Gå til innhold

Hvilken dusj bruker shemales/transpersoner?


WubWub

Anbefalte innlegg

F.eks, vis jeg som er født som mann senere i livet finner ut at jeg identifiserer meg som kvinne. Jeg tar hormon/østrogen kur legen har satt meg på og jeg utvikler kvinnelige former som bryster, lys stemme, hofter, stor rumpe og generelt sett en feminin kropp og tar silikon pupper i tillegg.

Hvilken dusj benytter man seg av på treningsstudio da om man har beholdt sin penis? Uansett om man bruker herre eller dame dusjen så er det jo noen som føler seg støtt.

Gutta i herredusjen kan bli tent fordi de ser store pupper og kvinne kropp kombinert med en diger penis, dette vil jeg tro gutter kan bli støtt av fordi de vil være redde for å føle seg homo om de blir tent av et menneske med penis.

I dame dusjen kan damene føle seg støtt over å se en voksen penis. I tillegg så kan det være unge jenter under den seksuelle lavalder rundt 10-15 år i dusjen som kan bli traumatisert. Vet ikke helt hvordan lovverket fungerer men kan man ikke også da blir anmeldt for blotting om unge jenter blir eksponert for en voksen penis?

Og for å gjøre situasjonen enda "verre". Hva om jeg som shemale bare tenner på kvinner? Er jeg da homo eller lesbisk og blir det ikke feil om jeg bruker dame dusjen da om jeg blir tent av synet som møter meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herredusjen. Rett og slett fordi du er født gutt og har en penis.

Du vil heller ikke få svært mye kvinnelige former av hormonkur. Har du sett en shemale før? Du ser helt klart på kroppen at det er en mann.



Anonymous poster hash: b75dc...621
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herredusjen. Rett og slett fordi du er født gutt og har en penis.

Du vil heller ikke få svært mye kvinnelige former av hormonkur. Har du sett en shemale før? Du ser helt klart på kroppen at det er en mann.

Anonymous poster hash: b75dc...621

Uenig.

Ser du lett at dette er menn?

http://bangkok.coconuts.co/2013/06/30/thailands-top-ten-hottest-ladyboys-instagram

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ae/6e/a3/ae6ea3d288b68cb523832043a6eb29a1.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/85/23/40/8523402cffac5763aa831be680df4cd4.jpg

http://media.tumblr.com/db025e90433dcf2430b084e2e138dd39/tumblr_inline_n3utt6YiJT1r9497t.jpg

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de bruker jentedusjen og heller dusjer med badetøy og tape. Ellers er det jo mange som ikke dusjer på treningsstudioet. Drar heller rett hjem etter treningsøkten og dusjer der. Jeg kan ikke tenke meg at det er en drøm for shemales å dusje blant mange fordømmende blikk.



Anonymous poster hash: e46f8...391
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse bildene viser tydelig hvorvidt personene har tydelige kvinnelige former i naken tilstand. Transpersoner er veldig flinke til å bruke klær med push-up, padding og hold-in på strategiske steder.

Jeg vil anta at mange transpersoner unngår å bruke garderober om de ikke må, og helst prøver å få bruke handikapgarderoben hvis det finnes.

I Sverige er det faktisk noen steder egne garderober for folk som ikke passer inn i dame- eller herregarderoben, beregnet nettopp på transpersoner og folk med usikker kjønnsidentitet.

Anonymous poster hash: 337e7...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler egentlig på at transpersoner bruker fellesdusj i "mellomstadiet". Vi hadde en jente som var født gutt i klassen vår, og hun fikk egen dusj i gymmen.

ang. shemale: prater vi om transpersoner i mellomstadiet, eller "det tredje kjønn" bankok-style? artig problemstilling. jeg tror jeg vil si at du som shemale er lesbisk om du tenner på kvinner. men samtidig vil jeg si at shemales (bankokstyle) er homofile dersom de tenner på menn.. nei jeg vet ikke..

Og ang. dusjen så tror jeg ikke at jeg som shemale ville ha dusjet med kvinner (dersom jeg tente på dette) pga faren for erigert penis.



Anonymous poster hash: f7e4b...f71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Jeg tipper at de velger den dusjen de selv føler seg naturlig med, i det tilfellet ville det være å dusje i kvinnegarderoben.

Har en kompis som er homo. Han henger i dusj og badstuen sammen med alle oss kompiser. Har også en kompis som tidligere var kvinne men når er mann. Han har hatt kjønnsoperasjon og ser ut som en mann. Når han er på trening tror jeg at han skifter i guttegarderoben.

Tror løsningen er å dusje/skifte hvor man selv føler seg komfortabel.

Når det gjelder homofile/lesbiske og hvor de dusjer, så dusjer homsene i herredusjen, og lesbene i kvinnedusjen. Hvorfor skal de ikke det ? Det er ikke sånn at alle er kåt og tenner på folk 24/7... dette er snakk om helt vanlige mennesker som deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde fulgt litt med på tv så hadde du fått med deg i dokumentarer at dette er et problem og at de fleste løser dette med å bruke sin egen dusj, hjemme. På offentlige toaletter bruker de det de ser ut som, kvinnekledd > kvinnetoalett med lukket bås, mannekledd > lukket bås der det ikke er mulig en en kvinnetisser ikke kan tisse i piesuar så går de på hp toalett, eller holder seg til de finner passende avtrede.

Anonymous poster hash: 9b5c0...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at de velger den dusjen de selv føler seg naturlig med, i det tilfellet ville det være å dusje i kvinnegarderoben.

Har en kompis som er homo. Han henger i dusj og badstuen sammen med alle oss kompiser. Har også en kompis som tidligere var kvinne men når er mann. Han har hatt kjønnsoperasjon og ser ut som en mann. Når han er på trening tror jeg at han skifter i guttegarderoben.

Tror løsningen er å dusje/skifte hvor man selv føler seg komfortabel.

Når det gjelder homofile/lesbiske og hvor de dusjer, så dusjer homsene i herredusjen, og lesbene i kvinnedusjen. Hvorfor skal de ikke det ? Det er ikke sånn at alle er kåt og tenner på folk 24/7... dette er snakk om helt vanlige mennesker som deg og meg.

Men dette er jo snakk om en person som har blitt kvinne, men som tar vare på sitt kjønnsorgan (altså har penis) og det er noe helt annet enn å ta en operasjon slik at han får et kvinnelig kjønnsorgan

Jeg hadde ikke ønsket en mann i garderoben der jeg skiftet. Har han penis så skifter han i herregarderoben :)

Anonymous poster hash: b75dc...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men dette er jo snakk om en person som har blitt kvinne, men som tar vare på sitt kjønnsorgan (altså har penis) og det er noe helt annet enn å ta en operasjon slik at han får et kvinnelig kjønnsorgan

Jeg hadde ikke ønsket en mann i garderoben der jeg skiftet. Har han penis så skifter han i herregarderoben :)

Anonymous poster hash: b75dc...621

Jeg er uenig. Jeg syns det bør være opp til hver enkelt. Vi bør vise litt toleranse ovenfor andre mennesker som er annerledes enn oss andre. Hvorfor henge seg så opp i en penis, den er hva den er, og har ikke en egen hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig. Jeg syns det bør være opp til hver enkelt. Vi bør vise litt toleranse ovenfor andre mennesker som er annerledes enn oss andre. Hvorfor henge seg så opp i en penis, den er hva den er, og har ikke en egen hjerne.

Det handler ikke om toleranse. Det er ikke alle som vil være i en garderobe sammen med motsatt kjønn. Så lenge han har penis kan han dusje med andre menn. Det burde ikke være noe problem for han siden han sannsynligvis har gjort det hele livet.

Så dette kan ikke sammenlignes med en homofil mann eller dame. En homofil dame har pupper, rumpe, vagina som alle andre damer og bryr seg derfor ikke om at alle andre har det samme som henne. Skjønner?

Anonymous poster hash: b75dc...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det handler ikke om toleranse. Det er ikke alle som vil være i en garderobe sammen med motsatt kjønn. Så lenge han har penis kan han dusje med andre menn. Det burde ikke være noe problem for han siden han sannsynligvis har gjort det hele livet.

Så dette kan ikke sammenlignes med en homofil mann eller dame. En homofil dame har pupper, rumpe, vagina som alle andre damer og bryr seg derfor ikke om at alle andre har det samme som henne. Skjønner?

Anonymous poster hash: b75dc...621

Så lenge hun har bryst så bør hun ikke dusje med kvinner ? Hvem er egentlig du og jeg som skal bestemme dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun har bryst så bør hun ikke dusje med kvinner ? Hvem er egentlig du og jeg som skal bestemme dette ?

Hva har "så lenge hun har bryst så bør hun ikke dusje med kvinner" med "så lenge han har penis kan han dusje med andre menn" ?

Vel, nå antar jeg at du selv bruker garderober på samme måte som jeg gjør. Derfor er det faktisk du og jeg og alle andre som bruker garderober de som bestemmer hva som er ubehagelig og ikke i en garderobe.

Det er ikke alle som ønsker en mann i kvinnegarderoben. :) Jeg vil tro det er fåtallet som ønsker det faktisk.

Anonymous poster hash: b75dc...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hva har "så lenge hun har bryst så bør hun ikke dusje med kvinner" med "så lenge han har penis kan han dusje med andre menn" ?

Vel, nå antar jeg at du selv bruker garderober på samme måte som jeg gjør. Derfor er det faktisk du og jeg og alle andre som bruker garderober de som bestemmer hva som er ubehagelig og ikke i en garderobe.

Det er ikke alle som ønsker en mann i kvinnegarderoben. :) Jeg vil tro det er fåtallet som ønsker det faktisk.

Anonymous poster hash: b75dc...621

Poenget mitt er:

- En person ser ut som en kvinne.

- Har bryst (silikon kanskje, slik som mengder av kvinner har, eller har fått hormon behandling og egne bryst)

- Har penis.

Ergo, denne kvinnen/mannen bør vel egentlig velge selv hvor han/hun dusjer/skifter da det ansees som om vedkommende faktisk mest oppleves som en kvinne. Når 90% av kroppen ser kvinnelig ut så vil det vel være mest naturlig at denne personen dusjer hos kvinnene ? Det ville vel blitt mest ubehagelig for gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er:

- En person ser ut som en kvinne.

- Har bryst (silikon kanskje, slik som mengder av kvinner har, eller har fått hormon behandling og egne bryst)

- Har penis.

Ergo, denne kvinnen/mannen bør vel egentlig velge selv hvor han/hun dusjer/skifter da det ansees som om vedkommende faktisk mest oppleves som en kvinne. Når 90% av kroppen ser kvinnelig ut så vil det vel være mest naturlig at denne personen dusjer hos kvinnene ? Det ville vel blitt mest ubehagelig for gutta.

En person ser ikke ut som en kvinne når personen har penis.

Og det vil være ubehagelig for spesielt barn.

Anonymous poster hash: b75dc...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen av disse bildene viser tydelig hvorvidt personene har tydelige kvinnelige former i naken tilstand. Transpersoner er veldig flinke til å bruke klær med push-up, padding og hold-in på strategiske steder.

Jeg vil anta at mange transpersoner unngår å bruke garderober om de ikke må, og helst prøver å få bruke handikapgarderoben hvis det finnes.

I Sverige er det faktisk noen steder egne garderober for folk som ikke passer inn i dame- eller herregarderoben, beregnet nettopp på transpersoner og folk med usikker kjønnsidentitet.

Anonymous poster hash: 337e7...1bf

Det du sier er selvfølgelig sant. Men det finnes også mange shemales som faktisk har utviklet kvinnekropper ved hjelp av hormonell behandling.

Jeg har sett dokumentarer om det her tidligere hvor mennesker født som jenter tar testosteron kur og etterhvert får mannekropper og omvendt.

Har også tidlige kjent ei jente som hadde flere shemale venner som alle hadde tatt operasjoner og østrogen kurer og de så prikk lik ut som jenter. Eneste måten å se at de opprinnelig var menn var fordi de hadde adamseple og større hender enn jenter, men ellers så var de som jenter.

Er bare å gå på google bilder å søke "shemales" så ser du det er mange med kvinnekropp som har penis.

Videre så syntes jeg ikke at shemales bør gjemme seg bort i en egen dusj eller unngå dusje sammen med andre, det er ikke noe å skamme seg for. Det fører bare til psykisk belastning og skam, man skal være stolt av den man er.

Og som sagt finnes det mange mennesker som legger en stor innsats i å forandre kjønnet sitt til det kjønnet man selv mentalt identifiserer seg som.

"im a woman trapped in a mans body" starter det som regel med helt til de får hjelp av helsevesenet til å bli den de ønsker være.

vis jeg hadde vært shemale så kan jeg ikke se for meg noe mer skadelig for min mentale helse enn å dusje i handicap dusjer. Shemales som ikke er handicappet har ikke noe i handicap dusjer å gjøre, det hadde blitt for stigmatiserende.

Selv tenker jeg de passer best i damedusjer om det er damer de identifiserer seg som. Det er jo mange shemales som faktisk bytter navn til kvinnenavn også.

Eneste problemet som jeg kommer på er at jenter under seksuell lavalder kan ta skade av å bli eksponert for en voksen penis i jente dusjen.

For det er nemlig slik at selvom de fleste shemales og transpersoner identifiserer seg som kvinner å kjører hele løpet ut for å forandre kroppen så beholder de fleste sin penis av den enkle grunn at : ja det er mulig å ta operasjon som forandrer penis til å bli vagina, men da mister du din mulighet for å få orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er nemlig slik at selvom de fleste shemales og transpersoner identifiserer seg som kvinner å kjører hele løpet ut for å forandre kroppen så beholder de fleste sin penis av den enkle grunn at : ja det er mulig å ta operasjon som forandrer penis til å bli vagina, men da mister du din mulighet for å få orgasmer.

Jeg kjenner og vet om flere som ønsker å ta kjønnsoperasjon. Jeg har aldri hørt at de kvier seg for dette fordi en med penis mister mulighet til å få utløsning. Derimot har jeg hørt mange av dem si de kvier seg for å bytte ut kjønnsorganet fordi dette fører til at de tvangssteriliseres. Jeg vet om flere som hadde tatt kjønnsoperasjon om det ikke hadde vært for at de måtte sterilisere seg for å gjøre det. Nå er dette en annen debatt jeg ikke har tenkt å starte, men vil bare informere om at min opplevelse av dette er at noe av det siste de tenker på er utløsning ved sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

F.eks, vis jeg som er født som mann senere i livet finner ut at jeg identifiserer meg som kvinne. Jeg tar hormon/østrogen kur legen har satt meg på og jeg utvikler kvinnelige former som bryster, lys stemme, hofter, stor rumpe og generelt sett en feminin kropp og tar silikon pupper i tillegg.

 

Hvilken dusj benytter man seg av på treningsstudio da om man har beholdt sin penis? Uansett om man bruker herre eller dame dusjen så er det jo noen som føler seg støtt.

 

Gutta i herredusjen kan bli tent fordi de ser store pupper og kvinne kropp kombinert med en diger penis, dette vil jeg tro gutter kan bli støtt av fordi de vil være redde for å føle seg homo om de blir tent av et menneske med penis.

 

I dame dusjen kan damene føle seg støtt over å se en voksen penis. I tillegg så kan det være unge jenter under den seksuelle lavalder rundt 10-15 år i dusjen som kan bli traumatisert. Vet ikke helt hvordan lovverket fungerer men kan man ikke også da blir anmeldt for blotting om unge jenter blir eksponert for en voksen penis?

 

Og for å gjøre situasjonen enda "verre". Hva om jeg som shemale bare tenner på kvinner? Er jeg da homo eller lesbisk og blir det ikke feil om jeg bruker dame dusjen da om jeg blir tent av synet som møter meg? 

 

eh blir "tent av synet som møter meg", det er da masse damer som tenner på andre damekropper, men de går vel ikke inn i guttedusjen fordi om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...