Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #21 Skrevet 13. februar 2015 Hva er beskrivelsen av guttunger? ------- snip ------ Guttunger er de som ikke har lært å ikke drikke seg så stupfulle at de pisser på seg og ikke kan gå. - de som er beskrevet å ikke tørre snakke til noe hunkjønn før de er så fulle at de ikke husker det neste dag. Voksne folk som driver på sånn skygger alle andre enn kompisene bort fra, og kompisene prøver neste gang å få dem til å ikke drikke med begge hender... før de til slutt går ut uten disse voksne med alkoholproblemer. Årsaken er med rimelig stor sannsynlighet at folk flest lære hvor mye de tåler, og de oppdager at det ikke er et nederlag å ikke drikke alkohol kontinuerlig fra de kommer ut og til serveringen stenges. - det gjelder begge kjønn altså. Ingen vil ha noe å gjøre med stupfulle folk som ikke kan oppføre seg eller som sovner ved bordet eller spyr i bilen eller ikke kan stå på egne bein.
Timza Skrevet 13. februar 2015 #22 Skrevet 13. februar 2015 Guttunger er de som ikke har lært å ikke drikke seg så stupfulle at de pisser på seg og ikke kan gå. - de som er beskrevet å ikke tørre snakke til noe hunkjønn før de er så fulle at de ikke husker det neste dag. Voksne folk som driver på sånn skygger alle andre enn kompisene bort fra, og kompisene prøver neste gang å få dem til å ikke drikke med begge hender... før de til slutt går ut uten disse voksne med alkoholproblemer. Årsaken er med rimelig stor sannsynlighet at folk flest lære hvor mye de tåler, og de oppdager at det ikke er et nederlag å ikke drikke alkohol kontinuerlig fra de kommer ut og til serveringen stenges. - det gjelder begge kjønn altså. Ingen vil ha noe å gjøre med stupfulle folk som ikke kan oppføre seg eller som sovner ved bordet eller spyr i bilen eller ikke kan stå på egne bein. Jeg trur du smører tykt på. Det er vell ingen her inne som har beskrevet det du skriver om her? Jeg har isåfall ikke gjort det? Det du beskriver er jo folk med alkoholproblemer, ikke gutter eller menn. Mennesker i Norge er generelt mindre frempå når det gjelder sjekking. Det var det "vi" mente eller ihvertfall slik jeg tolket hun som var innpå det med alkohol og sjekking på byen. Altså at Nordmenn som oftest tar i seg en øl eller to før de tar steget med å hilse om de er ute på byen. En øl eller to trenger altså ikke bety at de må sjangle rundt, eller får blackouts til neste dag. Og dette gjelder både gutter og menn, altså nordmenn generelt. Selv kvinner. 3
Gjest Cartman Skrevet 13. februar 2015 #23 Skrevet 13. februar 2015 DU ER SYK! NETTINETTET Anonymous poster hash: b9789...959 ???????????????????
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #24 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg trur du smører tykt på. Det er vell ingen her inne som har beskrevet det du skriver om her? Jeg har isåfall ikke gjort det? Det du beskriver er jo folk med alkoholproblemer, ikke gutter eller menn. Mennesker i Norge er generelt mindre frempå når det gjelder sjekking. Det var det "vi" mente eller ihvertfall slik jeg tolket hun som var innpå det med alkohol og sjekking på byen. Altså at Nordmenn som oftest tar i seg en øl eller to før de tar steget med å hilse om de er ute på byen. En øl eller to trenger altså ikke bety at de må sjangle rundt, eller får blackouts til neste dag. Og dette gjelder både gutter og menn, altså nordmenn generelt. Selv kvinner. Nnnnnnaaaa....... kommentaren var en presisering til de såkalte 'menn' som var bekrevet her. Det du beskriver er den absolutt overveldende majoritet menn. Sent på kvelden med en liten styrepromille, men fullstendig klar over både hvem de er, hvor de er og i de aller, aller fleste tilfeller svært hyggelige å komme i prat med. Nå vil ikke jeg si at menn i dette landet har så stort problem med avvisning på byen, da de sjelden har selvtillit nok til å sjekke opp. (utenom med så mye promille at de ikke husker de har gjort det, dagen derpå) I tillegg så er tinder og virkeligheten to forskjellige ting. Man bør jobbe med seg selv hvis man ikke takler avvisning og man bør også forstå at menn ikke blir skremt av kvinner som tar kontakt i 2015 de setter pris på det. De som har behov for å jege og ikke vil at kvinner skal ta kontakt er som regel ikke ute etter noe annet enn jakten uansett.. Endret 13. februar 2015 av Lille-pus
Gjest Cartman Skrevet 13. februar 2015 #25 Skrevet 13. februar 2015 Guttunger er de som ikke har lært å ikke drikke seg så stupfulle at de pisser på seg og ikke kan gå. - de som er beskrevet å ikke tørre snakke til noe hunkjønn før de er så fulle at de ikke husker det neste dag. Voksne folk som driver på sånn skygger alle andre enn kompisene bort fra, og kompisene prøver neste gang å få dem til å ikke drikke med begge hender... før de til slutt går ut uten disse voksne med alkoholproblemer. Årsaken er med rimelig stor sannsynlighet at folk flest lære hvor mye de tåler, og de oppdager at det ikke er et nederlag å ikke drikke alkohol kontinuerlig fra de kommer ut og til serveringen stenges. - det gjelder begge kjønn altså. Ingen vil ha noe å gjøre med stupfulle folk som ikke kan oppføre seg eller som sovner ved bordet eller spyr i bilen eller ikke kan stå på egne bein. Hjernen er ferdig utviklet når man blir 25. Altså fra 25 og oppover er man mann (eller dame). Veldig generaliserende innlegg. Jeg kan håndtere de fleste situasjoner, bortsett fra å snakke om følelser til det motsatte kjønn. Det er ubehagelig for meg. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg er sjenert eller at jeg er introvert. Det gjør meg ikke mindre mandig, enn ekstroverte menn. Mange menn drikker for å bli tøffere. De blir mer utadvendte og tar mer initiativ. Alkoholen blir deres sminke. Den dekker over "feil". Jeg sier ikke at det er fornuftig å drikke seg drita, men det er forståelig.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #26 Skrevet 13. februar 2015 Hjernen er ferdig utviklet når man blir 25. Altså fra 25 og oppover er man mann (eller dame). Veldig generaliserende innlegg. Jeg kan håndtere de fleste situasjoner, bortsett fra å snakke om følelser til det motsatte kjønn. Det er ubehagelig for meg. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg er sjenert eller at jeg er introvert. Det gjør meg ikke mindre mandig, enn ekstroverte menn. Mange menn drikker for å bli tøffere. De blir mer utadvendte og tar mer initiativ. Alkoholen blir deres sminke. Den dekker over "feil". Jeg sier ikke at det er fornuftig å drikke seg drita, men det er forståelig. En mann er ikke en Mann. Jeg bruket et billedlig uttrykk og altså ikke en fysiologisk standard. Ser den kunne mistolkes og dermed bør den altså forklares. Så er nå også de aller, aller fleste ferdige med stupfylla når de kommer til rundt 25. Frem til en gitt alder og erfaring (med egen tålegrense) skjer uheldige episoder for de yngste. - og helt korrekt så du påpeker. Menn er ikke mindre en Mann fordi de er introverte og ikke henter sin energi i folkelivet og i alle energien som genereres i større folkemengder.
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #27 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Resten av det du skriver er jeg da enig om, og jeg forstår ikke helt hvorfor du skulle nekte på det førstnevnte. Hvis jeg har skrevet noe sted at det er likestilt så beklager jeg det, for jeg har aldri nektet for at det fortsatt er menn som tar mest kontakt. Grunnen til at jeg nevnte dette er fordi jeg mener det er viktig at kvinner forstår at de må ta enda mer initiativ, men også at menn slutter å si at det alltid er de som tar initiativ og bruker det som unnskyldning på å ikke ta kontakt. Endret 13. februar 2015 av Nettinettet
Gjest ashanti Skrevet 13. februar 2015 #28 Skrevet 13. februar 2015 Hvis jeg har skrevet noe sted at det er likestilt så beklager jeg det, for jeg har aldri nektet for at det fortsatt er menn som tar mest kontakt. Grunnen til at jeg nevnte dette er fordi jeg mener det er viktig at kvinner forstår at de må ta enda mer initiativ, men også at menn slutter å si at det alltid er de som tar initiativ og bruker det som unnskyldning på å ikke ta kontakt. Kan jeg spørre deg om et tips (og dere andre også ) ang dette? En fyr jeg har snakket litt med på tinder har ikke svart på min siste mld (hvor jeg igrunn bare svarte på noe han skrev, ala: kult;) ). Nå er det 2 dager siden. Burde jeg skrive noe nytt til han? Eller ta "hintet"?
Gjest Godjente Skrevet 13. februar 2015 #29 Skrevet 13. februar 2015 Hjernen er ferdig utviklet når man blir 25. Altså fra 25 og oppover er man mann (eller dame). Veldig generaliserende innlegg. Jeg kan håndtere de fleste situasjoner, bortsett fra å snakke om følelser til det motsatte kjønn. Det er ubehagelig for meg. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg er sjenert eller at jeg er introvert. Det gjør meg ikke mindre mandig, enn ekstroverte menn. Mange menn drikker for å bli tøffere. De blir mer utadvendte og tar mer initiativ. Alkoholen blir deres sminke. Den dekker over "feil". Jeg sier ikke at det er fornuftig å drikke seg drita, men det er forståelig. Det er usjarmerende med menn som må drikke seg til mot. Hadde en som bare sendte meg meldinger om å treffes om det var fest på gang eller alkohol. Vi tastet litt ellers men han var visst for sjenert til å be meg ut på date i edru tilstand. Må få presisere at dette er en mann som ikke har noen alkoholproblemer.. Jeg ble jo bedt ut på flere dates av andre menn og når jeg da fant meg en kjæreste, som var sjenert ja, men tøff nok til å be meg ut på date og snakke med meg edru, tok plutselig han andre kontakt og var så fortvilet over at jeg ikke valgte han og at vi passet best sammen osv.. Sa det som det var at jeg likte han godt men siden han aldri bad meg ut på noe, ble det jo selvsagt ikke noe. Er jo ikke interessert i å kun treffes på fylla. Det har jeg vokst ifra for lenge siden
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #30 Skrevet 13. februar 2015 Kan jeg spørre deg om et tips (og dere andre også ) ang dette? En fyr jeg har snakket litt med på tinder har ikke svart på min siste mld (hvor jeg igrunn bare svarte på noe han skrev, ala: kult;) ). Nå er det 2 dager siden. Burde jeg skrive noe nytt til han? Eller ta "hintet"? Hvis du bare skrev noe ale "kult" så er det jo ikke noe for han å ta tråden videre på, så det kan godt var han tenkte at du ikke var så interessert eller at han er litt lei av å måtte være den som fører samtalen videre med jenter han snakker med.. (dette er selvfølgelig bare synsing fra min side jeg vet jo ikke hva han tenker).. Et godt tips er å holde samtalen i gang når man svarer. Altså istedenfor å bare skrive "kult" så skriver du "Kult! Ellers, planer for helgen?" f.eks
Gjest Cartman Skrevet 13. februar 2015 #31 Skrevet 13. februar 2015 Det er usjarmerende med menn som må drikke seg til mot. Hadde en som bare sendte meg meldinger om å treffes om det var fest på gang eller alkohol. Vi tastet litt ellers men han var visst for sjenert til å be meg ut på date i edru tilstand. Må få presisere at dette er en mann som ikke har noen alkoholproblemer.. Jeg ble jo bedt ut på flere dates av andre menn og når jeg da fant meg en kjæreste, som var sjenert ja, men tøff nok til å be meg ut på date og snakke med meg edru, tok plutselig han andre kontakt og var så fortvilet over at jeg ikke valgte han og at vi passet best sammen osv.. Sa det som det var at jeg likte han godt men siden han aldri bad meg ut på noe, ble det jo selvsagt ikke noe. Er jo ikke interessert i å kun treffes på fylla. Det har jeg vokst ifra for lenge siden Bare for å presisere en ting. Jeg drikker meg ikke til mot. Er like sjenert i fylla haha Jeg er i utgangspunktet enig med deg, og jeg forstår godt poenget ditt. Jeg ville bare forklare hvordan det er å være den typen mann.
Gjest ashanti Skrevet 13. februar 2015 #32 Skrevet 13. februar 2015 Hvis du bare skrev noe ale "kult" så er det jo ikke noe for han å ta tråden videre på, så det kan godt var han tenkte at du ikke var så interessert eller at han er litt lei av å måtte være den som fører samtalen videre med jenter han snakker med.. (dette er selvfølgelig bare synsing fra min side jeg vet jo ikke hva han tenker).. Et godt tips er å holde samtalen i gang når man svarer. Altså istedenfor å bare skrive "kult" så skriver du "Kult! Ellers, planer for helgen?" f.eks Ja, jeg angrer litt på det, at jeg bare svarte sånn. Men ellers i samtalen hadde jeg absolutt spurt han om ting også.. Men syntes du/dere jeg skal la det ligge eller prøve å plukke opp tråden igjen?
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #33 Skrevet 13. februar 2015 Ja, jeg angrer litt på det, at jeg bare svarte sånn. Men ellers i samtalen hadde jeg absolutt spurt han om ting også.. Men syntes du/dere jeg skal la det ligge eller prøve å plukke opp tråden igjen? Absolutt plukke opp tråden og spørre han hva han skal i helgen eller noe.. Ingenting å tape på det. Viktig å vise interesse i begynnelsen og faktisk få det over på en date..
Gjest ashanti Skrevet 13. februar 2015 #34 Skrevet 13. februar 2015 Absolutt plukke opp tråden og spørre han hva han skal i helgen eller noe.. Ingenting å tape på det. Viktig å vise interesse i begynnelsen og faktisk få det over på en date.. Skal prøve, men er livredd for at det er en grunn til at han ikke har tatt mer kontakt.. andre på Tinder er jo ganske "aggressive" og sender jo flere mld på rad uten selv om de ikke har fått svar på den første. (Også er det fredag den 13...) Men prøver å ser hva som skjer:) takk for råd
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #35 Skrevet 13. februar 2015 Skal prøve, men er livredd for at det er en grunn til at han ikke har tatt mer kontakt.. andre på Tinder er jo ganske "aggressive" og sender jo flere mld på rad uten selv om de ikke har fått svar på den første. (Også er det fredag den 13...) Men prøver å ser hva som skjer:) takk for råd Men hvis det er en annen grunn, så har jo ikke det noe betydning egentlig? Bedre å ha gjort det man kan og tape, enn å ikke gjøre det man kan for så å tape, når man egentlig kunne vunnet
99699 Skrevet 14. februar 2015 #36 Skrevet 14. februar 2015 Jeg matchet for et par dager siden med en fyr på Tinder, han sa aldri noe til meg og jeg sa aldri noe til han, men tenkte å sende han en mld nå - men han er borte fra matchene mine.. Og har tydeligvis slettet meg som match. Selvfølelsen fikk seg en kjempeknekk han har tydeligvis bare trykka like på alt og slettet de som uansett ikke var et alternativ da....(?) Tror ikke jeg takler Tinder :s *en utblåsning*Anonymous poster hash: 1a012...bd0 Haha, slapp av. Jeg har hatt en drøss med matcher som jeg sender melding til og når jeg sjekker dagen etterpå har de slettet meg. Same shit, mange som ikke veit hvorfor de er på tinder. Dere kvinner er så lite verdt uansett, så jeg gir faen. Finnes gode luksusprostituerte å forholde seg til istedetfor
Gjest ashanti Skrevet 14. februar 2015 #37 Skrevet 14. februar 2015 Men hvis det er en annen grunn, så har jo ikke det noe betydning egentlig? Bedre å ha gjort det man kan og tape, enn å ikke gjøre det man kan for så å tape, når man egentlig kunne vunnet For andre gang i mitt liv tok jeg sjangsen og sendte han en ny mld - for andre gang ble jeg skuffet han har fortsatt ikke svart, et døgn senere - og han har vært aktiv flere ganger (ja, jeg har sjekket..:/). Isj. Konklusjonen min er fortsatt at hvis en fyr er keen lar han deg aldri tvile
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå