Gjest avocadoen Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Legg ut bilde (og gjerne navn på kaken!) av en kake dere har lyst å bake/har lyst å spise! For meg er kakeoppskrifter på nett mye mer interessant enn vindushopping på nett Elsker å drømme meg vekk i havet av kaker og elsker å bake kaker! Men har fått begrensing på 1 kake i mnd nå av min samboer fordi han ikke vil bli tjukk Men tilbake til tema. Jeg begynner: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sommerlig-sjokoladefestkake Jeg har melkeallergi så blir kvalm bare av å se på kaken, men jeg har veldig lyst på likevel Tror dette blir den neste kaken jeg skal bake
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Surret men inn i Spar butikkene sine lille oppskrift samling her for noen dager siden, - og ble sittende helt fast i en veldig enkel kake, og en ikke mye mer krevende Her er den enkle, Sjokoladekake med bringebær fromage. Oppskrift Og denne ikke mye mer komplisert, Fromagekake med jordbær: Oppskrift Endret 13. februar 2015 av Lille-pus 1
Gjest Ennasus Skrevet 14. februar 2015 #4 Skrevet 14. februar 2015 Ikke akkurat en kake men, Pink marshmallow Fudge. Ser farlig gode ut...
Gjest avocadoen Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Surret men inn i Spar butikkene sine lille oppskrift samling her for noen dager siden, - og ble sittende helt fast i en veldig enkel kake, og en ikke mye mer krevende Her er den enkle, Sjokoladekake med bringebær fromage. Oppskrift Og denne ikke mye mer komplisert, Fromagekake med jordbær: Oppskrift Yum!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå