AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Etter å ha vært sammen døgnet rundt i to måneder, på hans initiativ, så ville han ikke fortsette videre. Det var ingenting som skjedde annet enn at følelsene hans ikke var der de skulle være. Og nå etter åtte uker med null kontakt, så melder han meg. Hintet om å møte meg, men jeg gir han ingenting gratis. Han får være direkte. Jeg VET at det ikke er sex som er greia, men heller selskapet mitt han vil ha. Hvorfor i alle dager vil han ha mitt selskap når han vet at jeg er forelska i han. Han må vel skjønne at jeg vil noe mer? Han brukte selv ett år på å komme over sin eks...Og hvorfor går han rundt grøten? Han er ærlig og direkte som person. Han til og med dumpa meg ved å sette seg ned å snakke med meg. Andre menn jeg har datet over lengre tid har bare forduftet eller skyldt på jobben. I don't get it! Anonymous poster hash: 582e0...566
PaulaS Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Også, hva er poenget? Han brukte deg get over it girl! 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Etter å ha vært sammen døgnet rundt i to måneder, på hans initiativ, så ville han ikke fortsette videre. Det var ingenting som skjedde annet enn at følelsene hans ikke var der de skulle være. Og nå etter åtte uker med null kontakt, så melder han meg. Hintet om å møte meg, men jeg gir han ingenting gratis. Han får være direkte. Jeg VET at det ikke er sex som er greia, men heller selskapet mitt han vil ha. Hvorfor i alle dager vil han ha mitt selskap når han vet at jeg er forelska i han. Han må vel skjønne at jeg vil noe mer? Han brukte selv ett år på å komme over sin eks...Og hvorfor går han rundt grøten? Han er ærlig og direkte som person. Han til og med dumpa meg ved å sette seg ned å snakke med meg. Andre menn jeg har datet over lengre tid har bare forduftet eller skyldt på jobben. I don't get it!Anonymous poster hash: 582e0...566 Høres veldig likt ut med en jeg datet i Bergen,og han sliter psykisk! Det er veldig vanskelig å ha kontakt med slike mennesker,og det beste du kan gjøre er nok å holde kontakten på et lavt nivå og ikke gjenoppta datingen.Kan være han bare vil ha kos/trøst eller holde deg på gress,teste hv du finner deg i,osv... Anonymous poster hash: 5add3...172
Becka Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Du skal iallfall ligge lavt og IKKE la deg falle for en melding. Antagelig er det som AB sier over her. Men OM det er så at han angrer seg, så skal du være skrå sikker. Da får han kjempe litt. Så håper, om du har svart, at du har svar svært enkelt.
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Høres veldig likt ut med en jeg datet i Bergen,og han sliter psykisk! Det er veldig vanskelig å ha kontakt med slike mennesker,og det beste du kan gjøre er nok å holde kontakten på et lavt nivå og ikke gjenoppta datingen.Kan være han bare vil ha kos/trøst eller holde deg på gress,teste hv du finner deg i,osv... Anonymous poster hash: 5add3...172 Men selv om din slet psykisk betyr jo ikke det at TS sin gjør det. Vi vet jo ingenting om hva han skrev i meldingen eller hvorfor han tok kontakt. Så hvorfor spekulere? TS: Spør han hva han hvorfor han tok kontakt. Så får du svar.. Endret 15. februar 2015 av Nettinettet
taylor83 Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 TS her. Den første sms sendte han i fylla. Skrev han var ute og lurte på hva jeg drev med. Jeg svarte jeg var hjemme. Fikk så en ny sms som jeg ikke svarte på. Jeg kjenner han så godt at jeg visste han ville bli superstressa dagen derpå og måtte unnskylde seg. Joda, fikk en beklagende sms dagen etter. Han spurte i tillegg om det går bra med meg og at han selv skulle ha en rolig lørdag. Jeg svarer at det går bra(selv om det egentlig går ganske rævva), og at det er godt med helg. Jeg får enda en sms hvor han er enig og spør om jeg har planer og om det blir rolig lørdag på meg. Jeg svarer at det blir det.Og får da enda en sms om at det er godt med en opplagt søndag. Mannen er 39 år og ikke ute etter noe sporadisk forhold, men jeg tror nok omsorgen og oppmerksomheten fra meg er noe han savner. Men tok det han virkelig to måneder og hvorfor tør han ikke være direkte(slik han alltid har vært)?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Begynner navnet hans på K? Anonymous poster hash: 99ad7...fdd 1
lillsunshine Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Begynner navnet hans på K? Anonymous poster hash: 99ad7...fdd Begynner navnet hans på X? 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Begynner navnet hans på Z? Eller Q? Herregud, nå er jeg lei alle de som skriver sånt. 'Åh, dette minner meg om en jeg kjenner, og det er jo bare 5 millioner innbyggere i dette landet så det kan godt være han, jeg må spørre hvilken bokstav navnet hans begynner med!'Anonymous poster hash: 461c6...961 13
lillsunshine Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg køddet da. Jeg er også dritlei av alle som spørr sånn, så spørsmålet mitt var en parodi av AB her. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #14 Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes ikke dette var så rart. Du reagerer vel så sterkt fordi du liker han og blir usikker. Ikke tenk så mye på det. Anonymous poster hash: ebc0d...634
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #15 Skrevet 15. februar 2015 Høres ut som en typisk fyllesjuk og kåt mann. Anonymous poster hash: 0c3ed...ed3 2
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #16 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Mannen er 39 år og ikke ute etter noe sporadisk forhold, men jeg tror nok omsorgen og oppmerksomheten fra meg er noe han savner. Men tok det han virkelig to måneder og hvorfor tør han ikke være direkte(slik han alltid har vært)? Det er ofte det man gjør når man tar kontakt med noen man har dumpet eller takket nei til. Men hvorfor tenker du ikke bare at det er hyggelig han tenker på deg og savner gode egenskaper ved deg, selv om det ikke er DEG som helhet han savner mest sannsynlig. Jeg ville bare svart høflig på meldingene som kommer, ikke tatt initativ til noe kontakt selv, (altså aldri sendt han melding) og så hvis han spør om å "henge" så ville jeg sagt at -Det hadde vært hyggeligt, for jeg synes du er en fantastisk mann, og trivdes veldig godt sammen med deg, men jeg tror ikke noe er endret siden vi sluttet å treffes, og da er det jo ingen grunn til å begynne å treffes heller? Så får du se om han svarer ærlig på det.. Endret 15. februar 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #17 Skrevet 15. februar 2015 Synes ikke du skal gi han noen ny sjanse når han dumpet deg etter at dere hadde vært sammen døgnet rundt i to måneder på hans initiativ. Du er da ikke en leke heller. Anonymous poster hash: ebc0d...634
Nettinettet Skrevet 15. februar 2015 #18 Skrevet 15. februar 2015 Synes ikke du skal gi han noen ny sjanse når han dumpet deg etter at dere hadde vært sammen døgnet rundt i to måneder på hans initiativ. Du er da ikke en leke heller. Anonymous poster hash: ebc0d...634 Folk må få lov til å finne ut om man passer sammen eller ikke. Ingen grunn til å bli sur på en fyr som etter 8 uker finner ut at man ikke var rett for han likevell..
taylor83 Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Det er nettopp det, han avsluttet på en redelig måte. Jeg rakk aldri å få den følelsen av at "noe skurrer/noe er galt", slik som jeg alltid har fått tidligere. Han tok det opp med en gang han ble usikker. Når jeg spurte han om vi kunne møtes å prate, så skrev han at han syntes ikke vi passet sammen og at han ville la det ligge med det. Så etter åtte uker så lar han det ikke ligge...Ble vel full og savnet noen som bryr seg. Hadde noen av dere kunne kontaktet noen dere ikke var interessert i, men som var interessert i dere? Jeg kunne snakket med de over nett, men aldri ved å ta initiativ til det først. Og hvertfall ikke møte den personen.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Det er nettopp det, han avsluttet på en redelig måte. Jeg rakk aldri å få den følelsen av at "noe skurrer/noe er galt", slik som jeg alltid har fått tidligere. Han tok det opp med en gang han ble usikker. Når jeg spurte han om vi kunne møtes å prate, så skrev han at han syntes ikke vi passet sammen og at han ville la det ligge med det. Så etter åtte uker så lar han det ikke ligge...Ble vel full og savnet noen som bryr seg. Hadde noen av dere kunne kontaktet noen dere ikke var interessert i, men som var interessert i dere? Jeg kunne snakket med de over nett, men aldri ved å ta initiativ til det først. Og hvertfall ikke møte den personen. Synes det virker som at så mange kvinner her på kg blir sure så fort en mann gir uttrykk for at de ikke er den rette. Han gjorde det slutt med deg på en rederlig måte, så da er han vel ingen drittsekk? Han tar vel kontakt fordi han vil ha kontakt. Jeg er kvinne, og har avvist mange menn, men har likevel tatt/beholdt kontakten fordi jeg vil ha dem som venner. Jeg har selv følelser for en jeg har kjent lenge, men jeg sliter psykisk, så jeg må jobbe med meg selv uansett før jeg kan bli en god kjæreste. Anonymous poster hash: b814a...759 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå