AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Kan man fortsatt kjøre bil om man har dystoni? Noen som vet dette? Anonymous poster hash: f47dd...342
Zzyzx Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 Det vil vel avhenge av en leges vurdering, jeg antar at det kreves en legeattest for å ha gyldig førerkort med en slik sykdom. Høyst individuelt, med andre ord, og ikke noe noen på et forum kan svare ja eller nei til.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Kan man fortsatt kjøre bil om man har dystoni? Noen som vet dette? Anonymous poster hash: f47dd...342 Man må hvertfall levere godkjent NA0202, men også muligens søke Fylkesmannen om dispensasjon. Jeg vil anbefale å sjekke om man fyller helsekravene før man starter med masse obligatorisk opplæring. Anonymous poster hash: 64575...b3d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Man må hvertfall levere godkjent NA0202, men også muligens søke Fylkesmannen om dispensasjon. Jeg vil anbefale å sjekke om man fyller helsekravene før man starter med masse obligatorisk opplæring. Anonymous poster hash: 64575...b3d Har allerede førerkort, men har fått muntlig kjøreforbud. Anonymous poster hash: f47dd...342
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Har allerede førerkort, men har fått muntlig kjøreforbud. Anonymous poster hash: f47dd...342 Har legen din sendt melding til fylkesmannen om at du ikke innehar helse til å ha førerkort? Hvis ja, blir det inndratt og du må søke fylkesmannen og politiet om å få det tilbake. Hvis nei, vent og se hva legen sin sier. Har du lest deg opp på fylkesmannens retningslinjer på førerkort? http://www.fylkesmannen.no/Documents/Dokument%20FMOA/Helse%20og%20omsorg/Førerkort/Retningslinjer%20førerkort.pdf?epslanguage=nb Kanskje du finner noe her? Anonymous poster hash: 64575...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå