Gå til innhold

FrP'er anmeldt for lovbrudd, IGJEN!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den kjente lokalpolitiske størrelsen Martin "kæm har ikke skyfla fulle 16-åringa ut av sænga" Schancke er anmeldt for enda et lovbrudd.

Denne gang er det miljøkriminalitet, i form av ulovlig barmarkskjøring i reinbeiteområder på Finnmarksvidda. Slike ting er alvorlig for reindriftsnæringens eksistensgrunnlag, da beiteområdene er svært nedslitt av hard beskatning og ulovlig ferdsel ála Martin.

Skal det aldri ta slutt på kriminaliteten i dette partiet? :evil: Hvordan skal vi løse problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel Martin som er anmeldt, ikke politiker-Martin...?

Gjest Anonymous
Skrevet

La oss nå ikke skille sak og person her, det blir jo ikke noen festlige diskusjoner av sånt!

:sjarmor:

Skrevet
Det er vel Martin som er anmeldt, ikke politiker-Martin...?

Er det noe skille?

Skrevet

ja det syns jeg. Skal du la vær å like FrP fordi de har en fyr der som stadig blir anmeldt? Partiprogrammet deres endrer seg jo ikke av den grunn

Gjest Anonymous
Skrevet
Pssst, Tex: Se analogi til andre tråder som handler om mennesker fra andre land og til og med med litt annen religion...
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Skal det aldri ta slutt på kriminaliteten i dette partiet? :evil: Hvordan skal vi løse problemet?

Jeg tror integrering er nøkkelordet her. Det har vist seg tidligere at Frp-kulturen framelsker tukling på litt mildt sagt unge menn, øldrikking, vold mot andre politiker-kollegaer etc. Det har vel også vist seg i rapporter (som ironisk nok var rettet mot innvandrere som måtte lære seg norsk), at Frp-politikere har en del å lære seg med tanke på norsk rettskrivning.

Så mitt forslag er, send de på kveldskurs. Lær dem å integrere seg i det norske samfunn! Lær dem at de ikke skal tukle på småjenter og gutter, lær dem å oppføre seg i Spania, og sist men ikke minst, lær dem å ikke bruke vold når de er tomme for argumenter. Og for Guds skyld, lær dem at 50 minus 100 faktisk blir underskudd.. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det er da ikke kriminelt å vasse i oljepenger?

:o

Ellers tror jeg du er inne på noe hva integrering angår!

Skrevet

Burde ikke denne vært på skråblikk og ikke aktuelle saker?

Gjest Anonymous
Skrevet
Burde ikke denne vært på skråblikk og ikke aktuelle saker?

Nei, anmeldelsen er jo (gårs)dagsaktuell, mannen og partiet er relativt velkjent og prinsippene er allmenngyldige.

Ergo aktuelle saker!

Skrevet

En venninne av meg var sammen med en FrP-gutt en gang. Han var UTRO. Vil vi ha slike utro politikere i den norske politikken?? De burte sparkes ut.

Gjest Anonymous
Skrevet
En venninne av meg var sammen med en FrP-gutt en gang. Han var UTRO. Vil vi ha slike utro politikere i den norske politikken?? De burte sparkes ut.

Nåja, han ville vel bare få et lite innblikk i hvorfor enkelte andre religioner er positive til flerkoneri...

Skrevet

Jeg tror han stilte seg positiv til det, etter effektiv research.

Skrevet

Jeg siterer M.S: "No va'du smart, ja - No va'du smart"

Tipper at Martin gir Trøffelhelten den ørefiken jeg lenge har ønsket å gi han... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg siterer M.S: "No va'du smart, ja - No va'du smart"

Eller egentlig "Nu va du smart, ja...Nu va du Jævla' smart"

Er redd det blir smått med fiking, for dette i seg selv kvalifiserer neppe til ubetinget fengsel...

:ler:

Skrevet

For å komplettere M.S. diverse adferd, sakset jeg denne fra dagens "Stang Ut" på Nettavisen:

«Hvis du tar deg den rettighet å prate til meg på min telefon og kaste vekk arbeidstida mi, så forteller du hvem faen du har fått det fra. Hvis ikke kan du dra til helvete! Ha en god dag!»

Martin Schanche lufter frustrasjon etter barmarkskjøringssak overfor NRK-reporter

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skikkelig Mulla Krekar-nivå, med andre ord!

Skrevet

Å fyyyyy faen! HAHAHA hikst* åå.. Jeg digger den fyren over alt! Jeg håper han var full som et øsekar når han raste rundt på vidda! Han minner meg litt om Bigby i Trainspotting.. hvis noen husker den karakteren. Skulle likt å vært kompis med Martin.. Sitti å drikki øl på Karl johan og skjelt ut alt og alle.

Skrevet
Å fyyyyy faen! HAHAHA hikst* åå.. Jeg digger den fyren over alt! Jeg håper han var full som et øsekar når han raste rundt på vidda! Han minner meg litt om Bigby i Trainspotting.. hvis noen husker den karakteren. Skulle likt å vært kompis med Martin.. Sitti å drikki øl på Karl johan og skjelt ut alt og alle.

Ikke rart Drammen har harrystempel......

Skrevet

Ikke rart Drammen har harrystempel......

jepp.. Drammen er harry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...