AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har funnet ut at jeg rett og slett er veldig følsom og sensitiv overfor de naturlige hormonsvingningene i kroppen. Trodde egentlig det var noe galt, men hormonprøver viser ikke noe galt. går det rett og slett an å være spesielt vár og følsom for svingningene? Hvordan jeg har det og føler meg følger syklusen ekstremt. Fra mens (kanskje dag 2,3 eller sånn) så går det bare oppover. Jeg har så mye energi og overskudd at jeg nesten ikke føler behov for å sove, føler meg oversosial og veldig psykisk og fysisk ovenpå. Så fra eggløsninga går det jevnt og trutt nedover, topper seg en ukes tid før mens, da er jeg så utslitt at jeg ikke orker tanken på å stå opp, får influensasymptomer, kvalme, svimmelhet, hjernetåke, skyr andre mennesker som pesten, blir dritstygg osv. Og sånn går månedene... Det er jo normalt å merke litt forandringer, men noen måneder er det ekstreme topper og bunner. En litt merkelig ting er at hvis jeg kutter ut sukker totalt så er kroppen litt mer jevn..merker forskjellene men ikke sånn ekstremt. Når jeg er sånn ekstremt over the top rundt eggløsninga så er jeg så sprengkåt og får mengder med slim og gjerne en liten eggløsningsblødnig, og da kan jeg banne på at nedturen blir ditto flere med lignende erfaringer? Hvorfor er noen mer følsomme for hormonsvingningene enn andre? Anonymous poster hash: f6965...57d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå