AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Må til legen, ble voldtatt i går. Sitter hjemme med to små barn, terapeuten er ikke tilgjengelig, vennene er ikke tilgjengelig, har snakket med pappaen til barna, han "kan ikke hjelpe". Går i oppløsning, må komme meg til legevakten. Besteforeldrene er bortreist, klarer ikke ta meg sammen. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 01e40...40b
Maimira Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Men i alle dager.... har du venner du kan snakke med? Foreldrene dine? Det finnes også hjelpetelefoner som er åpne hele døgnet. Hva slags menneske er egentlig faren til dine barn?? For en egoistisk dust. Kanskje du burde hatt noe beroligende? Du gjør nok lurt i kontakte legevakten. Klem:)
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med nærmeste krisesenter og få både praktisk hjelp og følelsesmessig støtte. Du kan også få følge til lege hvis du ønsker det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Ta barna med deg og dra på legevakten. Legevakter kan ordne praktisk hjelp mens du blir undersøkt og spor blir sikret. Ta med deg klærne du hadde på, ikke bruk plastpose det ødelegger evt. Sporflekker. Eller gjør som Arabella anbefaler kontakt krisesenter der du bor. Dine nærmeste trenger ikke å vite hva du har blitt utsatt for, med mindre du selv ønsker det. Si du er dårlig og må på legevakten.Anonymous poster hash: c98ef...330
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå