jeg har ikke smal midje, ikke brede hofter, cellulitter på låra, indre kjønnslepper som tyter ut, og rumpa er ikke særlig stram.

Men jeg har sannelig klart å få meg en svært fin, snill, god og bra samboer. Og han synes jeg er fin, snill og god også. Det kommer bare an på hvilket syn en har på seg selv og kroppen sin.

Til tross for kjønnslepper som tyter ut synes jeg at jeg har et helt normalt og fint underliv. Den ikke-smale midjen min er likevel så smal at jeg ikke kan bruke vanlige pencil-kjoler, hoftene passer flott til resten av kroppen, de to cellulittene er sjarmerende og viser at jeg lever et liv (på samme måte som arret på magen etter operasjon) og rumpa er stor og samboeren liker å riste på den slik at den disser.

Forstår du? Ingen mennesker er perfekte, og du er nok en vakker ung kvinne og burde være stolt over at du har en frisk og sterk kropp.

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Skrevet

De fleste ser ikke ut som Halle Berry eller Scarlett Johannsson. Den mannlige delen av befolknigen går vel heller ikke rundt og likner hollywoodkjendiser. Noen tror kanskje de kan kreve damer som ser langt bedre ut enn dem selv, men før eller senere innser de vel at sitt eget utseende også teller med. Man kan ikke kreve diamanter i bytte mot gråsten, enten det. Går på utseende eller personlighet, Man finner en som matcher seg selv på ulike områder.

Anonymous poster hash: 96932...ea7

• Liker 3
Skrevet

For det første syns jeg at han typen din er en barnslig "kjæreste", og i ordet kjæreste ligger det kjærlighet som betyr at han skal elske deg for den du er. For det andre, hva om du tar operasjonen men får problemer med å ha sex senere. For det tredje, så er det ganske normalt at utseende endrer seg etter at du har fått barn. Mine var ikke store men har blitt større etter at jeg har født 2 barn, men om sambo hadde sagt noe negativt om det så hadde jeg lurt på om han hadde klikka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...