Nettinettet Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Titter innom for å ønske dere alle en riktig herlig Valentine's day! Benytt dagen til å sette pris på alle mennesker dere er glad i og gi dere selv en skikkelig god klem full av kjærlighet! Selv har jeg danset med masse kjærlighet på en Zumba Masterclass og gjør meg nå klar for ost, kjeks og vin hos sjelevenninna mi, før vi tar turen ut og ser litt på livet. Vi feirer hverandre og kjærligheten i vennskapet med en skikkelig herlig jentedag! :D Nyt dagen/kvelden/natten din!!
99699 Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Her skal singlelivet feires med en flaske økologisk vin fra Argentina. Vært på en fin spasertur i Drøbak by, spist kake og kaffe og ellers sett på den gamle trehusbebyggelsen der nede! Skål! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Anonymous poster hash: 9f5bf...965 Anonymous poster hash: 9f5bf...965 4
Nettinettet Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2015 Her skal singlelivet feires med en flaske økologisk vin fra Argentina. Vært på en fin spasertur i Drøbak by, spist kake og kaffe og ellers sett på den gamle trehusbebyggelsen der nede! Skål! Åh Drøbak! Der bodde jeg i 3 år! Knall koselig by! Kos deg med god vin! :D
Nettinettet Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2015 Anonymous poster hash: 9f5bf...965 Anonymous poster hash: 9f5bf...965
99699 Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Åh Drøbak! Der bodde jeg i 3 år! Knall koselig by! Kos deg med god vin! :D Som du sier, knallfin by(er det by eller tettsted?). Vinen kan absolutt anbefales, Domaine Bousquet. Viktig å støtte de som driver økologisk God vin til god penge, en tanke mye garvestoff ellers frisk og dyp i smaken! Edit, Havfruene i Drøbak er bare superflotte. Har du sittet modell for Finsrud, btw? Endret 14. februar 2015 av 99699 1
Gjest Nikee Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 Smågodt, et glass rødvin og en film står på min plan! Ha en fin kveld!
Gjest Nosoul Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Jeg startet dagen med en liten fototur i nabolaget, knallfint vær og perfekte fotoforhold! Deretter trasket jeg inn å så på filmen "Beyond the Lights". Nå har jeg nettopp kost meg med en bedre middag med laks og ett glass aquavit. Litt usikker på resten av kvelden Ha en fin kveld videre alle single! 1
Gjest Mythic Skrevet 14. februar 2015 #9 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har vært på en shoppingrunde i dag, gått lang tur med hunden i finværet, vasket huset til helga, laget meg bruschetta og sprettet en flaske rødvin til kvelds. Hører på radio og koser meg med vin. Prøver å kvinne meg opp til å skrive en melding til han jeg liker, men vet ikke helt hva jeg skal si... Ha en fin lørdagskveld, alle sammen
Guadaloupe Skrevet 14. februar 2015 #10 Skrevet 14. februar 2015 I dag har jeg vært på et tatoveringsstudio som har arrangert "Kroppskunst mot barnekreft" hvor jeg tok en liten tatovering (min tredje) og hvor pengene gikk til Barnekreftforeningen. Det var drop-in og lang kø men det har vært en artig dag med mye småprat og latter Og pengene gikk til en bra sak! Ha en fortsatt fin kveld alle single 1
Gjest Nikee Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har vært på en shoppingrunde i dag, gått lang tur med hunden i finværet, vasket huset til helga, laget meg bruschetta og sprettet en flaske rødvin til kvelds. Hører på radio og koser meg med vin. Prøver å kvinne meg opp til å skrive en melding til han jeg liker, men vet ikke helt hva jeg skal si... Ha en fin lørdagskveld, alle sammen Spørre om han skal noe gøy i helgen?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Vi får ta oss et godt runk! Anonymous poster hash: 3d90f...fed
Gjest Mythic Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Spørre om han skal noe gøy i helgen? Blir ikke det veldig direkte, når jeg ikke har snakket med han på år og dag?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Vært på farta i hele dag men resten av kvelden skal benyttes til sofa og pizza alene. I dag føler jeg meg faktisk ikke bra. Synes denne dagen er som et knyttneveslag i magen. Den gjør meg så veldig bevisst på at jeg er singel og at jeg sliter med å finne meg en ok mann. Det siste halvåret har vært strevsomt pga menn og det føles ikke riktig at jeg utsetter meg selv for slikt som trykker meg ned. Skulle gjerne tatt meg selv i nakkeskinnet og hevet meg over dette, men i dag sliter jeg med det. Anonymous poster hash: 663ac...fbd
Gjest Nikee Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Blir ikke det veldig direkte, når jeg ikke har snakket med han på år og dag? Oi Ja da kan det bli litt direkte, men kanskje det er det beste siden dere ikke har hatt kontakt på lenge?
hjertesukka Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Har kjøpt masse roser til meg selv, fordi jeg er så flott! 2
Gjest Mythic Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Oi Ja da kan det bli litt direkte, men kanskje det er det beste siden dere ikke har hatt kontakt på lenge? Helga er jo praktisk talt snart over, så jeg tror jeg vinkler det litt annerledes
Gjest Nikee Skrevet 14. februar 2015 #18 Skrevet 14. februar 2015 Helga er jo praktisk talt snart over, så jeg tror jeg vinkler det litt annerledes Ja det kan være lurt Lykke til!
Gjest Mythic Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Ja det kan være lurt Lykke til! Takk Litt småbrisen på vin, så nå trykker jeg "send"
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Takk Litt småbrisen på vin, så nå trykker jeg "send" You go girl!! Anonymous poster hash: 663ac...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå