AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #1 Skrevet 14. februar 2015 Hei, skal kjøpe ny blender, da den jeg har ikke fungerer så godt! Hvilke har du, og hvilke anbefaler du? 😊Anonymous poster hash: c67f3...d8d
elvital Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Vi har en sånn fra obh nordica til 2-300kr på jernia, med to flasker man lager smoothien i, og så skifter man kork og kan drikke rett fra flaska. Den er genial!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Vi har en sånn fra obh nordica til 2-300kr på jernia, med to flasker man lager smoothien i, og så skifter man kork og kan drikke rett fra flaska. Den er genial! Klarer denne frossen frukt også?Anonymous poster hash: 9a52b...eb3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Hvilken prisklasse tenker du? Gode blendere er ganske dyre. Anonymous poster hash: d9c2e...528
79kreps Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Vi har en sånn fra obh nordica til 2-300kr på jernia, med to flasker man lager smoothien i, og så skifter man kork og kan drikke rett fra flaska. Den er genial! Denne har vi også, og den er ikke mye genial. Det klumper seg, henger fast og faller ikke ned til knivene. Resulterer i at en må ha mye veske i, eller en må stoppe 2-3 ganger for å banke tingene ned i bunnen. Det eneste som er bra med denne er flaskene som følger med. Dette skjer forøvrig med blenderen vår i fra Kenwood også. Beste måten å lage smoothie her i huset er med en stavmikser med riktig tilbehør. Denne kan i tillegg brukes til ekstremt mye annet, alt fra hakking av løk til knusing av is, og selvsagt til å lage supper, sauser, dressinger osv. Rett og slett ett genialt redskap å ha på kjøkkenet. Vi har da en litt større beholder med kniver i bunn, samme prinsipp som på en blender.
elvital Skrevet 14. februar 2015 #6 Skrevet 14. februar 2015 Vi har ikke det problemet med vår..! Den funker helt fint. Ja man må jo ha i litt væske men hvis ikke blir det jo soft-iskonsistens! Har bare prøvd med ferskfrukt hittil
Scherbatsky Skrevet 14. februar 2015 #7 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Kjøpte Nutribullet i fjor og syns den er kjempebra. SÅ enkel å vaske, godt med utstyr og funker som ei kule. Litt dyrere, ja, men enkelte ting er verdt å legge litt mer penger på, rett og slett fordi det bare er bedre. Endret 14. februar 2015 av Scherbatsky
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #8 Skrevet 14. februar 2015 Vi har Kitchenai2 p2 dioamond, pricey (2500), men den går som en klokke etter flere år. Brukes til smoothies 2-3 ganger om dagen, med fryst frukt og isbiter og hele pakka. Også fantastisk til puréer, purésupper og hummus. Vi har faktisk kjøpt ekstra kolber, så ofte blir den brukt her Anonymous poster hash: f5edc...5f0
79kreps Skrevet 15. februar 2015 #9 Skrevet 15. februar 2015 Kjøpte Nutribullet i fjor og syns den er kjempebra. SÅ enkel å vaske, godt med utstyr og funker som ei kule. Litt dyrere, ja, men enkelte ting er verdt å legge litt mer penger på, rett og slett fordi det bare er bedre. Søkte etter denne på nett. Virker som om at den fremstilles som ett fantastisk produkt, men flere brukererfaringer sier det motsatte og folk føler seg lurt. Hva koster en slik, og hvor kjøpte du den?
Scherbatsky Skrevet 15. februar 2015 #10 Skrevet 15. februar 2015 Søkte etter denne på nett. Virker som om at den fremstilles som ett fantastisk produkt, men flere brukererfaringer sier det motsatte og folk føler seg lurt. Hva koster en slik, og hvor kjøpte du den? Jeg endte opp med å kjøpe via TV shop, men fant den først på ellos.no (de selger plutselig mye nyttig og lekkert). Slet med levering og slikt på ellos, og søkte opp og fant den da på norske TV shop sine sider. Der var det litt lettere. Så stadig vekk folk som brukte den og var super fornøyde, og jeg er også fornøyd selv. Nå bruker ikke jeg den til fancy schmancy "juicing", så om den funker til det vet jeg ikke. Jeg lager smoothies, supper, nøttemel etc, og synes den er bra til det. Hadde en "god" Phillips før, men den ble sløv så fort og fikk aldri med seg alt, lå alltid igjen bær i bunnen. Samme med andre, billigere merker. Ble fort dårlig og da er det penger ut av vinduet til slutt. Tror jeg betalte rundt 1000,- inkl. frakt. Dette var rundt feriepenge-tid. Dyrere enn en fra Clas Ohlson liksom, men verdt det :D
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #11 Skrevet 15. februar 2015 Jeg vil også anbefale nutribullet. Kjempenkel og veldig effektiv og solid.Anonymous poster hash: 75410...bdb
79kreps Skrevet 15. februar 2015 #12 Skrevet 15. februar 2015 Tror du skal slite litt med å finne den tilsalgs i Norge. Dere som har Nutribullet 900 bør slutte å bruke den. http://www.consumerreports.org/cro/news/2014/07/nutribullet-pro-900-don-t-buy-safety-risk/index.htm https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=nutribullet%20safety%20recall Å få grønsaker og den slags til å bli flytende går vel på hastighet. Jeg har hatt noen uhell der med turbofunksjonen på stavmikseren i starten, der ting jeg skulle finhakke ble flytende istedet Første en bør finne ut av er jo om det er behov for at grønnsaker skal blir til suppe, eller om det er frukt å bær en vil lage smoothie av. Ingen vits å betale for en funksjon en ikke kommer til å bruke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå