AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg og kjærsten har vært sammen i over 5 år. På de fem årene har vi KANSKJE sex to ganger i mnd, max. Noen ganger kun en eller ikke i det hele tatt.Før har jeg ikke hatt særlig behov for det, men alikevel litt oftere en hva vi har hatt sex. Har prøvd å snakke om det en del ganger men får bare svadasvar tilbake. Så i dag spurte jeg om det var sånn at vi var nødt til å planlegge det, å sette det til et bestemt klokkeslette. Noe jeg synes er ekstremt rart og i utgangspunktet ikke skulle Være nødvendig. Han har tydeligvis ikke det store behovet, men da får man i allefall møtes på halvveien? Eller er jeg stirkrevende nå? Det skal sies at det alltid er jeg som tar initiativet i tillegg og har også snakket om at han kan gjøre det innimellom, kun svadasvar. Når er jeg oppriktig drittlei av å ta opp dette tema uten at det skjer en forandring, jeg krever ikke særlig mye synes jeg, men krever mer en kanskje 2 ganger i mnd. Så, er jeg storkrevende og bør klare meg med det jeg får, eller bør han føye seg litt mer også? (Ikke kom med kommentarer som: Er det verdt og ofre forholdet for bedre sex) for JA, vi har vært samme i over fem år, det har skjedd NADA forandring.. jeg hadde vel et håp om at det kunne bli bedre. Men skal dette vedvare resten av forholdet så er det faktisk ikke verdt det! Hva tro du? Anonymous poster hash: cd9da...4c9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #2 Skrevet 14. februar 2015 Ingen som kan si noe om dette?Anonymous poster hash: cd9da...4c9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #3 Skrevet 14. februar 2015 Nei Anonymous poster hash: 2de88...70e
Em11mily Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 2 ganger pr. måned??? Leste jeg rett????Hadde nok vært i minste laget for min del :-)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 2 ganger pr. måned??? Leste jeg rett????Hadde nok vært i minste laget for min del :-) Ja du leste rett... og jeg blir gærn av det. Jeg blir rett og slett eksplosivt sinna når jeg tenker på hvor "vanskelig" han skal være. Så sinna at jeg heller lever livet uten han vist det skal fortsette På denne Måten. Har snakket med han fler ganger og prøvd å få han engasjert.. men forholdet vårt er ikke basert på sexualitet eller noe annet. Virker som om han lever samme med meg av No reason.. skjønner ikke hva som er greia.Anonymous poster hash: cd9da...4c9
Gjest Castielz Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Han tenner ikke på deg. Eller... Han er aseksuell.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Han tenner ikke på deg. Eller... Han er aseksuell. Det kan godt være begge deler.. for er bare meg han Har vært sammen med. Vist han er avsexuel vil det da aldri bli bedre?Anonymous poster hash: cd9da...4c9
Em11mily Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Ja du leste rett... og jeg blir gærn av det. Jeg blir rett og slett eksplosivt sinna når jeg tenker på hvor "vanskelig" han skal være. Så sinna at jeg heller lever livet uten han vist det skal fortsette På denne Måten. Har snakket med han fler ganger og prøvd å få han engasjert.. men forholdet vårt er ikke basert på sexualitet eller noe annet. Virker som om han lever samme med meg av No reason.. skjønner ikke hva som er greia.Anonymous poster hash: cd9da...4c9 Huffda :-) skjønner frustrasjonen din.Om han er asexuell vil han jo aldri få noe forhold til sex :-( Har for lenge sia opplevd noe lignende selv.............send meg en PM om du vil :-)
Cambria Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Jeg synes du skal si det du har skrevet her. Altså at du ikke kan fortsette om det ikke blit bedre. Så tenker jeg at for dere to kunne det kanskje hjulpet med en sexolog. Det er tidkrevende og dere må begge to ønske å satse på forholdet om dere går til en sexolog, men virker ikke som det er noe annet som kan hjelpe. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå