AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har hatt influensa. Hadde feber i 3 dager, og var sliten og hadde mye slim i halsen/nesen i to uker tilsammen. Så begynte jeg å blit frisk, så ble jeg forkjølet igjen, og nå er jeg sliten i kroppen. orker ingenting nesten, og tilbringer mye av tiden i sengen Er dette normalt? Jeg pleier aldri å bli syk.. Anonymous poster hash: 29914...8be
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Håper på svar. Er bekmret for om det er noe alvorlig. Anonymous poster hash: 29914...8be
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 ? Anonymous poster hash: 29914...8be
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Jeg tror ikke du trenger å være redd. Har en kollega som var syk lenge etter influensaen. Jeg har selv fått en slags influensa, selv om jeg har tatt vaksinen. Det er nok mye sykdom og smittefare i "lufta". Anonymous poster hash: 3cda7...c16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg tror ikke du trenger å være redd. Har en kollega som var syk lenge etter influensaen. Jeg har selv fått en slags influensa, selv om jeg har tatt vaksinen. Det er nok mye sykdom og smittefare i "lufta". Anonymous poster hash: 3cda7...c16 Betryggende å høre. Jeg er faktisk veldig bekrymret, har aldri før hatt så lite energi i kroppen. Og dette har foregått i snart en mnd. Lurer på om dette er normalt, eller om dette kan være noe alvorlig. Seriøse svar settes pris på. Anonymous poster hash: 29914...8be
Gjest Klaveret Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Kommer vel an på hvor lenge det har stått på. Jeg var dårlig i flere faser i totalt 3-4 uker sist jeg hadde influensa (og det er mange år siden).
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Ok, så jeg har ingenting å bekymre meg for?? Normalt å bli så syk og sliten tydeligvis? Setter pris på historier om andre som har opplevd liknende. Anonymous poster hash: 29914...8be
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Inrluensaen i år er langdryge, i følge fastlegen min. Er du usikker, gå til lege og få tatt blodprøve for å få påvist om det er influensavirus som herjer med kroppen din.Anonymous poster hash: 744c0...b03
strawberry Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Det kan jo også være kyssesyke. Det er også vanlig at f.eks ørebetennelse, halsbetennelse, lungebetennelse kan komme etter influensa, og at du da kan trenge antibiotika.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 Ihvertfall ikke sitt oppe og bekymre deg så sent på kvelden:-) Stress kan gjøre at det tar lengre tid å bli frisk. Jeg vil råde deg til å sove godt ut i helga og ringe legekontoret på mandag. Der vil de antakeligvis si at det er helt normalt. Anonymous poster hash: 3cda7...c16 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Har du noengang hatt kyssesyken? Hos meg gikk den som en normal influensa, men med langvarig fatigue etterpå. Legen tok blodprøve og fant viruset. Er ikke noe å gjøre med, er bare å vente på at det går over, så det er ikke noe farlig. Men er greit å få sjekket ut, for særlig med kyssesyken skal en være forsiktig med alkohol en stund etterpå, siden det går litt hardt utover leveren og milten. Anonymous poster hash: f876a...59d
Gjest Daenerys Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #13 Skrevet 15. februar 2015 Jeg hadde bihulebetennelse, bronkitt og ørebetennelse i starten av desember, og er fortsatt ikke helt frisk. Skal inn og få kamera opp i bihulene og ta bilde av lungene til uka, for å sjekke hva som gjør at jeg fortsatt er tett. I mine øyne er det ikke noe merkverdig med å være redusert en måneds tid etter en influensa, så du har nok ikke noe å bekymre deg for. Hører at mange sliter med langvarig sykdom som ikke slipper taket denne vinteren. Anonymous poster hash: b5c65...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå