Gå til innhold

Prikking og nummenhet i ansikt og hode


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld fikk jeg plutselig en sånn prikking/kribling en plass oppi hodet, og det kom og gikk hele kvelden og natta. Varte i noen sekunder til minutter også var det borte noen sekunder til minutter før det kom igjen, holdt på sånn hele tiden. Bare på en plass oppå hodet. Etter at det hadde holdt på i flere timer, fikk jeg plutselig en brennende/sviende følelse i hele hodet. Akkurat som den gangen jeg reagerte på bleking i hodebunnen, akkurat sånn føltes det. Brenning. Det varte i noen minutter, før det forsvant og har ikke merket det noe særlig etter det. En stund etter begynte jeg å kjenne nummenhet/dirring litt under ene øyet, ikke rett under øyet men en plass under nesten på kinnet. Nå kjenner jeg faktisk at jeg er litt nummen nærmere øyet også, og det kommer og går og er veldig rart...

Jeg har legetime for noe annet den 26. februar, og skal nevne dette. Det er ubehagelig og plagsomt, og jeg blir nesten litt redd for at det er noe farlig... Kan jeg vente til legetimen eller burde jeg dra til legen tidligere? Høres det ut som noe alvorlig? akkurat nå er det som at hele hodet mitt plutselig ble kalt og det følessom at noe nesten sitter fast inni hodet og det kjennes ut som at det renner vann inni hodet??? Høres det alvorlig ut eller?



Anonymous poster hash: f6075...3f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her er det ikke annet å gjøre enn å anbefale deg å dra til legen med dette så fort som mulig. Du må undersøkes for å fastslå om det er noe alvorlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummenhet skal man ta alvorlig. Spesielt i ansiktet. Samt rare/uvanlige hodepiner/følelser i hodet.

Dra evt på legevakten nå/ring dem å hør.

Endret av Luckiness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...