Gå til innhold

Hvordan har dere sex..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjer det samme hver gange eller er dere flinke til å variere?

Hender det du kjeder deg og tenker på andre ting?

Liker du ting går rett på sak, eller at sexen varer lenge med langt forspiel og teasing?

Har begge samme lyster og liker hvordan ting blir gjort, eller har dere en slags ordning om å gi og ta på en måte?

Gjør du ting for din partner for å tilfredstille vedkommende, eller unngår du ting for du ikke liker det - til tross for at du vet h*n liker det?

Er det mulig å finne en balanse sexuelt med en partner man er veldig forskjellig med?

Hender det du har sex selv om ikke lysten er der?

Anonymous poster hash: 13cfa...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi varierer ofte, og noen ganger har vi ikke sex, og kanskje holder det til oralsex og sexleketøy feks.

Vi tar oss for det meste god tid, men enkelte ganger tar vi bare en kjapp en.

Har vært heldig der hvor vi har samme lyster, og samme ting tenner oss. Så der er vi veldig "in sync".

Jeg er ikke kjempe fan av å gi blow jobs men gjør det gjerne fordi det tenner meg å se at han blir så fornøyd og opphisset.

Man finner jo selvfølgelig en balanse, hvor man kanskje inngår "kompromiss". Mener selvfølgelig ikke at man gjør ting man ikke vil, men at man kanskje gjør ting selvom man ikke er super fan.

Jeg har ofte sex selvom jeg ikke vil fordi min erfaring er at så snart man kommer i gang kommer lysten også!! :) Håper dette var til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...