Sandman Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 "Du har ingen nye meldinger", har det nå stått i dagesvis øverst i menyen... ...kan det stemme'a? *grubler*
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper, sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Ja fy fadern, det har stått på min også hele tiden...Det må være noe feil med PM ja..
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #4 Skrevet 11. august 2004 Hvis det er noe feil med PM'ene deres, så må vi ganske enkelt forby dem! Men derfra til å forby hele funksjonen...
Serpico Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Trykk oppdater i browseren din. Hvis ikke det hjelper så er den nok i stykker gitt. Jeg trykte den engang....og nå står det at jeg har 21 nye meldinger. Lurer på hvordan man få lest disse meldingene....?
Sandman Skrevet 11. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2004 Før, på den tida jeg virkelig fikk PM, så fikk jeg opp ei spennende lita rute, når jeg hadde PM. ...nå får jeg bare en slags ekkel promp... ...noen som vil prompe litt for meg...???
Cand alt Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper' date=' sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker[/quote'] Jeg tar ikke oppfordringen
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Jeg tar ikke oppfordringen Er du egentlig så overlegen og sarkastisk som jeg har fåt inntrykk av? Jeg mener nicket ditt, samt at du alltid slenger en kort syrlig kommentar. Sorry, men bare inntrykket jeg har fått av deg her..
Cand alt Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 Er du egentlig så overlegen og sarkastisk som jeg har fåt inntrykk av? Jeg mener nicket ditt, samt at du alltid slenger en kort syrlig kommentar. Sorry, men bare inntrykket jeg har fått av deg her.. Tja..
Sandman Skrevet 11. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2004 Jeg tar ikke oppfordringen Har jeg kommunisert feil, tro? Jeg har da aldri sagt noe om at det kun var de genuint sterke, oppegående og intelligente kvinnene med humor som er interessante? Men, det er vel det jeg egentlig mener, så du har ikke bomma så veldig mye, Cand...
LilleBille Skrevet 11. august 2004 #12 Skrevet 11. august 2004 .. har det blitt mange PMer...??? Jeg kunne ikke sende... da jeg ikke er blondinde.. Oppfordring til ALLE ( blondinder med store pupper' date=' sexy øyne og et vakkert sett med tenner) send Sandman en PM så han får testet om den virker [/quote']
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå