Gå til innhold

21 egyptere halshugget av IS.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at noen hundre bomber har tilintetgjort alle områdene hvor disse befinner seg.

Skrevet

Verdt å merke seg at dette skjedde i Libya, landet som Norge bombet med 567 bomber for snart 4 år siden. Uten vår bombing hadde dette aldri skjedd. Vi hjalp IS og andre voldelige opprørsgrupper til makten.

"Libya har vært preget av kaos og anarki siden opprørere med luftstøtte fra NATO inntok Tripoli og styrtet og drepte landets mangeårige leder Muammar Gaddafi i 2011."

Anonymous poster hash: 18528...909
  • Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å fatte hva som skjer. Jeg har tatt litt avstand og ikke ville Høre og vite om dette her! Men lamslått ble jeg sittende å se disse videoene når vi hadde en diskusjon. Kroppen min stritter i mot, men med vidåpne øyne og tårer som tilla klarte jeg ikke å se vekk! Halshogging, ikke med et enkelt hugg, men med kniv som skar dem av! En mann brent i bur! Jeg klarer ikke puste skikkelig! Hvorfor og hvor finner de disse stakkars sjelene?? Jeg ønsker ikke disse is folka noe annet enn en død mye mer grusomt enn dette! Når skal det ta slutt på denne galskapen?

Anonymous poster hash: f303c...bfc

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke å fatte hva som skjer. Jeg har tatt litt avstand og ikke ville Høre og vite om dette her! Men lamslått ble jeg sittende å se disse videoene når vi hadde en diskusjon. Kroppen min stritter i mot, men med vidåpne øyne og tårer som tilla klarte jeg ikke å se vekk! Halshogging, ikke med et enkelt hugg, men med kniv som skar dem av! En mann brent i bur! Jeg klarer ikke puste skikkelig! Hvorfor og hvor finner de disse stakkars sjelene?? Jeg ønsker ikke disse is folka noe annet enn en død mye mer grusomt enn dette! Når skal det ta slutt på denne galskapen?

Hvor så du videoen ?

Anonymous poster hash: 95164...1e5

Skrevet

Har du sett filmene? :sjokkert::sjokkert: woow..

Anonymous poster hash: edd74...8af

Skrevet

shit happens....

sånne grusomme drapsmetoder blir brukt på hundretusevis av dyr hver uke...ingen som bryr seg da. er ikke noe verre for disse mennene.

Anonymous poster hash: 334e9...a11
  • Liker 1
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/is/video-skal-vise-at-is-dreper-21-kristne-egyptere/a/23396484/

Forferdelig. Når tar det slutt?

Anonymous poster hash: edd74...8af

Når Vesten endelig slår tilbake så det monner: Utviser samtlige muslimer fra ikke-muslimske land, og hjelper de undertrykte ikke-muslimene i muslimske land, stopper ALL økonomisk bistand til den muslimske verden (looooong overdue!).

• Liker 1
Skrevet

Hvor så du videoen ?

Anonymous poster hash: 95164...1e5

Amerikans nettside, ikke jeg som fant den og troooo meg hadde jeg hatt den hadde jeg ikke lagt den ut her!!! bedre å ikke å ha sett dem!!!

Skrevet

shit happens....

sånne grusomme drapsmetoder blir brukt på hundretusevis av dyr hver uke...ingen som bryr seg da. er ikke noe verre for disse mennene.

Anonymous poster hash: 334e9...a11

Dyr føler smerte like godt som et menneske og er like ille! Da jeg hørte om han som ble brendt levende i et bur så fikk jeg flashback til den leoparden som ble brendt levende i india, og den døde ikke en gang! jeg hylgråt da jeg leste om dette! Mennesker er fæle mot sin egen rase og mot dyr! Jeg sier ikke at å ta livet av dyr er bedre, dette IS driver med er meningsløst, det er ikke slakt for å bruke kjøtt til mat og skinn til klær, det er bare ondskap. Religion, penger og makt ødelegger oss! Smarteste skapningene på planeten ja, seee så smarte noen av oss er! Sorry, jeg bare så forbanna sint, ikke sint på den jeg sitterer!!!

Skrevet

De kommer snart til en by nær deg :)

Anonymous poster hash: 9dc32...200

Gjest Marsvinet
Skrevet

Kristne er den mest utsatte minoriteten i verden. Kopterne opplever daglig diskriminering fra de muslimske egypterne, fordi de tilhører feil etnisitet og tro. Kopterne tilhører også den folkegruppen som fantes i Egypt før araberne invaderte, og var de som bygget pyramidene og den egyptiske sivilisasjonen. Nå er de nesten utryddet, og lever i undertrykkelse. Mon tro om det er et sånt liv som venter hvite mennesker i Europa også om 100 år eller så...

Skrevet

En annen ting; hadde det vært hvite kristne fra vesten i denne videoen hadde det fått ekstremt mye mer oppmerksomhet, folk hadde skifta profilbilder på Facebook og tatt helt av. Denne tråden f eks hadde hatt ca 200 svar by now også.

Anonymous poster hash: 29ff6...27c

• Liker 1
Skrevet

Etter at noen hundre bomber har tilintetgjort alle områdene hvor disse befinner seg.

Ja jeg tror det må til. Men, det er mange som også er mot dette. Det er litt spesielt. Selv om mange sivile uskyldige går tapt, så må det handles. Verden kan ikke sitte å se på disse sadistene.

Skrevet

En annen ting; hadde det vært hvite kristne fra vesten i denne videoen hadde det fått ekstremt mye mer oppmerksomhet, folk hadde skifta profilbilder på Facebook og tatt helt av. Denne tråden f eks hadde hatt ca 200 svar by now også.

Det er virkelig sant.

Tenk hvor mye oppmerksomhet denne videoen hadde fått hvis de drepte hadde vært muslimer og bødlene hadde vært hvite ateister!

Uansett hvem som rammes av slike grusomheter er det helt forferdelig.

Anonymous poster hash: 18528...909

Skrevet (endret)

Mulig det. Men se også på reaksjonene når IS og islamister i Nigeria etc. brenner kirker og massakrerer kristne.....nesten ingen skriver noe om det. Men at en moske eller to i Sverige får steiner kastet mot vinduene!!!!!Oi, da er det hysteri fra "anti-rasister" (ironisk nok at forsvarere av verdens mest hatske, voldelige og imperialistiske ideologi/religion kaller seg anti-rasister men...) om at muslimer blir truet og utsatt for rasisme, vi må alle gå i oss selv etc. etc.

Tror flere og flere blir forbannet over at muslimer verden over truer, angriper, voldtar og dreper kristne, ateister, hinduer, jøder, buddhister etc. -uten at det får noen konsekvenser annet enn at vi blir oppfordret til å synes synd på muslimer (SIC!).

Endret av Lothlorien-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...