Gå til innhold

Happy Valentine's day alle single!

Fremhevede innlegg

Skrevet

You go girl!!

Anonymous poster hash: 663ac...fbd

:sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg har overnattet hos daten min, han lagde en kjempegod frokost til meg :) Kjekt med en mann som kan lage mat. Så var vi og gikk litt i butikker og så på film.. jeg kjøpte flaxlodd til han, skikkelig romantisk haha!

Siden daten skulle ut med venner så har jeg kjøpt masse godt og koser meg hjemme med bok, godteri og pusen min. Første Valentine's day jeg har kosa meg så mye!

Ha en fortsatt fin kveld :)

Skrevet

Vært på farta i hele dag men resten av kvelden skal benyttes til sofa og pizza :P alene. I dag føler jeg meg faktisk ikke bra. Synes denne dagen er som et knyttneveslag i magen. Den gjør meg så veldig bevisst på at jeg er singel og at jeg sliter med å finne meg en ok mann. Det siste halvåret har vært strevsomt pga menn og det føles ikke riktig at jeg utsetter meg selv for slikt som trykker meg ned. Skulle gjerne tatt meg selv i nakkeskinnet og hevet meg over dette, men i dag sliter jeg med det. Anonymous poster hash: 663ac...fbd

Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn for enkelte? Jeg kan forstå hvis man feks sliter med ljærlighetssorg eller er uøykkelig forelska at Valentines Day er litt kjip, men ikke hvis det kun er basert på at du er singel.

Jeg har vært singel i flere år, og valentines dag går meg hus forbi. Jeg tenker ikke på den før den kommer og heller ikke selve dagen.

Jeg synes faktisk den er litt koselig jeg da, man pleier jo enkelte steder å få feks en gratis rose og det pyntes med røde ballonger ol overalt. Jeg føler absolutt ikke at dette er en kjip dag eller at jeg er en taper på noen som helst måte.

Det eneste jeg anbefaler er å IKKE gå ut og spise, fullt av folk,kjærestepar altså og opplegg for dem, var ute med en vennine og vi måtte dele en "Lovers menu"jaja....

• Liker 1
Skrevet

Min valentine gikk til 72-timerseksamen jeg har denne helga. Først en tur på biblioteket med ei klassevenninne, så mat varmet opp i microen (alle helgas måltider er laget iløpet av uka), sukkerfri solo og en episode friends. Deretter gjorde jeg ferdig eksamen, spiste kvelds og så mer friends.

Ikke den beste valentine, men sånn kan det gå noen ganger :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn for enkelte? Jeg kan forstå hvis man feks sliter med ljærlighetssorg eller er uøykkelig forelska at Valentines Day er litt kjip, men ikke hvis det kun er basert på at du er singel.

Jeg har vært singel i flere år, og valentines dag går meg hus forbi. Jeg tenker ikke på den før den kommer og heller ikke selve dagen.

Jeg synes faktisk den er litt koselig jeg da, man pleier jo enkelte steder å få feks en gratis rose og det pyntes med røde ballonger ol overalt. Jeg føler absolutt ikke at dette er en kjip dag eller at jeg er en taper på noen som helst måte.

Det eneste jeg anbefaler er å IKKE gå ut og spise, fullt av folk,kjærestepar altså og opplegg for dem, var ute med en vennine og vi måtte dele en "Lovers menu"jaja....

Jeg har ikke pleid å bry meg, en akkurat det siste halvåret har vært et slit hva gjelder menn. Jeg har tatt sjangser og blitt såra. To ganger på rappen. Den siste var bare et par dager unna. Begge mannfolka forsvant ut av mitt liv nå nylig. Så jeg var bare veldig lei meg fra før og ble ikke noe mindre lei meg igår. Det ble bare for tydelig at jeg hadde bomma - igjen.

Men i dag er alt så meget bedre ;) Jeg har turt å ta sjangsen og jeg er faktisk stolt av det ;) Nå skal jeg slikke mine sår og ta en mannfolkpause, så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg vet jo at jeg vil møte menn igjen senere i mitt liv og at jeg vil flørte og forelske meg igjen. Kanskje jeg til og med får napp en vakker dag? Og jeg skal bli flinkere til å ta styring selv og ikke la mannfolka styre ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke pleid å bry meg, en akkurat det siste halvåret har vært et slit hva gjelder menn. Jeg har tatt sjangser og blitt såra. To ganger på rappen. Den siste var bare et par dager unna. Begge mannfolka forsvant ut av mitt liv nå nylig. Så jeg var bare veldig lei meg fra før og ble ikke noe mindre lei meg igår. Det ble bare for tydelig at jeg hadde bomma - igjen.

Men i dag er alt så meget bedre ;) Jeg har turt å ta sjangsen og jeg er faktisk stolt av det ;) Nå skal jeg slikke mine sår og ta en mannfolkpause, så får vi se hva fremtiden bringer. Jeg vet jo at jeg vil møte menn igjen senere i mitt liv og at jeg vil flørte og forelske meg igjen. Kanskje jeg til og med får napp en vakker dag? Og jeg skal bli flinkere til å ta styring selv og ikke la mannfolka styre ;)

Å prøve og ikke få det til er kiipt, men samtidig hvis du ikke prøver så vil du ikke lykkes heller. Sånn er det med alt her i livet. Prøv heller å finn ut hva det er som gjør at du ikke får det til og forsøk igjen!

Skrevet

Å prøve og ikke få det til er kiipt, men samtidig hvis du ikke prøver så vil du ikke lykkes heller. Sånn er det med alt her i livet. Prøv heller å finn ut hva det er som gjør at du ikke får det til og forsøk igjen!

Det har vi allerede prøvd å finne ut av :) Jeg skrev her for noen dager siden om at jeg var drittlei. Hadde en kjip uke. Heldigvis ny uke og nye muligheter nå straks. Jeg må jo bare gå igjennom dette og tenke meg om, men aller først trenger jeg en pause. For å nullstille meg selv.

Skrevet

Jeg hadde faktisk en helt fantastisk dag i går. Hadde null forventninger, så kom bestekompisen min og det ble bare en helt fantastisk romantisk kveld. Kunne virkelig ikke hatt det bedre. Og jeg må vel bare innse at jeg har følelser for denne mannen. Da bare lurer man på hva han føler.

Anonymous poster hash: 9701c...7df
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde faktisk en helt fantastisk dag i går. Hadde null forventninger, så kom bestekompisen min og det ble bare en helt fantastisk romantisk kveld. Kunne virkelig ikke hatt det bedre. Og jeg må vel bare innse at jeg har følelser for denne mannen. Da bare lurer man på hva han føler.

Anonymous poster hash: 9701c...7df

Åh så spennende!! :D Han vil nok gi beskjed hvis han føler det samme :) Pass på at du ikke endrer deg nå som du har funnet ut at du liker han på den måten.. Vær deg selv og så vil ting skje av seg selv og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...