Stocking lover Skrevet 25. februar 2015 #41 Skrevet 25. februar 2015 Ja, overalt. Ikke si det - jeg blir kåt! 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #42 Skrevet 25. februar 2015 Jeg føler ikke for å slikke så nære rompa Signerer denne!! Han har aldri spurt om jeg kan gjøre det....og vær du trygg på at jeg aldri skal spør om jeg skal gjøre det heller Anonymous poster hash: 4a3c7...364 3
draug 75 Skrevet 26. februar 2015 #43 Skrevet 26. februar 2015 Nei, liker ikke slikke steder med så mye hår! Nå ble jeg ikke direkte spurt, men: - jeg forstår nøyaktig hva du mener. En av grunnene til at jeg barberer pungen, et nettopp fordi jeg liker å la elskeden slikke, og suge og kose seg med alt, suge inn og dra i testiklene, utforske pungen med tunga... Gjerne få seg noen solide cockslaps mens hun holder på. Men så er jeg god til å gjøre alt for henne også, da. 1
Gjest kisskiss Skrevet 26. februar 2015 #44 Skrevet 26. februar 2015 jeg gjør det, og han liker det godt
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #46 Skrevet 26. februar 2015 Jeg tar ikke på ballene til typen min og slikker de heller ikke. Ikke fordi jeg ikke vil (hadde ikke hatt noe imot det, for å si det sånn ), men han liker det rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 413e7...8aa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #47 Skrevet 26. februar 2015 Meg som skrev over. Noen flere gutter/menn som ikke liker det? Isåfall, hvorfor liker dere det ikke? Bare nysgjerrig Anonymous poster hash: 413e7...8aa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #48 Skrevet 26. februar 2015 Dette var ikke tråden når man akkurat har spist kjent jeg. Anonymous poster hash: 0e4cb...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #49 Skrevet 26. februar 2015 Dette var ikke tråden når man akkurat har spist kjent jeg. Anonymous poster hash: 0e4cb...6aa da skjønner jeg ikke hvorfor du gikk inn på den.. man skjønner jo veldig godt hva den handler om når man leser trådtittelen. Anonymous poster hash: 89fc5...660 3
Tibbie Skrevet 26. februar 2015 #50 Skrevet 26. februar 2015 Jepp, jeg gjør en grundig jobb og dropper ingen områder Han får litt angst om jeg kommer for nært rumpa, så der holder jeg meg unna. Men fingrer han mellom ballene og rumpa (også kalt mellomkjøttet), så det er et tips om du ikke vil nærme deg ballene med munnen. Men det er ikke ekkelt, altså. Det er ikke noe "gugg" der Da er penistuppen værre på grunn av væskene Prøv det! Om du er nervøs, kan du gjøre det for første gang etter at du har drukket litt.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #51 Skrevet 26. februar 2015 da skjønner jeg ikke hvorfor du gikk inn på den.. man skjønner jo veldig godt hva den handler om når man leser trådtittelen. Anonymous poster hash: 89fc5...660 Jada, frøken snusfornuftig. Dumt av meg. Anonymous poster hash: 0e4cb...6aa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #52 Skrevet 26. februar 2015 Æsj, nei. Liker ikke oralsex i det hele tatt. Kommer sikkert aldri til å få meg type med den pripne holdningen. Anonymous poster hash: eec7e...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #53 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er mann og kan fortelle deg at det å bli slikket på ballen eller i Rompa er kjempe deilig! Om du runker han samtidig som du slikker han i rumpa blir han nok veldig glad! Hadde en eks som gjorde det med meg. Hun er den eneste som noen gang har gjort det. Så ikke tenk at du er uvanlig eller noe om du ikke vil! Det er helt opp til deg hva du er komfortabel med. Det får han akseptere! Anonymous poster hash: addc0...491
Tøytigern Skrevet 26. februar 2015 #54 Skrevet 26. februar 2015 Er det jeg som er unormal og ikke gjør det. Han vil at jeg skal slikke han mellom ballene og rumpa Anonymous poster hash: c3dd4...b3c Hvis du ikke vil slikke, så kan du jo foreslå å massere litt med en finger med olje eller fuktighetskrem i stedet for å bruke tungen... Det er også godt.
Gjest Nanna87 Skrevet 26. februar 2015 #55 Skrevet 26. februar 2015 Ikke i rumpa, men gjerne på og under ballene:)
Tøytigern Skrevet 26. februar 2015 #56 Skrevet 26. februar 2015 Jeg er mann og kan fortelle deg at det å bli slikket på ballen eller i Rompa er kjempe deilig! Om du runker han samtidig som du slikker han i rumpa blir han nok veldig glad! Hadde en eks som gjorde det med meg. Hun er den eneste som noen gang har gjort det. Så ikke tenk at du er uvanlig eller noe om du ikke vil! Det er helt opp til deg hva du er komfortabel med. Det får han akseptere!Anonymous poster hash: addc0...491 Det er ikke alle damer som er begeistret for å sleike folk i brunøyet. Jeg tror TS er en av dem som ikke syns akkurat det er tiltalende. 1
Tøytigern Skrevet 26. februar 2015 #57 Skrevet 26. februar 2015 Jepp, jeg gjør en grundig jobb og dropper ingen områder Han får litt angst om jeg kommer for nært rumpa, så der holder jeg meg unna. Men fingrer han mellom ballene og rumpa (også kalt mellomkjøttet), så det er et tips om du ikke vil nærme deg ballene med munnen. Men det er ikke ekkelt, altså. Det er ikke noe "gugg" der Da er penistuppen værre på grunn av væskene Prøv det! Om du er nervøs, kan du gjøre det for første gang etter at du har drukket litt. Jeg syns ikke hun skal drikke seg til det. Jeg syns heller han kan vise henne med sine egne fingrer hva som føles godt, så kan hun forsøke det om hun vil. Om hun skal drikke for å tørre å ha sex på en måte som mannen liker er det noe voldsomt feil i forholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #58 Skrevet 26. februar 2015 Det er ikke alle damer som er begeistret for å sleike folk i brunøyet. Jeg tror TS er en av dem som ikke syns akkurat det er tiltalende. Det er jeg fult klar over, og som jeg skrev i slutten av posten min så skal ikke TS gjøre noe hun ikke er komfortabel med! Anonymous poster hash: addc0...491
pmbella Skrevet 27. februar 2015 #59 Skrevet 27. februar 2015 Jeg gjorde alt min ex ville at jeg skulle gjøre med kroppen hans deriblant dette. Eneste krav jeg hadde var at han var nydusjet og ren. Selv om det var ting jeg ikke tente på eller hadde noe spesiell nytelse av så gjorde det ingenting, for jeg likte pga love&care å se at han hadde nytelse av det.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #60 Skrevet 27. februar 2015 Jepp,jeg gjør det. Flink jente, veldig flink jente... Anonymous poster hash: 9e748...460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå