AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #61 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hater alle utenlandske talkshow Graham Norton er jo dritmorsom! Og Jimmy Kimmel.Anonymous poster hash: 3d3bf...c39
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2015 #62 Skrevet 4. oktober 2015 Graham Norton er jo dritmorsom! Og Jimmy Kimmel.Anonymous poster hash: 3d3bf...c39 Ok, Graham er ok, ikke morsom men jeg synes han virker som en kul fyr men Jimmy Kimmel misliker jeg sterkt Han har et slikt, jeg får lyst til å punche han i trynet ansikt 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #64 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor være i denne tråden om man misliker programmet? Det gir ikke noe mening så samt man ikke er ute etter å trolle... I all verden... Man er i de tråder man vil diskutere, enten man er enig eller ikke i om temaet er bra/liker det/positivt. Dette er et diskusjonsforum.Anonymous poster hash: 17f7c...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #65 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg grinler, de imitasjoner var priceless Anonymous poster hash: 16f71...795
Nordmann1 Skrevet 25. oktober 2015 #66 Skrevet 25. oktober 2015 Dette programmet er ut for meg! Har blitt sendt altfor mange sesonger og har blitt drittkjedelig.
smartbimbo Skrevet 2. november 2015 #67 Skrevet 2. november 2015 (endret) Jeg ser ikke så ofte på det lengre. Men både jeg og kjæresten var enige i at episoden med Bieber holdt et latterlig lavt nivå. Kan godt hende Thomas og Harald ble satt ut, og at de faktisk ikke var forberedt da Bieber ville "ta over showet". Synes uansett denne "episoden" viste bedre enn noensinne at programmet deres begynner å bli dødt, og er rimelig kleint. Endret 2. november 2015 av smartbimbo Fjernet gjentakende ord
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #68 Skrevet 2. november 2015 Det begynner å bli en god stund siden jeg har giddet å følge med på disse teite greiene, i alle fall. Anonymkode: 54784...d76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå