AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten kommer over på romantisk middag idag. Tenkte å overraske han sexy. Han er glad i litt røff sex, mens jeg er egentlig ikke så vant med det. Har kjøpt litt sexy undertøy. Hvordan skal jeg overraske han? Stå og lage mat i undertøyet? Hvordan si til han at han kan ta meg røft slik han egentlig liker det ( det er i orden for meg altås ). Anonymous poster hash: c46f6...37b
Gjest Vind Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Min spiller konsert, vi er ikke opptatt av denne dagen og har følgelig ikke noen spesiell markering.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Lag mat i undertøyet, det er alltid en slager Anonymous poster hash: 56905...965
Cathrine88 Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten kommer over på romantisk middag idag. Tenkte å overraske han sexy. Han er glad i litt røff sex, mens jeg er egentlig ikke så vant med det. Har kjøpt litt sexy undertøy. Hvordan skal jeg overraske han? Stå og lage mat i undertøyet?Hvordan si til han at han kan ta meg røft slik han egentlig liker det ( det er i orden for meg altås ).Anonymous poster hash: c46f6...37b Utfordre ham til å lekeslåss. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå