Gå til innhold

Muskelstrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk muskelstrekk for 11 dager siden, ikke sånn lynende vondt ved bevegelse, men som kontinuerlig/fast murrende smerte i korsryggen. Var hos legen 5 dager siden, og hun sa dette vil gå bort av seg selv, jeg måtte bare være tålmodig, det kunne gå 14 dager + , jeg fikk ingen henvisning til fysio etc, det skulle ikke være nødvendig mente legen.

Ja, jeg er bare så skuffet hver dag jeg våkner å jeg egentlig ikke kjenner noe endring, og begynner å bli bekymret for at jeg har fått noe som ikke er så lett å bli kvitt, eventuelt vil vedvare.

Andre med liknende erfaringer? Er det grunn til bekymring?

Anonymous poster hash: 44c44...b27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke unormalt at en strekk sitter i lenge. Jeg trener kampsport som involverer å måtte sparke folk i hodet, gjerne folk som er mye høyere enn meg, så lyskestrekk er en ikke helt ukjent sak ;) Det kan sitte i i ukesvis, og når man tror det er over, og blir litt ivrig på trening, så bom er den der igjen.

Du må bare ta tiden til hjelp og være tålmodig. Trene forsiktig, tøye forsiktig.

Anonymous poster hash: 7f2b0...06d
Skrevet

Noen flere som har erfaring med forstrukket muskel og varighet på dette?

TS

Anonymous poster hash: 44c44...b27
Skrevet

Jeg har dette nå, i korsryggen. Har gått en uke nå, blitt litt bedre. Som regel går det 2-3, kanskje 4 uker för jeg er noenlunde bra igjen. Tålmodighet, gå i skogen, varme omslag og voltaren + paracet

Anonymous poster hash: 32c77...75e
Skrevet

Jeg fikk en strekk for 1 år siden ca. Blir fortsatt plaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...