AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Er litt åpen for noe av det alternative, og har fått lånt meg noen tarotkort som jeg gjerne vil teste på brukerne her inne. Du får ikke være anonymbruker da jeg ikke kan holde orden på alle anonyminger, og ellers så blir reglene til underveis mens jeg sitter og spår. Lyst til å bli spådd? Husk, ingen anonyme brukere! Og jeg bestemmer reglene. Anonymous poster hash: fa05e...abc
momo Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Har lyst til å bli spådd ja. Lurer på hva som skjer med meg og han jeg tilbragte velentines med?
Nysgjerrigper6 Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på hva de neste månedene vil bringe med ham jeg liker?
Sola de Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på hvordan det fram mot sommeren blir generelt?
Bjørka Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Hvilken del av landet blir mannen og jeg boende i når vi tenker å kjøpe hus?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 3 mynter - Jeg får opp jobb, at det er for mye fokus på jobbing. Det kan bety èn av to ting. Enten at du/han har for mye fokus på jobben deres, eller at dere må jobbe en del sammen for å få dette forholdet til å fungere. Men det ser lovende ut. Anonymous poster hash: fa05e...abc
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Beklager! Meldingen min over var til brukeren momo! (sånn, nå er jeg ikke anonym!)
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Får jeg jobben jeg har søkt på? Magikeren - Ja, du får en ny start. Det ser faktisk bra ut. Vis selvstendighet, og ha selvtillit til at du kan klare det.
Lillie Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Hva skjer med kjærligheten, treffer jeg noen snart?
Blå Trombone Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Magikeren - Ja, du får en ny start. Det ser faktisk bra ut. Vis selvstendighet, og ha selvtillit til at du kan klare det. Høres lovende ut. Skal komme med tilbakemelding når jeg har fått svar
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på hva de neste månedene vil bringe med ham jeg liker? Myntenes prinsesse - Noe usikkerhet, litt tvil, en del selvransakelse vedrørende denne mannen. Han virker som en sterk, kanskje litt stor kar?, uten at jeg skal si det for sikkert. Kanskje han virker skremmende på deg? Han er ihvertfall mye sterkere enn deg på mange områder, både fysisk og mentalt, og du føler kanskje at du har mye du må bryne deg på når det gjelder ham.
Gjest Snuppi Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Hei! Jeg lurer også på om det kommer til å skje noe mer med han som jeg tilbrakte Valentines med?
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på hvordan det fram mot sommeren blir generelt? 10 sverd - Ting du må kvitte deg med, - gamle, gamle ting. Enten holdninger, eller tankemønstre, tankesett. Men det er noe du må kvitte deg med. Jeg får opp gamle ting, så enten noe fysisk/materielt, eller noe mer i retning av mentale ting, mentale mønstre, holdninger og slike ting. Noe du kanskje allerede har jobbet en del med i det siste, men nå gjenstår resten. Det er noe gammelt du kvitter deg med.
Sola de Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 10 sverd - Ting du må kvitte deg med, - gamle, gamle ting. Enten holdninger, eller tankemønstre, tankesett. Men det er noe du må kvitte deg med. Jeg får opp gamle ting, så enten noe fysisk/materielt, eller noe mer i retning av mentale ting, mentale mønstre, holdninger og slike ting. Noe du kanskje allerede har jobbet en del med i det siste, men nå gjenstår resten. Det er noe gammelt du kvitter deg med. Skjønner hva du mener. Takk for svar
Gjest T-Rex Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Hvilken del av landet blir mannen og jeg boende i når vi tenker å kjøpe hus? 8 begre - Jeg tenkte først på Bergen på grunn av symbolikken i kortet, men det første som egentlig dukket opp hos meg, var 'landet med de høye, bratte fjellene'. Er ikke det Bergen? Det er vestover, vil jeg tro. Skal dere flytte ganske snart? Eller er det fortsatt litt som gjenstår? Uansett, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Jeg lurer på om jeg kommer inn på studiet jeg ønsker å komme innpå til høsten? -M Anonymous poster hash: a6f2d...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå