Gå til innhold

barberte menn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når samboeren min (!!! vi er blitt samboere nå!!!) fortalte meg at han barberte seg nedentil holdt jeg på å falle av stolen (vi snakket en god del sex før vi prøvde oss IRL). hadde aldri hverken hørt om eller tenkt at en gutt kunne gjøre det. det hadde rett og slett aldri slått meg.

nå, etter å ha prøvd det er jeg "frelst". nam-nam!!! han barberer kun ballene, men stusser resten av håret. prøvde en gang med helt glatt, men det hadde jeg ikke helt sansen for. liker at det er hår på en mann.

selv barberer jeg (og tar laser slik at jeg snart slipper å barbere), men beholder en trekant foran (rødgarget for å matche hodehåret :wink: )

og til deg som kalte oss som barberer for fjortiser: vi som gjør dette gjør det for vår egen skyld, fordi vi liker det slik. vi rakker som regel ikke ned på dere som velger å ikke gjøre det. hva spiller det for rolle for deg at vi barberer? Som kvinne barberer vi som regel legger og under armer, så hvorfor ikke også musa? og når mange av dere gutter foretrekker barbert mus, hvorfor skulle det være noe annerledes for oss jentene? dessuten, dette er ikke noe man gjør kun for at det skal bli behagelig for partneren å "go down", men fordi det blir åååå-sååå mye mer følsomt :D

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...