Gå til innhold

Nå sliter jeg


Fremhevede innlegg

Skrevet

I oktober startet jeg arbeidspraksis via NAV i skjermet bedrift, etter mange år i terapi for post traumatisk stress og generell angst.

Praksisen gikk greit frem til midten av januar. Jeg har slitt veldig i det siste. Ekstremt mye angst og søvnproblemer, sist time hos fastlege skulle hun søke så jeg kunne få hjelp av psykiatrsykepleier som kan komme hjem til meg, men jeg har ikke hørt noe mer.

Jeg har hatt dialog med arbeidsrådgiveren min på jobben, hun vet jeg er sliten og at jeg sliter mye. Hun dro på ferie sist onsdag, også jeg kom på jobb torsdag hadde butikkleder ordnet ny arbeidsavdeling for meg. Dermed nye rutiner og opplæring, noe jeg føler er det siste jeg trenger akkurat nå.

Det er vanskelig å møte opp når ikke arbeidsrådgiveren er der, fordi jeg blir overkjørt av de andre, da de ikke vet hvorfor jeg er der.

Fredag var jeg for dårlig, jeg har sovet hele helgen, og bekymrer meg mye. Stresser og har mye angst hele tiden, uten at jeg får tak i det.

Jeg klarer ikke spise heller..

Det ødelegger så mye hjemme også, det sliter på forholdet når jeg er et nervevrak.

Jeg klarte ikke dra på jobb i dag heller, sendte melding til legekontoret om å få sykemelding, men de ville jeg skulle ringe da fastlegen min ikke kommer før torsdag.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg tipper over snart. Det er sinnsykt slitsomt.

Jeg har ikke vært borte fra jobben tidligere, så jeg sliter med å akseptere det også selv om jeg vet at jeg ikke kan være på jobb sånn som dette

Anonymous poster hash: b5ef6...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...