AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 har du spesielle planer?? Jeg har en ny date, som har bedt meg med ut for å spise... Etterpå ender vi nok hos meg, så i dag har byttet på senga (det gjør jeg hver lørdag) og vert ute og kjøpt meg et nydelig undertøysett og noen par stayups... Gleder meg! Anonymous poster hash: 2485c...004 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Har mensen så blir nok bare en blowjobAnonymous poster hash: 33805...4eb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Argh, kjæresten er 80 mil unna... Anonymous poster hash: 34765...735
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Håper det! Vi skal i alle fall kose oss med middag, og har planer om å pynte meg både ytterst og innerst. Og vet hvem, kanskje jeg tar frem glidemiddelet og bjudar på nr 2 også .... ;-) Anonymous poster hash: 2485c...004 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Mannen kommer hjem fra jobb senere, og da skal jeg stase meg opp med det fineste undertøyet jeg har. Jeg har også byttet sengetøy og vasket hele leiligheten. Så skal vi lage middag sammen, og bare kose Det ender nok til køys Anonymous poster hash: 0f3df...466
zse09 Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Kjæresten er 40 mil unna Savner han som en gal, spesielt når det kommer roser på døra
siwhel Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Mannen kommer hjem fra jobb senere, og da skal jeg stase meg opp med det fineste undertøyet jeg har. Jeg har også byttet sengetøy og vasket hele leiligheten. Så skal vi lage middag sammen, og bare kose Det ender nok til køys Anonymous poster hash: 0f3df...466 Køys uansett form for aktivitet 😛 hihi
Gjest Kili Skrevet 15. februar 2015 #8 Skrevet 15. februar 2015 Hadde sex med knullevenninne i ettermiddag en gang. Ikke pga det var valentin. Men for å få min daglige dose
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Hadde sex med knullevenninne i ettermiddag en gang. Ikke pga det var valentin. Men for å få min daglige dose Du har sex hver dag, til tross for at du er singel? Du må ha ekstremt mange sexpartnere. Anonymous poster hash: 2ce3c...6a5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Ble nedtur her ..... Kjæresten min jobbet til kl 19, og vi hadde avtalt at jeg skulle lage middag og at vi så skulle kose oss hjemme. Hadde pyntet meg og tatt på et undertøysett jeg vet han liker, stayups og høye sko ... Planla egentlig å gi ham en BJ når han kom inn døra, siden maten uansett måtte stå litt i ovnen. Men når han kom hjem hadde han møtt en kompis på bussen, og invitert ham med hjem til oss på middag og film. Han hadde riktignok sendt meg en melding 15 min før han kom hjem, men jeg hadde ikke sjekket telefonen. Tror nok de begge tenkte sitt når jeg kom svinset ut i gangen i et litt "tøsete" antrekk .... Jeg sa npe dumt om at jeg drev og prøvde klær, og surret meg ut på på soverommet og fikk på meg jeans ... Kvelden ble for så vidt koselig, men ikke helt som planlagt. Håper på litt kos når han kommer hjem i kveld, forhåpentlgvis alene Anonymous poster hash: 2485c...004
Gjest Kili Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Du har sex hver dag, til tross for at du er singel? Du må ha ekstremt mange sexpartnere. Anonymous poster hash: 2ce3c...6a5 Hender det går en dag eller to uten da, men så ofte jeg kan. Har ikke nye partnere hver gang. Har faste knullevenner også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå