Gå til innhold

Ekstremt trett i enkelte hus, hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne helgen har jeg vært på sykehuset hver dag, og det er merkelig hvordan jeg har reagert på dette.

Man skulle nesten tro at det var sovemedisin i ventilasjonen, for det har ikke tatt mange minuttene fra jeg har kommet inn døren til jeg har blitt tung i hodet, trett, ekstremt gjespete, og direkte uvel.

Etter 30 minutter inne, har jeg måttet gå ut for å trekke frisk luft, og få klarnet hjernen.

Jeg har opplevd dette i mindre grad i noen andre bygninger også, men aldri noe så ekstremt som dette.

Er det noen som har opplevd noe tilsvarende, og som har en forklaring på hvorfor?

Anonymous poster hash: 3d991...71d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke ha noe med lyset å gjøre? Jeg merker ofte at jeg blir trett når det er sånn " industribelysning".

• Liker 1
Skrevet

Det kan ikke ha noe med lyset å gjøre? Jeg merker ofte at jeg blir trett når det er sånn " industribelysning".

Der sier du noe. :)

Det er i alle fall en langt bedre forklaring enn sovemedisin i ventilasjonen. :ler:

Gjest Christina146
Skrevet

Der sier du noe. :)

Det er i alle fall en langt bedre forklaring enn sovemedisin i ventilasjonen. :ler:

Jeg sovnet en gang på venterommet til legen. :) Jeg var syk, men ikke slik at jeg var trøtt hele tiden liksom, men sånn som du beskriver det.

Skrevet

Jeg reagerer veldig fort på dårlig luft. Det er det ofte på slike lukkede rom. Det kan være det som har skylda. Jeg er sånn som sliter som en hund med å holde meg våken når vi har møter på møterom uten vindu, mens kollegaene mine ikke merker noe til den dårlige luften.

Anonymous poster hash: b65b2...69e
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...