Gå til innhold

Han tok kontakt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri sagt han er en drittsekk, tvert imot. Han er den mest reale og voksne avvisningen jeg noen gang har fått. Og der får meg til å vite at han virkelig er en super mann. Og derfor er det så tungt. Fordi gullfuglen glapp ut av hendene mine...

Det har vært så sårt for meg etter "dumpen" at han kuttet all kontakt. Vi oppførte oss som bestevenner (og elskere) fra begynnelse til slutt. Og det er for meg rart at han da greide å kutte meg helt fra livet sitt. Selv om det beste for meg akkurat nå er nok å ikke ha kontakt, så sier en del av meg at om vi møtes som venner, så er det en liten mulighet for at det kan utvikle seg. Vi har en utrolig bra seksuell kjemi, og i tillegg så mente også han at det var mer enn bare et vanlig vennskap (han har mange jentevenner også).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han møtte noen andre som han heller ville satse på, men det gikk ikke helt slik han trodde/håpet på. Nå kommer han tilbake til plan B, aka deg...

39 år ja, begynner å bli litt for gammel for fylle sms eller hva?

Anonymous poster hash: 09a11...598

Skrevet

Han møtte noen andre som han heller ville satse på, men det gikk ikke helt slik han trodde/håpet på. Nå kommer han tilbake til plan B, aka deg...

39 år ja, begynner å bli litt for gammel for fylle sms eller hva?

Anonymous poster hash: 09a11...598

sukk....

Anonymous poster hash: ef972...de4

• Liker 1
Skrevet

Har aldri sagt han er en drittsekk, tvert imot. Han er den mest reale og voksne avvisningen jeg noen gang har fått. Og der får meg til å vite at han virkelig er en super mann. Og derfor er det så tungt. Fordi gullfuglen glapp ut av hendene mine...

Det har vært så sårt for meg etter "dumpen" at han kuttet all kontakt. Vi oppførte oss som bestevenner (og elskere) fra begynnelse til slutt. Og det er for meg rart at han da greide å kutte meg helt fra livet sitt. Selv om det beste for meg akkurat nå er nok å ikke ha kontakt, så sier en del av meg at om vi møtes som venner, så er det en liten mulighet for at det kan utvikle seg. Vi har en utrolig bra seksuell kjemi, og i tillegg så mente også han at det var mer enn bare et vanlig vennskap (han har mange jentevenner også).

Han har mange jentevenner også. Ja nå ble han i hvertfall uimotståelig!

Disse jentevennene hans, er det noen han også puler på eller er det jenter som han bare henger med? Hvorfor henger han med masse jentevenner, er han en liten jentefut?

Skrevet

Det er nettopp det, han avsluttet på en redelig måte. Jeg rakk aldri å få den følelsen av at "noe skurrer/noe er galt", slik som jeg alltid har fått tidligere. Han tok det opp med en gang han ble usikker. Når jeg spurte han om vi kunne møtes å prate, så skrev han at han syntes ikke vi passet sammen og at han ville la det ligge med det. Så etter åtte uker så lar han det ikke ligge...Ble vel full og savnet noen som bryr seg.

Hadde noen av dere kunne kontaktet noen dere ikke var interessert i, men som var interessert i dere?

Jeg kunne snakket med de over nett, men aldri ved å ta initiativ til det først. Og hvertfall ikke møte den personen.

Syntes du svarte helt slik jeg ville ønsket du gjorde. :)

Og ja, jeg kunne nok fort hatt en svakt øyeblikk å tatt kontakt med den siste jeg holdt på med. Spesielt hvis det ennå lå noen følelser der. For du vet jo ikke TS, det at han endte dette, betyr jo ikke at han har 0 følelser for deg. Noe må det jo ha vært. Men hvis han vil noe, må han som du sier, være direkte med det. Han var jo direkte nok da han endte det. Så dette burde ikke være noe problem for ham. Ikke legg for mye i det, men ta det som en liten " seier" , at han har savnet deg, og at du svarte på en voksen og " ikke desperat" måte.

Skrevet

Prøv å ikke la deg bli svak, selv om jeg vet så inderlig godt hvor vanskelig det er! Du fortjener en som vil ha deg fullt og helt! Du virker som ei flott og oppegående jente. Ikke ta " til takke med" fordi du har følelser for mannen. Skulle han ville noe, så må han bevise det. Du skal være skeptisk..

Skrevet

Takk for svar :)

Waco: jentevennene er blant annet to kusiner og venninner av de to søstrene hans. Jentevennene er ikke av de nærmeste vennene. Mer som en stor del av omgangskretsen.

Jeg holder meg hardt og kommer ikke til å starte med å ta kontakt. Jeg har aldri styrt løpet oss imellom. Uansett merkelig å ta kontakt når han virket så sikker på å kutte ut alt etter å ha fått tenkt i to uker.

Skrevet

Høres veldig likt ut med en jeg datet i Bergen,og han sliter psykisk!

Det er veldig vanskelig å ha kontakt med slike mennesker,og det beste du kan gjøre er nok å holde kontakten på et lavt nivå og ikke gjenoppta datingen.Kan være han bare vil ha kos/trøst eller holde deg på gress,teste hv du finner deg i,osv...

Anonymous poster hash: 5add3...172

Høres også ut som en jeg har vært med i Bergen...

Anonymous poster hash: 3690d...4a6

Skrevet

Begynner navnet hans på K?

Anonymous poster hash: 99ad7...fdd

Han jeg syns beskrivelsen passer til begynner faktisk på K.

Skrevet

Han jeg syns beskrivelsen passer til begynner faktisk på K. Og er fra Bergen.. Er det kanskje samme person vi tenker på?

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder meg hardt og kommer ikke til å starte med å ta kontakt. Jeg har aldri styrt løpet oss imellom. Uansett merkelig å ta kontakt når han virket så sikker på å kutte ut alt etter å ha fått tenkt i to uker.

De fleste jeg har datet opp gjennom som har målt meg og ikke funnet meg bra nok, har tatt kontakt ved et senere tidspunkt. Ikke noe merkelig i det hele tatt. Alle blir usikre på om de har tatt rett valg når de ikke finner det de trudde de skulle få..

• Liker 1
Skrevet

De fleste jeg har datet opp gjennom som har målt meg og ikke funnet meg bra nok, har tatt kontakt ved et senere tidspunkt. Ikke noe merkelig i det hele tatt. Alle blir usikre på om de har tatt rett valg når de ikke finner det de trudde de skulle få..

Huff nå rødmer jeg litt, for jeg har gjort det samme mange ganger...: er jo egentlig litt slemt men helt sant! Etter en stund tenkte jeg: å nei kanskje han var rett! Så så jeg ganske snart igjen at han var jo ikke det denne gang heller 😔 huff gremmes over meg selv😳

Anonymous poster hash: 20569...432

Skrevet

Huff nå rødmer jeg litt, for jeg har gjort det samme mange ganger...: er jo egentlig litt slemt men helt sant! Etter en stund tenkte jeg: å nei kanskje han var rett! Så så jeg ganske snart igjen at han var jo ikke det denne gang heller huff gremmes over meg selv

Anonymous poster hash: 20569...432

Vi har nok alle gjort det i en stund av ensomhet. Ikke noe å være flau over. :blomst::hug:

Skrevet

Jeg hadde ikke lagt så mye i det om han ikke er mer direkte enn det du har fortalt her. Og om han skulle invitere deg så er det jo helt greit å spørre om hans intensjon før du evt treffer han igjen.

Jeg har mange ganger i et ensomt øyeblikk sendt melding til folk jeg har avsluttet noe med. Og da er det som regel et impulsivt innfall, hvor jeg ikke har tenkt særlig gjennom hva slags signaler det evt kan sende.

Anonymous poster hash: 2c920...5ac
Skrevet

Det minner meg om situasjonen min. Jeg var sammen med en herlig type nærmest konstant gjennom to måneder, vi var som nyforelskede, kjærester og gammelt ektepar samtidig, men han fikk aldri de riktige følelsene for meg. Nå forsøker han seg så smått å komme tilbake til meg. Følelsene hans har ikke endret seg, men han elsker å tilbringe tid med meg, ha sex med meg etc. Akkurat idet han "dumpet" meg for en tid tilbake, sa han at han veldig gjerne ville være venn med meg, men at det måtte skje på mine premisser fordi han var redd for at jeg skulle bli enda mer såret. Intensjonene hans var nok gode, men det er han som leder an i kontakten nå.

Anonymous poster hash: f97a9...96c
Skrevet

Han tok kontakt igjen på fredag. Og vi skrev meldinger fredag, lørdag og søndag. Han fortalte om planene han hadde for dagene og håpte jeg det bra og spurte hvilke planer jeg hadde. Jeg var hyggelig tilbake, skrev planene jeg hadde, men ga han ingenting ekstra. Akkurat som om han gjerne ville finne på noe, men ombestemte seg. Forstår meg ikke helt på han. Han er vanligvis så direkte også...

Gjest Nanna87
Skrevet

Han tok kontakt igjen på fredag. Og vi skrev meldinger fredag, lørdag og søndag. Han fortalte om planene han hadde for dagene og håpte jeg det bra og spurte hvilke planer jeg hadde. Jeg var hyggelig tilbake, skrev planene jeg hadde, men ga han ingenting ekstra. Akkurat som om han gjerne ville finne på noe, men ombestemte seg. Forstår meg ikke helt på han. Han er vanligvis så direkte også...

Mulig han holder tilbake!

Skrevet

Han vil ha deg i livet sitt, men ikke forplikte seg. Spørsmålet er om du gidder å ha den type kontakt med han! Ta et valg selv.

Anonymous poster hash: 99ad7...fdd

Skrevet

Det beste er uansett å bare "jatte" med og se om han kommer med en forespørsel om å treffe deg. Det er han som tar kontakt, det er han som må ta initiativ til å treffes. Hvis du tar intiativ, vet han at han har deg i sin hule hånd, og han kan også bruke det i mot deg senere. "Jeg synes det var hyggelig når du ville møte meg igjen, men jeg har ikke lovet deg noe eller tatt initativt til dette selv, det var det du som gjorde" f.eks..

Skrevet

Spør han rett ut hva i all verden det er han holder på. Om han er usikker på valget sitt, burde han ha nok respekt for deg til å si i fra om det og ikke gå rundt grøten for å spørre "hva du gjør" på en lørdags ettermiddag.

Hadde en fyr holdt på sånn med meg, hadde jeg rett ut spurt; "er det noe spesielt du vil siden du gjentatte ganger tar en del kontakt til tross for at du avviste meg?"

Anonymous poster hash: 85bee...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...