Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 uff... hadde så lyst til å ta turen til tyrkia om ikke så lenge, men ble litt skremt når jeg leste dagens nyhet om terroraksjon i istanbul, ja jeg leste at dette var et forspill på de kommende terroraksjonene som visstnok skulle komme til europas hovedsteder, men uff...
m_h Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Jeg har nettopp kommet hjem fra tyrkia(kom hjem i dag) etter 2 uker,og jeg har hatt en topp ferie! Jeg anbefaler deg å reise dit virkelig! Jeg var i alanya og bodde på sunpark marine,et supert hotell med kjempe kjekke annsatte,anbefalest virkelig! Jeg skal tilbake dit iallefall.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 med virket reiseselskap var dette?
Mackenzie* Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Kom også akkurat hjem, gikk fint det. Ikke vært inne på terror tanker engang
Bertha Skrevet 15. august 2004 #6 Skrevet 15. august 2004 Følg med på Utenriksdepartementets reiseinformasjon og reiseråd, så får dere et realistisk pekepinn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå