Gå til innhold

barberte menn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jeger

De fleste damene jeg møter og snakker med syns at det er topp, men sier at de sjelden eller aldri har møtt noen som har det som vane.jeg er hel barbert og liker det ( blir faktisk ganske kåt når jeg barberer meg selv ).

Er det så jævli uvanlig, dere jenter/ damer liker heller ikke hår i kjeften eller en skog som skjuler deler av hærligheten. :evil:

Synspunkter på mannlig barbering ønskes... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha hår jeg - synes det er mest "voksent"...... :oops:

Var barbert en gang - og det var ikke noen OK følelse :wink:

Defor - hår på voksne kvinner og menn :oops:

(og hårene har jo sin "misjon" - medisinsk sett også)

Men - smak og behag! Full respekt for de som synes barbert er OK! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg foretrekker at min mann er Ubarbert... Han gjorde det en gang, og jeg syntes ikke noe om det!

Er ikke sååå glad i å være fullstendig barbert selv heller, men en del er jo borte... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske behåret i skrittet og synes av og til det ser rotete ut. Da napper jeg bort alle hår, og det tar gjerne et par timer. Da slipper jeg å føle meg ubarbert når det vokser ut. Det gjør litt vondt, men jeg liker smerte på det nivået her. Samboeren elsker det. Hun på sin side barberer seg og det rasper slik i kinnene mine når hun er ubarbert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Store!!!

NAPPER du??? Det hørtes aldeles uhyggelig djevelsk vondt ut. Tror nok elsklingen ville kikket bestyrtet på meg, honket tak i gymbag'en og strøket på dør noen timer hvis jeg nevnte muligheten for napping :o

Barbert = nam! Ikke alt, men mesteparten.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om hår rundt "tingen" her? Jeg foretrekker i så fall menn med hår. Det stikker så j.... med todagers :sjarmor: Ballene kan gjerne barberes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorvald

Godt at min kjære er en voksen kvinne, når man ser hvilke preferanser fjortis-jentene her har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste Thorvald, dersom du snakker om oss som liker barbert som fjortiser, så lurer jeg på hva som må til at man blir voksen?

tradisjonelt?

nei, de som liker hår får like hår for min del, men kalle meg fjortis fordi jeg liker det annerledes blir for teit for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med aline, jeg liker best selv at jentene er barbert og jeg barer selv også deler av min egen kropp. Dette gjør jeg ikke fordi jeg er fjortis og blir presset til det av omgivelsene, men rett og slett fordi jeg liker det.

Det er deilig å være gammel nok til å stole på egne vurderinger og gjøre det man føler er best for seg selv. Dersom jeg som har rundet 30 blir en fjortis for deg fordi jeg tar selvstendig valg som ikke passer inne med hva du eller andre synes, ja så kan jeg leve med det også. Det er meg revnende likgyldig hva du syns nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg sier meg enig med Babyface; barberte baller: ja takk, ellers kan det godt väre hår. Godt voksne menn med hår overalt ellers kan gjerne ha hår ALLE steder det er naturlig, spör du meg.

Selv er jeg frisert, ikke glattbarbert. Det syns jeg er skikkelig ekkelt, men det er meg.

Hver mann/ kvinne sin smak! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

når jeg har tid, napper jeg hårene rundt penis og på pungen. Ved ¨å bruke en god pinsett, samtidig som en passer på å dra med hår-retningen, gjør det ikke spesielt vondt. (litt må man jo tåle, man er da Mann)

Min kone forlanger glatt pung, ellers stenger hun butikken !

Hilsen en chris som lider for skjønnheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker å være helt barbert selv, og liker best at andre er barbert også, men det må være opp til hver og en hva man synes er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glattbarbert meg nede en gang og det var en gang for mye. Klødde noe infernalsk. Gjorde det pga et "godt" tips fra en kompis. Han sa også at hvis man brukte fuktighetskren der nede så klødde det ikke, men må innrømme at så langt går jeg ikke. Hater å smøre meg inn generellt.

Dama liker å kose med det lille håret jeg har på kassa, så holder meg naturlig. Gjør meg ingenting om dama heller ikke barberer seg der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt problemer med kløe og røde nupper på huden på magen over penis i starten, men begynte å smøre området som skulle barberes, etter tips av andre her på KG, med babyolje før og etter barbering. da forsvant problemet. Pass på å barbere mens man er i dusjen/badekaret, for da er huden myk og våt.

Opplevde hvor utrolig behagelig og mer følsomt det er når jeg er glattbarbert der nede!

Pungen har jeg barbert i mange år!

Sier som aline: barbert er best!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...