Gjest miss_sara Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg velger å påstå at dette er felles for alle menn, siden hver gang jeg møter en mann virker det ikke som det er noe annet enn sex han tenker på. Nå er jeg snart 23 år, så er vel kanskje i disse tjueårene hvor det er mest fokus på det. Uansett så virker det ikke som det går an å ha en samtale med menn, før de skal begynne å klå. Jeg har på forhånd ikke gitt noen signaler på at dette er det jeg vil og jeg finner det frustrerende at alle menn jeg har møtt er på denne måten. Jeg vil gjerne vite fra dere menn, hvorfor dere er sånn? Og er det flere enn meg som har disse erfaringene når dere møter menn? 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Alle har disse erfaringene med noen menn, kun et fåtall har det med absolutt alle. Det er massevis av menn i forhold verden over, og mange av dem kunne fått sex med ulike partnere utenfor. Så du vet jo at "sex er alt de vil ha" per definisjon ikke stemmer. Sannsynligvis er det en årsak, muligens en kombinasjon; - du er interessert i feil menn - du treffer kun nye menn i settinger for hookups som involverer alkohol, på byen, hjemme fest osv. - du dater kun menn på egen alder, og gutter på 23 er lite forholdsorientert - du virker som en jente som er aktuell for ett ligg (uten at du er klar over det - kroppsspråk, holdning etc.). Anonymous poster hash: 1a716...f96 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Det er da man slutter å møte menn, har en vibrator i skuffen og vips; problem solved. Fokuser på venninner og annet, forhold er uansett temmelig oppskrytt. Anonymous poster hash: b6f21...e9e 7
Gjest made4u Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Nå er mine fineste minner fra tidligere forhold ikke det seksuelle, er ei heller det seksuelle som er et savn ved det å være i et forhold... Når det er sagt så er jo det seksuelle viktig for oss hannkjønn og selvfølgelig en del vi setter pris på, at du er overrasket over det er merkelig. Dog betyr ikke det at ett hannkjønn vil ha sex at han ikke er seriøs med annet, går fint å ha en samtale med oss hannkjønn som ikke handler om sex og å finne på mye som ei heller handler om sex sammen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg velger å påstå at dette er felles for alle menn, siden hver gang jeg møter en mann virker det ikke som det er noe annet enn sex han tenker på. Samme erfaring her, og jeg er nesten ti år eldre enn deg, (32)... Anonymous poster hash: 64465...931 3
Gjest miss_sara Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Nå er mine fineste minner fra tidligere forhold ikke det seksuelle, er ei heller det seksuelle som er et savn ved det å være i et forhold... Når det er sagt så er jo det seksuelle viktig for oss hannkjønn og selvfølgelig en del vi setter pris på, at du er overrasket over det er merkelig. Dog betyr ikke det at ett hannkjønn vil ha sex at han ikke er seriøs med annet, går fint å ha en samtale med oss hannkjønn som ikke handler om sex og å finne på mye som ei heller handler om sex sammen. Jeg er ikke overrasket over at menn liker sex. Det jeg er overrasket over er at det som regel ikke tar mer en ti minutter, før de begynner å klå og prøver å få av meg klærne. Det synes jeg er spesielt når jeg møter noen for første gang. 4
Gjest miss_sara Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Alle har disse erfaringene med noen menn, kun et fåtall har det med absolutt alle. Det er massevis av menn i forhold verden over, og mange av dem kunne fått sex med ulike partnere utenfor. Så du vet jo at "sex er alt de vil ha" per definisjon ikke stemmer. Sannsynligvis er det en årsak, muligens en kombinasjon; - du er interessert i feil menn - du treffer kun nye menn i settinger for hookups som involverer alkohol, på byen, hjemme fest osv. - du dater kun menn på egen alder, og gutter på 23 er lite forholdsorientert - du virker som en jente som er aktuell for ett ligg (uten at du er klar over det - kroppsspråk, holdning etc.). Anonymous poster hash: 1a716...f96 Mange ganger møter jeg menn, når vi har avtalt å møtes (bli bedre kjent osv.). Jeg kan ikke si jeg gir signaler når jeg trekker meg vekk og sier nei. Snakker også på en helt vanlig måte, uten at noe seksuelt er involvert.
Gjest made4u Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke overrasket over at menn liker sex. Det jeg er overrasket over er at det som regel ikke tar mer en ti minutter, før de begynner å klå og prøver å få av meg klærne. Det synes jeg er spesielt når jeg møter noen for første gang. Da vet ikke jeg hvor du treffer disse mennene, mulig du skulle byttet sjekkearenaer...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Jeg ble overfalt med seksuelle henvendelser som singel, nå som jeg ikke er singel er jeg som død å regne - også for de som ikke vet min sivilstatus så er overbevist om at utstråling betyr veldig mye, men den er nok ubevisst og du gjør neppe noe galt i din fremtoning. Anonymous poster hash: edef7...9af
WubWub Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Fordi menn har et biologisk instinkt om å spre genene sine så ofte de kan.
Gjest miss_sara Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Da vet ikke jeg hvor du treffer disse mennene, mulig du skulle byttet sjekkearenaer... Jeg kan da ikke vite på forhånd at det er det de vil, når flere av de sier vi skal møtes for å bli bedre kjent. Det høres ikke ut som sex er det vi skal etter ti minutter da. 2
Gorgonzola Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Verden er tøft sted, spesielt når man oppdager at det finnes noe annet enn konsensus.
PPM Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke overrasket over at menn liker sex. Det jeg er overrasket over er at det som regel ikke tar mer en ti minutter, før de begynner å klå og prøver å få av meg klærne. Det synes jeg er spesielt når jeg møter noen for første gang. Jeg var ikke sånn i den alderen, er ikke sånn nå heller. Jeg tror du tar feil av (mange) menn. 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Jeg er ikke overrasket over at menn liker sex. Det jeg er overrasket over er at det som regel ikke tar mer en ti minutter, før de begynner å klå og prøver å få av meg klærne. Det synes jeg er spesielt når jeg møter noen for første gang. Vi er nok av menn som ikke gjør det. Jeg klår nå ikke på noen date før det er tydelig signalisert at det er greit, og ikke under noen omstendighet første gang jeg møter dem. Selvsagt ikke. Anonymous poster hash: 5d8ce...bef 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 På utesteder og sjekkesider på nett? Ja. Sånn generelt sett ellers ute i verden? Nei. Er enig med AB #9af i at utstrålingen har mye å si og det er ikke alltid man er klar over hva man utstråler heller. Anonymous poster hash: 60222...07c
Gjest made4u Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 Jeg kan da ikke vite på forhånd at det er det de vil, når flere av de sier vi skal møtes for å bli bedre kjent. Det høres ikke ut som sex er det vi skal etter ti minutter da. At jeg har sex med ei betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke vil bli kjent med henne, snarere heller vil jeg si at dem jeg har sex med har jeg også lyst å bli bedre kjent med... Men nå kaster jeg meg ikke over ei umiddelbart heller...
Gjest miss_sara Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 At jeg har sex med ei betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke vil bli kjent med henne, snarere heller vil jeg si at dem jeg har sex med har jeg også lyst å bli bedre kjent med... Men nå kaster jeg meg ikke over ei umiddelbart heller... For meg er det å skulle ha sex så fort første gang, et signal på et one night stand. 3
Gjest made4u Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 For meg er det å skulle ha sex så fort første gang, et signal på et one night stand. Trenger absolutt ikke å være slik, men skjønner jo at du ser det slik. Hadde ikke vært meg imot å ha sex med ei allerede første kvelden, hun kunne ha vært mitt livs kjærlighet og den jeg skulle delt resten av mitt liv med for alt jeg vet. Tror dere damer legger en annen betydning i sex enn det vi hannkjønn gjør, jeg ser virkelig ikke noen grunner til hvorfor noen ikke skal kunne ha sex sammen allerede fra første stund, en relasjon er jo så mye mer enn sex så hvorfor vektlegge sexen så mye som dere jenter gjør. Naturlig at noen som er fascinert av hverandre også vil ha sex sammen synes jeg....
Gothminister Skrevet 15. februar 2015 #19 Skrevet 15. februar 2015 Jeg velger å påstå at dette er felles for alle menn, siden hver gang jeg møter en mann virker det ikke som det er noe annet enn sex han tenker på. Nå er jeg snart 23 år, så er vel kanskje i disse tjueårene hvor det er mest fokus på det. Uansett så virker det ikke som det går an å ha en samtale med menn, før de skal begynne å klå. Jeg har på forhånd ikke gitt noen signaler på at dette er det jeg vil og jeg finner det frustrerende at alle menn jeg har møtt er på denne måten. Jeg vil gjerne vite fra dere menn, hvorfor dere er sånn? Og er det flere enn meg som har disse erfaringene når dere møter menn? Tror du bør snakke med menn og ikke guttunger. Det kan jo også være at du er en kjedelig samtalepartner og einer seg bedre til sengehygge. Har møtt mange slike kvinner også gjennom årene. Men først og fremst handler det nok om umodenhet. 1
TerraPina Skrevet 15. februar 2015 #20 Skrevet 15. februar 2015 Det du skal gjøre er å sette klare grenser ift. sex. Ikke bare gi det helt uten videre.. da kommer han til å ha null respekt for deg. Du må gjøre deg litt kostbar, få han til å ville det. Det er det viktigste, mener jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå