AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er i dag 20 år. Jeg debuterte seksuelt som 17 år, og da var det krise for gutten om jeg ikke var nyvasket og glattbarbert. Slikking om jeg ikke var barbert var totalt uaktuelt... Snakket også mye med guttevenner på den tiden, og de hadde akkurat samme preferanser som eksen min. Når jeg snakker med de samme kompisene i dag, har de "roet" seg ned med det hysteriet, men er fortsatt kresne på hvor mye hår det skal være og slikt. Undertøyet må være fint, og kroppen må være myk og barbert. Her på KG ser jeg at menn som er rundt 30-40 år ikke bryr seg så mye om det lenger og setter pris på alt ved kvinnen, uansett om det er en ONS eller forhold. Er det sant at gutter blir mindre kresne med alderen? Isåfall håper jeg det er sant Anonymous poster hash: 2c372...8cc 1
Cuckold Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hva er galt med å holde seg ren og tiltalende for det annet kjønn? Selv har jeg barbert pung og rumpe i alle år, og passer på å holde meg så ren at jeg kan slikkes hvor som helst uten å fremkalle brekningsfornemmelser. Selv har jeg stor appetitt på kvinnen og liker å slikke henne over det hele, og forsøker bare å leve etter regelen «vær slik slik du ønsker at andre skal være». At en del menn over en viss alder ikke gir uttrykk for de samme ønsker når det gjelder glattbarberte kjønn kan jo ha noe å gjøre med at motene svinger og at disse er oppvokst i en annen tid. Så det er ikke sikkert dette har noe å gjøre med at de har blitt mindre kresne. Endret 15. februar 2015 av Cuckold
Cathrine88 Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Mindre påvirket av et 'universelt' syn på hva som er sexy og mer sikre på sine egne, personlige preferanser, tenker jeg. 5
Cuckold Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Hehe, til dere jenter som synes det er mer modent å ikke ha for sterke ønsker om at kvinnen skal holde seg ren og velstelt der nede, ville dere også oppfatte kvinner som foretrekker barbert pung, ren hud og relativt nyvasket penis som umodne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå