liamine Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Hei, Jeg har dessverre måtte ta en medisinsk abort og tok fire piller i sjeden i dag tidlig. Etter dette har jeg blødd, som en sterk menstrasjon, med litt blodklumper til tider. Men jeg har ikke merket noe foster som har kommet ut. Jeg er/var i uke 8. Skal jeg merke at fosteret kommer ut? Jeg har også minimalt med smerter, har såvidt merket litt menstrasjonsmerter noen få ganger. Er så redd for at kroppen min ikke renser seg.. Det er kjipt nok å gå gjennom dette nå, så vil absolut ikke tilbake for en utskrapning. Håper noen kan hjelpe meg.
sol87 Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tror du kan ringe til poliklinikken for å få svar på dette. De har kompetansen! Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3 Skrevet 15. februar 2015 Har du vært flink til å være oppe og gå imellom? Du må røre deg mye, og ja, det skal merkes i uke 8. Anonymous poster hash: 0f57a...9ed
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4 Skrevet 15. februar 2015 Har du vært flink til å være oppe og gå imellom? Du må røre deg mye, og ja, det skal merkes i uke 8.Anonymous poster hash: 0f57a...9ed Skal man? Jeg spontanaborterte i uke 5 og det kom ikke ut noe blod engang, så jeg kan ikke tro at man kan kjenne fosteret i uke 8! Anonymous poster hash: b32a5...257 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Embryoet er ca 1,7 cm så er ikke så stort, ring til gynekologisk og du er usikker på om alt er ute.Anonymous poster hash: 09652...9c1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #6 Skrevet 15. februar 2015 Skal man? Jeg spontanaborterte i uke 5 og det kom ikke ut noe blod engang, så jeg kan ikke tro at man kan kjenne fosteret i uke 8! Anonymous poster hash: b32a5...257 Da kan du ikke ha spontanabortert..Anonymous poster hash: 62fbe...a64 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Embyoet er ikke 2 cm en gang, så tviler du vil merke noe enn noen blodklumper Anonymous poster hash: 318eb...0ea
Biloba Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Jeg mistet i missed abortion. Fosteret døde mellom uke 7 og 8 ca., og jeg måtte ha slike piller for å få livmoren til å tømme seg. Jeg hadde menslignende smerter som ikke var sterke. Store klumper av levret blod. Jeg kjente ikke ekstra smerter da fosteret passerte livmorhalsen (jeg så fostersekken). Hvis ikke pillene hadde fungert, skulle jeg få et forsøk til.
Gjest Vevila Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Det varierer nok veldig. Jeg kjente det veldig godt. Andre igjen merker nok ikke stort.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tror du vil se fostersekken i det minste. Om ikke den har kommet ut, så må man sjekke med UL om alt har kommet ut.Anonymous poster hash: 3c222...0f4
liamine Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2015 Hei, Takk for alle svar. Vil informere for de som lurer. Jeg er ikke lenger gravid og jeg har ikke kjent noe foster som har passert. Har kun hatt blødninger i 3-4 uker med litt blodklumper. Så alle har utrolig forskjellige opplevelser, men det betyr ikke at det ikke fungerer av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Jeg tror du vil se fostersekken i det minste. Om ikke den har kommet ut, så må man sjekke med UL om alt har kommet ut.Anonymous poster hash: 3c222...0f4 Dette. Jeg hadde MA i uke 9. Så fostersekken, ca 4 cm i diameter.Anonymous poster hash: ddfe6...c2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå