Gå til innhold

Bruker dere leketøy sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isåfall hva?

Anonymous poster hash: e8d94...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men vi tenker på å bestille vibrator og penisring :)

Anonymous poster hash: e3048...b1d
Skrevet

Ja, alt vi har lyst til å bruke.

Anonymous poster hash: fcf2b...75f
Skrevet (endret)

Har brukt penisring med vibrator i en periode, mest fordi hun var litt vid og jeg merket en tendens til at jeg ikke ble 100% hard. Utenom det ikke så mye.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Har 3-4 forskjellige vibrerende saker blant dem en magic wand og en vibrerende analplugg med fjernkontroll (typen synes det er kjempegøy å ha kontroll på fjernkontrollen :ler: ). + div ting som tau, bind foran øynene, paddles og litt sånt. Vi er utstyrsgeeks :fnise:

Bruker seff ikke alt hver gang, men kroppen min har litt problemer med å fungerende ordentlig fysisk, så den trenger som regel litt vibrerende hjelp for å komme ordentlig igang.

Anonymous poster hash: 037ea...7bb
Gjest Andrea93
Skrevet

Ja :-) Har kun èn vibrator for tida, men har en raus kasse med leker av BDSM-slaget som alltid står i nærheten av senga. :-)

Skrevet

Ja, litt forskjellig, vibrator, klitorisvibrator, penisring med og uten egg... Har blindfold og fluffy håndjern også om det teller.

Anonymous poster hash: 3249a...b35
Skrevet

Nei. Har kjøpt endel over årene, men det forblir såogsi ubrukt. Det forstyrrer mer enn det tilfører synes jeg.

Eneste måtte være en mindre vibrator til bruk bak(for begge).

Anonymous poster hash: bf1ee...27e

Skrevet

Håndjern, vibrerende egg, øyebind og en kjip fjær :P Vurderer penisring :)

Anonymous poster hash: 4176d...a8d
Skrevet

Bruker alltid vibrator på klitoris under penetrering, eneste måten jeg kan komme hardt, ekstremt fort og på flere steder.

Anonymous poster hash: eefeb...1ce

• Liker 1
Skrevet

Vi har en egen skuff vi kaller "koseskuffen". Er alt mulig rart av leketøy, noen erotiske små spill, vibratorer, dildoer, egg, ringer osv. Vi bruker det når vi har god tid og vil kose oss lenge sammen. :)

Anonymous poster hash: 2e1cb...aa3

Skrevet

Strap-on, dildo, klitvibrator, mer kommer i posten ;)

Skrevet

Vi har en egen skuff vi kaller "koseskuffen". Er alt mulig rart av leketøy, noen erotiske små spill, vibratorer, dildoer, egg, ringer osv. Vi bruker det når vi har god tid og vil kose oss lenge sammen. :)

Anonymous poster hash: 2e1cb...aa3

Oi det er lenge siden vi bare har hatt en skuff... Har en smal liten kommode på soverommet som er full av alle slags leker :fnise:

Anonymous poster hash: 037ea...7bb

Skrevet

Ja, vibrator og glidemiddel. Vi har prøvd penisring men det falt ikke i smak hos typen.

Anonymous poster hash: 2c345...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...