2ne2 Skrevet 15. februar 2015 #21 Skrevet 15. februar 2015 Lurer på om jeg og samboer kommer til og bli gamle og grå sammen. Blir vi lykkelige? Og får vi barn?
Nysgjerrigper6 Skrevet 15. februar 2015 #22 Skrevet 15. februar 2015 Myntenes prinsesse - Noe usikkerhet, litt tvil, en del selvransakelse vedrørende denne mannen. Han virker som en sterk, kanskje litt stor kar?, uten at jeg skal si det for sikkert. Kanskje han virker skremmende på deg? Han er ihvertfall mye sterkere enn deg på mange områder, både fysisk og mentalt, og du føler kanskje at du har mye du må bryne deg på når det gjelder ham. Han er en sterk mann både fysisk og mentalt, men ikke noe stor kar. Men vi bor på to forskjellige plasser i landet. Men vet ikke helt hvordan eller hva vi skal gjøre.. Ska jeg tørre å flytte til ham og satse?
Bjørka Skrevet 15. februar 2015 #23 Skrevet 15. februar 2015 8 begre - Jeg tenkte først på Bergen på grunn av symbolikken i kortet, men det første som egentlig dukket opp hos meg, var 'landet med de høye, bratte fjellene'. Er ikke det Bergen? Det er vestover, vil jeg tro. Skal dere flytte ganske snart? Eller er det fortsatt litt som gjenstår? Uansett, lykke til! Oj! Så gøy! Det er en del som gjenstår før flytting og det blir ikke i nærmeste framtid, men Bergen er helt klart et av to alternativer vi selv står i mellom. Takk for svar!
momo Skrevet 15. februar 2015 #24 Skrevet 15. februar 2015 3 mynter - Jeg får opp jobb, at det er for mye fokus på jobbing. Det kan bety èn av to ting. Enten at du/han har for mye fokus på jobben deres, eller at dere må jobbe en del sammen for å få dette forholdet til å fungere. Men det ser lovende ut. Anonymous poster hash: fa05e...abc Takk skal du ha. Håper det går bra tilslutt ja. Men kan nok stemme at det kreves noe jobb. Ellers har han en jobb som tar opp mye tid og.
rockejenta Skrevet 15. februar 2015 #25 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har nylig blitt singel. Hvordan ser de neste månedene ut for meg? Vil jeg få det bedre?
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #26 Skrevet 15. februar 2015 Hva skal jeg gjøre med B!? Hjelp. Er B en person? Eller mente du å skrive BI ? Stavenes ess - Du ser ut til å blomstre i nærheten av ham/i forbindelse med studiene dine. Du ser ut til å stortrives i samsvar med det du har satt i gang, utifra hva kortet forteller meg. For å bruke en klisjè: Du ser ut som en nyutsprunget rose i nærheten av ham/studiestedet. (tilgi meg for ordbruken!) Jeg vet ikke hva du skal gjøre med B, men kortet ser ut til å fortelle at du trives med det du gjør, eller har satt i gang? Ess-kortene symboliserer gjerne nye begynnelser, en ny start, og jeg vet at man ikke alltid skal ta symbolikken for bokstavelig, men det føltes ganske riktig å skrive det. Har du begynt med studier? For det ser ut til at du kommer til å lykkes med dem, eller det du eventuelt har satt i gang.
Gjest Vevila Skrevet 15. februar 2015 #28 Skrevet 15. februar 2015 Hvordan ser året ut med tanke på utdanning?
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #29 Skrevet 15. februar 2015 Hei igjen. Hvis du leser dette, så betyr det at jeg ikke legger kort på flere. Jeg sier STOPP NÅ. Men jeg tar og legger kort på dem som har rukket å skrive allerede, men etter denne meldingen så er det altså STOPP. Tusen takk til alle påmeldte!
Gjest Booker Skrevet 15. februar 2015 #30 Skrevet 15. februar 2015 Er B en person? Eller mente du å skrive BI ? Stavenes ess - Du ser ut til å blomstre i nærheten av ham/i forbindelse med studiene dine. Du ser ut til å stortrives i samsvar med det du har satt i gang, utifra hva kortet forteller meg. For å bruke en klisjè: Du ser ut som en nyutsprunget rose i nærheten av ham/studiestedet. (tilgi meg for ordbruken!) Jeg vet ikke hva du skal gjøre med B, men kortet ser ut til å fortelle at du trives med det du gjør, eller har satt i gang? Ess-kortene symboliserer gjerne nye begynnelser, en ny start, og jeg vet at man ikke alltid skal ta symbolikken for bokstavelig, men det føltes ganske riktig å skrive det. Har du begynt med studier? For det ser ut til at du kommer til å lykkes med dem, eller det du eventuelt har satt i gang. Hahah, B er en person, ikke BI Men jeg har blitt skikkelig forelska, og jeg føler jeg bruker forelskelsen bra hvis du skjønner hva jeg mener. Det gir meg en slags livsglød så det stemmer jo med hva du skriver. Men jeg jeg ikke hvordan jeg skal takle det i sammenheng med han, skal jeg prøve meg eller ikke. Liker han meg tilbake eller ikke. Skjønner ikke hva jeg skal gjøreee. River av meg håret snart, har ikke vært så forelska på lenge. Studerer ikke nå, nei!
Zoe! Skrevet 15. februar 2015 #31 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på hvordan fremtiden blir for meg og samboeren min, er forlovelse og ekteskap aktuelt?
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #32 Skrevet 15. februar 2015 Hva skjer med kjærligheten, treffer jeg noen snart? Sverdenes ridder - Det ser ut til at du kanskje må kjempe litt for å få det til. Ikke legg så mange hindringer i veien for deg selv, men prøv å åpne opp litt mer. Det ser ut til at det kreves noe arbeid fra din side for at du skal få oppleve kjærligheten. Enten hindringer som skal ryddes av veien, eller bare det at du må våge mer, kjempe for å få det til. Kortet ser ut til å fortelle deg at det er mye opp til deg, først og fremst, så det er ikke sikkert du vil treffe noen veldig snart, men om noen måneder frem i tid - kanskje om en 3 måneders tid, eller så? Tidsperspektivet er litt vanskelig, men mest fordi det er veldig mye opp til deg hvor mye du er villig til å legge i dette. Stikkordet er arbeid. Du må jobbe litt for å få det til. PS: Du trenger altså ikke å være brautende, men len deg litt tilbake, åpne opp, smil litt mer, vær åpen og mottagelig.
Timza Skrevet 15. februar 2015 #33 Skrevet 15. februar 2015 Når man først kan spå fremtiden, hvorfor ikke høre med "spiritverdenen" om ting som er litt mer interessant? Når får vi besiøk av "aliens"? Når starter tredje verdenskrig? Vil Norge som et land være her om 200 år? Finnes det en Gud? Hva var før "The big bang"? Blir sessong 5 av Game of Thrones bra? ^^ 1
Gjest Booker Skrevet 15. februar 2015 #34 Skrevet 15. februar 2015 Når man først kan spå fremtiden, hvorfor ikke høre med "spiritverdenen" om ting som er litt mer interessant? Når får vi besiøk av "aliens"? Når starter tredje verdenskrig? Vil Norge som et land være her om 200 år? Finnes det en Gud? Hva var før "The big bang"? Blir sessong 5 av Game of Thrones bra? ^^ Selvfølgelig blir det bra, herregud mann.
Timza Skrevet 15. februar 2015 #35 Skrevet 15. februar 2015 Selvfølgelig blir det bra, herregud mann. Ja, jeg vet. Det var et tåpelig spørsmål. ^^
Lillie Skrevet 15. februar 2015 #36 Skrevet 15. februar 2015 Sverdenes ridder - Det ser ut til at du kanskje må kjempe litt for å få det til. Ikke legg så mange hindringer i veien for deg selv, men prøv å åpne opp litt mer. Det ser ut til at det kreves noe arbeid fra din side for at du skal få oppleve kjærligheten. Enten hindringer som skal ryddes av veien, eller bare det at du må våge mer, kjempe for å få det til. Kortet ser ut til å fortelle deg at det er mye opp til deg, først og fremst, så det er ikke sikkert du vil treffe noen veldig snart, men om noen måneder frem i tid - kanskje om en 3 måneders tid, eller så? Tidsperspektivet er litt vanskelig, men mest fordi det er veldig mye opp til deg hvor mye du er villig til å legge i dette. Stikkordet er arbeid. Du må jobbe litt for å få det til. PS: Du trenger altså ikke å være brautende, men len deg litt tilbake, åpne opp, smil litt mer, vær åpen og mottagelig. Takk for svar Jeg stresser ikke, men ønsker selvsagt å treffe en etter hvert. Jeg tror nok jeg er ganske smilende og åpen, men "problemet" er vel at jeg ikke har truffet en jeg liker Beilere har jeg hatt (og har), men har vært kun en jeg har vært interessert i (og det "forholdet" endte egentlig nesten før det startet). Er vel bare å vente og se da
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #37 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Jeg lurer også på om det kommer til å skje noe mer med han som jeg tilbrakte Valentines med? Er du rede til å gå videre med vedkommende, eller er du mer i den usikre, tvilende fasen hvor du helst vil at det skal skje noe, men uten at du nødvendigvis deltar aktivt for å få dette til? Jeg trakk flere kort på deg siden det virket riktig å gjøre, og alle virker å fortelle om at du ikke helt er klar til å gå videre, eller å binde deg. Det er ikke sikkert at denne personen er den rette å fortsette med. Se på ham som en du har blitt "en erfaring rikere" med. Neste gang så venter du før du går videre. (får jeg opp....)
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #38 Skrevet 15. februar 2015 Høres lovende ut. Skal komme med tilbakemelding når jeg har fått svar Ikke vær redd for å vise selvtillit, det er stikkordet her. Ikke vær redd for å vise hva du er god for!
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #39 Skrevet 15. februar 2015 Han er en sterk mann både fysisk og mentalt, men ikke noe stor kar. Men vi bor på to forskjellige plasser i landet. Men vet ikke helt hvordan eller hva vi skal gjøre.. Ska jeg tørre å flytte til ham og satse? Beklager hvis jeg var veldig vag i tolkningen min. Kortet som omhandlet deg, viste en person som virket usikker, tvilende, en som ikke riktig hadde bestemt seg ennå. Grunnen til at jeg omtalte ham som stor, var vel fordi han kan virke som en person som tar ganske mye plass mens du opplever å måtte "krympe" litt sammen i hans nærvær. Jeg får ikke opp noe flytting ennå. Du må være hundre prosent sikker på at du virkelig vil dette før du flytter, og slik jeg forstår det utifra kortet jeg trakk for deg, så er du ikke helt der ennå. Ikke riktig ennå. Ikke før pluss-minus påsketider... Du vil kanskje føle deg sterk nok til å vite om du VIL flytte til ham da, men ikke før. Rundt påsketider så vet du mer. (joda, det er dumt å sette tid på spådommene, men du er ikke klar ennå, får jeg opp....)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå