Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Du har ingen nye meldinger", har det nå stått i dagesvis øverst i menyen...

...kan det stemme'a?

*grubler*

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper, sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja fy fadern, det har stått på min også hele tiden...Det må være noe feil med PM ja.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det er noe feil med PM'ene deres, så må vi ganske enkelt forby dem!

Men derfra til å forby hele funksjonen... :roll:

Skrevet

Trykk oppdater i browseren din. Hvis ikke det hjelper så er den nok i stykker gitt.

Jeg trykte den engang....og nå står det at jeg har 21 nye meldinger.

Lurer på hvordan man få lest disse meldingene....?

Skrevet

Før, på den tida jeg virkelig fikk PM, så fikk jeg opp ei spennende lita rute, når jeg hadde PM.

...nå får jeg bare en slags ekkel promp...

...noen som vil prompe litt for meg...???

Skrevet
Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper' date=' sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker[/quote']

Jeg tar ikke oppfordringen :sexy:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg tar ikke oppfordringen :sexy:

Er du egentlig så overlegen og sarkastisk som jeg har fåt inntrykk av? Jeg mener nicket ditt, samt at du alltid slenger en kort syrlig kommentar. Sorry, men bare inntrykket jeg har fått av deg her.. :ler:

Skrevet

Er du egentlig så overlegen og sarkastisk som jeg har fåt inntrykk av? Jeg mener nicket ditt, samt at du alltid slenger en kort syrlig kommentar. Sorry, men bare inntrykket jeg har fått av deg her.. :ler:

Tja.. :tunge1:

Skrevet

Jeg tar ikke oppfordringen  :sexy:

Har jeg kommunisert feil, tro? Jeg har da aldri sagt noe om at det kun var de genuint sterke, oppegående og intelligente kvinnene med humor som er interessante?

Men, det er vel det jeg egentlig mener, så du har ikke bomma så veldig mye, Cand... :tunge1:

Skrevet

.. har det blitt mange PMer...???

Jeg kunne ikke sende... da jeg ikke er blondinde.. :tunge1::ler:

Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper' date=' sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker [/quote']

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...