Gå til innhold

Er det sant?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Useriøse ting fjernes, det er derfor dette forumet er av en helt annen kvalitet en feks. SolSnakk, VGDebatt, Voy etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Useriøse ting fjernes, det er derfor dette forumet er av en helt annen kvalitet en feks. SolSnakk, VGDebatt, Voy etc.

Vil nok tro at de fleste forum har moderatorer og regler. Det er nok ikke enestående med dette forumet. Særlig i VGD fjernes det mange innlegg, og det er strengere i forhold til registrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullemusa

OK?

Men jeg hører fra utrolig mange hold, at moddene her driver og redigerer innlegg i hytt og pine?

Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK?

Men jeg hører fra utrolig mange hold, at moddene her driver og redigerer innlegg i hytt og pine?

Stemmer det?

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tullemusa

Men når jeg ser litt over Ris og ros-debatten, er det myyye sensurering på gang.

Det ropes jo moderator i hytt og pine fra brukere som anser innlegg som "upassende"?

Hvor stor er egentlig takhøyden her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg som ett normalt menneske, ikke sleng dritt eller skriv som en uvitende og tåpelig fjortiz så blir du ikke sensurert. Sterke meninger er lov men ikke skittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullemusa
Oppfør deg som ett normalt menneske, ikke sleng dritt eller skriv som en uvitende og tåpelig fjortiz så blir du ikke sensurert. Sterke meninger er lov men ikke skittkasting.

I alle dager da menneske :o

Jeg har da ikke slengt dritt!

Jeg synes overhodet ikke at mine spørsmål går over grensen.

Jeg har hørt mye om dette forumet, og ville selvfølgelig spørre om det er tilfelle.

Og ditt svar viser jo egentlig hvor lav takhøyden egentlig er da :roll:

PS! Voksne mennesker skriver ikke fjortiz, det er det fjortiser som gjør! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager da menneske :o

Jeg har da ikke slengt dritt!

Jeg synes overhodet ikke at mine spørsmål går over grensen.

Jeg har hørt mye om dette forumet, og ville selvfølgelig spørre om det er tilfelle.

Og ditt svar viser jo egentlig hvor lav takhøyden egentlig er da :roll:

PS! Voksne mennesker skriver ikke fjortiz, det er det fjortiser som gjør! 8)

Tror ikke akkurat hun gikk til angrep på deg :roll:, hun prøvde vel heller å forklare hvordan reglene var...? er du litt nærtagende eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager da menneske :o

Jeg har da ikke slengt dritt!

Du spurte om kor stor takhøgde det er her - og du fekk svar på det. Svaret var i du-form, men like fullt eit svar, ikkje eit angrep. Så ta det med ro - du har stilt heilt greie spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om jeg er nærtagende? :kul:

Er nok vant til sterkere saker enn det der.

Men når jeg får et slikt svar på et spørsmål....så viser jo egentlig det hvem av oss som er nærtagende da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullemusa

Om jeg er nærtagende? :kul:

Er nok vant til sterkere saker enn det der.

Men når jeg får et slikt svar på et spørsmål....så viser jo egentlig det hvem av oss som er nærtagende da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Om jeg er nærtagende? :kul:  

Er nok vant til sterkere saker enn det der.

Men når jeg får et slikt svar på et spørsmål....så viser jo egentlig det hvem av oss som er nærtagende da :roll:

Hehe..skjønner du ikke enda at hun ga et generelt svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre gang så var det ikke et angrep på deg eller ditt spørsmål, men et svar på hva slags oppførsel som er godtatt på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Om jeg er nærtagende? :kul:  

Er nok vant til sterkere saker enn det der.

Men når jeg får et slikt svar på et spørsmål....så viser jo egentlig det hvem av oss som er nærtagende da :roll:

Tror du misforsto svaret du fikk. Du-form brukes ofte i stedet for ubestemt man eller en.

Oppfører man seg som ett normalt menneske, ikke sleng dritt eller skriv som en uvitende og tåpelig fjortiz så blir man ikke sensurert. Sterke meninger er lov men ikke skittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tullemusa
Oppfør deg som ett normalt menneske, ikke sleng dritt eller skriv som en uvitende og tåpelig fjortiz så blir du ikke sensurert. Sterke meninger er lov men ikke skittkasting.

Litt vanskelig å se at dette svaret er skrevet på generelt grunnlag. *dum som et brød*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Ny her, men er det sånn det er, vet jeg ikke om jeg gidder å bruke tid på dette. Skjønner ikke hva som er poenget med diskusjonsfora hvis man ikke kan diskutere uten å bli sensurert i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Man blir da ikke sensurert i hytt og pine. Hvor er det folk får det fra? Det er jo bare å holde seg til reglene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...