Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #1 Skrevet 11. august 2004 Noen som vet om jeg kan bake en langpanne i dag og sette den rett i fryseren (uten glasur, da) og ta den opp igjen til helgen...? Blir den god da...?
Gjest Poirot Skrevet 11. august 2004 #2 Skrevet 11. august 2004 Jeg synes ihvertfall det går helt fint, men nå er jeg ingen superbaker, så det kan hende vi har ulik standard.
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #3 Skrevet 11. august 2004 Den skal serveres i et barneselskap, så det er ikke sååå himla nøye. så lenge det blir glasur på spiser de den vel uansett.....?
Gjest Xavia Skrevet 11. august 2004 #5 Skrevet 11. august 2004 Det går kjempefint! Jeg synes ofte sånn langpanne sjokoladekake er bedre etter den har vært fryst jeg.
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #6 Skrevet 11. august 2004 *løper og baker* En mindre ting å gjøre på lørdag........
Martha Stewart Skrevet 11. august 2004 #7 Skrevet 11. august 2004 Det går nok helt fint. Men jeg ville - som du sa - tatt på glasuren etterpå, det blir nok både best og penest. Sjokoladekake - nam, nam! :-)
diddi Skrevet 11. august 2004 #8 Skrevet 11. august 2004 Jeg fryser alltid ned med glasuren på. Men det er vel avhengig av hva slags glasur man har? (Aner ikke). Men min er kjempegod uansett!!
Arkana Skrevet 11. august 2004 #9 Skrevet 11. august 2004 Jeg lager en kjempegod langpannesjokoladekake og den fryser jeg med glasur, og i porsjonsbiter. Dermed er det lett å ta fram en bit eller to straks man er kakesulten og bitene tiner på 10-15 minutter. Perfekt.
Gjest Tex Skrevet 11. august 2004 #10 Skrevet 11. august 2004 Jeg lager en kjempegod langpannesjokoladekake og den fryser jeg med glasur' date= og i porsjonsbiter. Dermed er det lett å ta fram en bit eller to straks man er kakesulten og bitene tiner på 10-15 minutter. Perfekt. Det er skikkelig dårlig gjort å opplyse offentlig om sånne dumme tips ! :fy: *skrive seg bak øret og ikke si det til Fedon*
Gjest Ethereal Skrevet 11. august 2004 #11 Skrevet 11. august 2004 Det der gjorde jeg også tidligere, kunne spise dem frosne til og med. Men etter at jeg ble eldre/mer fornuftig, fant jeg ut at det ikke gikk an å leve bare på sjokoladekake, så jeg har ikke bakt det på mange år Kanskje Fedon hadde likt det dersom du hadde tilsatt litt proteinpulver i kakenSPØK!
Arkana Skrevet 11. august 2004 #14 Skrevet 11. august 2004 Noen ganger må man bare kose seg. Og det fine med fryste kaker er at de godt kan ligge i fryseren en stund, så man må ikke spise kake hele tiden.
diddi Skrevet 11. august 2004 #15 Skrevet 11. august 2004 Men har du tenåringer i huset som tror at du ikke merker om de skjærer litt, så husk å sjekke hvor mye som er igjen før du inviterer på kake!!! :oops: (Litt her og litt der er plutselig nesten ingenting!!)
*Shira* Skrevet 13. august 2004 #16 Skrevet 13. august 2004 Pleier ofte å fryse ned i porsjonsbiter, funker også med glasur. Får jeg gjester tiner jeg kaken på defrost, mmmm smaker som nybakt
Sita Skrevet 13. august 2004 #17 Skrevet 13. august 2004 Jeg fryser alltid ned med glasuren på. Men det er vel avhengig av hva slags glasur man har? (Aner ikke). Men min er kjempegod uansett!! Samme gjør jeg og det fungerer helt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå