AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Jeg matchet for et par dager siden med en fyr på Tinder, han sa aldri noe til meg og jeg sa aldri noe til han, men tenkte å sende han en mld nå - men han er borte fra matchene mine.. Og har tydeligvis slettet meg som match. Selvfølelsen fikk seg en kjempeknekk han har tydeligvis bare trykka like på alt og slettet de som uansett ikke var et alternativ da....(?) Tror ikke jeg takler Tinder :s *en utblåsning* Anonymous poster hash: 1a012...bd0
suprarenalis Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Kanskje han ikke ville ha en match som ikke sender melding. Kanskje han så noe i profilen din han ikke likte. Kanskje han slettet seg fra appen. Du trenger nok ikke legge så mye i det. 7
havanaa Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Det har skjedd meg også. Ikke noe vits i å tenkte noe over det
Timza Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 For en verden det ville vært om alle menn tenkte slikt etter en mulig avvisning. 6
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 For en verden det ville vært om alle menn tenkte slikt etter en mulig avvisning. Mange menn tenker slik. Og det er faktisk ikke slik at alle kvinner tenker slik heller. Kvinner som er usikre på seg selv, og menn som er usikre på seg selv tenker slik. Det må de jobbe med. 4
Timza Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Mange menn tenker slik. Og det er faktisk ikke slik at alle kvinner tenker slik heller. Kvinner som er usikre på seg selv, og menn som er usikre på seg selv tenker slik. Det må de jobbe med. Med tanke på at menn som regel er jegerne, og dermed også er utsatt for avvisning oftere ved å sette seg i den posisjonen som spør om sjanse så vil jeg jo påstå at det ville blitt en kjip hverdag for kvinner ute på byen når alle bare stoppet med det etter en negativ opplevelse. 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Med tanke på at menn som regel er jegerne, og dermed også er utsatt for avvisning oftere ved å sette seg i den posisjonen som spør om sjanse så vil jeg jo påstå at det ville blitt en kjip hverdag for kvinner ute på byen når alle bare stoppet med det etter en negativ opplevelse. Nå vil ikke jeg si at menn i dette landet har så stort problem med avvisning på byen, da de sjelden har selvtillit nok til å sjekke opp. (utenom med så mye promille at de ikke husker de har gjort det, dagen derpå) I tillegg så er tinder og virkeligheten to forskjellige ting. Man bør jobbe med seg selv hvis man ikke takler avvisning og man bør også forstå at menn ikke blir skremt av kvinner som tar kontakt i 2015 de setter pris på det. De som har behov for å jege og ikke vil at kvinner skal ta kontakt er som regel ikke ute etter noe annet enn jakten uansett.. 1
Timza Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Nå vil ikke jeg si at menn i dette landet har så stort problem med avvisning på byen, da de sjelden har selvtillit nok til å sjekke opp. (utenom med så mye promille at de ikke husker de har gjort det, dagen derpå) I tillegg så er tinder og virkeligheten to forskjellige ting. Man bør jobbe med seg selv hvis man ikke takler avvisning og man bør også forstå at menn ikke blir skremt av kvinner som tar kontakt i 2015 de setter pris på det. De som har behov for å jege og ikke vil at kvinner skal ta kontakt er som regel ikke ute etter noe annet enn jakten uansett.. Hehe, er jo en god beskrivelse for Norge ja, men trur du mistet poenget litt. ^^ Med "jage" så mener jeg at det fremdeles idag, i 2015 er forventet at mannen som regel tar første steget. Når han så må ta første steget så setter han seg i en posisjon der han må vente på et ja eller nei. Altså sjansen for å bli avvist er der, mens kvinnen det gjelder får avgjørelsen på hennes side. Dette gjelder da både i det virkelige liv ute på byen, så fremt som på Tinder, Sukker eller hva det måtte være. For å klargjøre. Jeg sier ikke at det kun er menn som "jager" og tar initiativ, men at det statistisk sett er flest menn som gjør dette, selv i 2015. Uansett så er det jo sant. Både kvinner og menn som gir opp må jobbe med seg selv . Endret 13. februar 2015 av Timza 2
lillsunshine Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Han kan rett og slett ha slettet seg selv også. Det er en mulighet. Det er ikke vits å tenke så mye på det. Endret 13. februar 2015 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 da burde du ikke prøve tinder som mann, opplever ofte at jeg blir fjernet som match om jeg ikke sier noe innen 24timer. Samme hvis en samtale ebber litt ut eller jeg får ikke svart med en gang blir jeg fjernet. Mister stort sett like mange matches som jeg får Anonymous poster hash: df334...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Har skjedd meg flere ganger. Aller første matchen min slettet meg etter noen timer, før jeg rakk å si noe. Måneder etter matchet vi igjen, av uvisse grunner. Nå dater vi. Har ikke spurt ham om hvorfor han slettet meg første gangen. Ellers blir jeg ofte slettet hvis jeg ikke svarer "fort nok". En sa: "Ta en kaffe?" (uten hei først eller noe.) Jeg svarte ikke med en gang av ulike grunner, og ble derfor slettet. En annen: "Hei" "Heisann. :)" "Du var fin a" Ble litt oppgitt av mangelen på substans, og responderte ikke umiddelbart. Ble derfor slettet. Ble ikke akkurat lei meg. Noen sletter meg etter kort tid uten at vi har utvekslet et ord, som hos deg. Min erfaring er at mange menn er veldig utålmodige, og ytterst få tar Tinder seriøst, naturlig nok. Man bruker Tinder på forskjellige måter. Ikke tenk på det, og ta det iallefall ikke personlig. Anonymous poster hash: 74ee9...4e3
Petra75 Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Jeg blir også ofte slettet. Muligens av de som sveiper ja på alle, og så selekteter etterhvert. Jeg har til og med blitt slettet av to stk etter at date ble avtalt. Tenker som så at dette uansett ikke ville ha vært personligheter jeg ville ha vært sammen med, så jeg bryr meg ikke. Ta ikke Tinder altfor seriøst. Og i ditt tilfelle hadde han jo ikke en gang snakket med deg, kun dømt deg på utseendet. Ville du ha hatt en slik mann? 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Huffda, det har skjedd meg også, men regnet med det var fordi jeg ikke sa noe fort nok. Det kan være andre grunner også, men brydde meg ikke så mye.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Hehe, er jo en god beskrivelse for Norge ja, men trur du mistet poenget litt. ^^ Med "jage" så mener jeg at det fremdeles idag, i 2015 er forventet at mannen som regel tar første steget. Når han så må ta første steget så setter han seg i en posisjon der han må vente på et ja eller nei. Altså sjansen for å bli avvist er der, mens kvinnen det gjelder får avgjørelsen på hennes side. Dette gjelder da både i det virkelige liv ute på byen, så fremt som på Tinder, Sukker eller hva det måtte være. For å klargjøre. Jeg sier ikke at det kun er menn som "jager" og tar initiativ, men at det statistisk sett er flest menn som gjør dette, selv i 2015. Uansett så er det jo sant. Både kvinner og menn som gir opp må jobbe med seg selv . Det er en beskrivelse av guttunger i Norge, - ikke av Menn. Er det rart det går galt for mange tenker jeg
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #15 Skrevet 13. februar 2015 Hehe, er jo en god beskrivelse for Norge ja, men trur du mistet poenget litt. ^^ Med "jage" så mener jeg at det fremdeles idag, i 2015 er forventet at mannen som regel tar første steget. Når han så må ta første steget så setter han seg i en posisjon der han må vente på et ja eller nei. Altså sjansen for å bli avvist er der, mens kvinnen det gjelder får avgjørelsen på hennes side. Dette gjelder da både i det virkelige liv ute på byen, så fremt som på Tinder, Sukker eller hva det måtte være. For å klargjøre. Jeg sier ikke at det kun er menn som "jager" og tar initiativ, men at det statistisk sett er flest menn som gjør dette, selv i 2015. Uansett så er det jo sant. Både kvinner og menn som gir opp må jobbe med seg selv . Vi har desverre ikke noen statistikker på det, men mine mannlige kunder forteller at de opplever at flere kvinner enn før tar kontakt på nettdatingsider eller initiativ på byen. Jeg tror heller ikke at det forventes at mannen skal ta kontakt like mye som før, men at menn fortsatt tror det forventes av dem. Altså du har rett, det er fortsatt slikt at mange forventer at mannen tar kontakt, og at det ofte er slik at mannen tar kontakt, men det er en enorm økning i antall kvinner som tar kontroll over sitt eget kjærlighetsliv og ikke bare står der og ser søt ut! Kvinner må slutte å vente på at menn skal ta kontakt, og menn må ikke lene seg tilbake fordi kvinner har begynnt å ta kontakt. Alle må være proaktive i sitt eget kjærlighetsliv og myten om at menn mister interesen av at en kvinne tar initiativ bør forlengs begraves! 1
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Det er en beskrivelse av guttunger i Norge, - ikke av Menn. Er det rart det går galt for mange tenker jeg Så du mener at Menn ikke tar kontakt i det hele tatt, eller at de ikke setter seg i en posisjon hvor de kan få enten ja eller nei?? Forstod ikke helt kommentaren din til innlegget til Timza.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2015 #17 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Så du mener at Menn ikke tar kontakt i det hele tatt, eller at de ikke setter seg i en posisjon hvor de kan få enten ja eller nei?? Forstod ikke helt kommentaren din til innlegget til Timza. Timza henviser til de guttungene som her under er beskrevet, - og jeg påpeker at de beskrevne fyrene ikke er menn, men tvertimot guttunger. Nå vil ikke jeg si at menn i dette landet har så stort problem med avvisning på byen, da de sjelden har selvtillit nok til å sjekke opp. (utenom med så mye promille at de ikke husker de har gjort det, dagen derpå) I tillegg så er tinder og virkeligheten to forskjellige ting. Man bør jobbe med seg selv hvis man ikke takler avvisning og man bør også forstå at menn ikke blir skremt av kvinner som tar kontakt i 2015 de setter pris på det. De som har behov for å jege og ikke vil at kvinner skal ta kontakt er som regel ikke ute etter noe annet enn jakten uansett.. - og for god ordens skyld: voksne menn som raver rundt i stupfylla som her beskrevet har alkoholproblemer, ikke sjenerthet, som sitt primære problem. Endret 13. februar 2015 av Lille-pus
Nettinettet Skrevet 13. februar 2015 #18 Skrevet 13. februar 2015 Timza henviser til de guttungene som her under er beskrevet, - og jeg påpeker at de beskrevne fyrene ikke er menn, men tvertimot guttunger. - og for god ordens skyld: voksne menn som raver rundt i stupfylla som her beskrevet har alkoholproblemer, ikke sjenerthet, som sitt primære problem. Det handler som regel ikke om sjenerthet, men om frykt for avvisning, når man ikke tar kontakt. Når det er snakk om alkoholproblem så er det noe de fleste nordmenn har. Alkohol misbrukes ofte når den først benyttes, og det er ganske jevnt mellom voksne menn og yngre menn som oppfører seg på denne måten. Ja jeg har skjekket. Et par ganger i året er jeg ute for å se på folks sjekkevaner og også alloholinntaket de har når de sjekker.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #19 Skrevet 13. februar 2015 Nå vil ikke jeg si at menn i dette landet har så stort problem med avvisning på byen, da de sjelden har selvtillit nok til å sjekke opp. (utenom med så mye promille at de ikke husker de har gjort det, dagen derpå) I tillegg så er tinder og virkeligheten to forskjellige ting. Man bør jobbe med seg selv hvis man ikke takler avvisning og man bør også forstå at menn ikke blir skremt av kvinner som tar kontakt i 2015 de setter pris på det. De som har behov for å jege og ikke vil at kvinner skal ta kontakt er som regel ikke ute etter noe annet enn jakten uansett.. DU ER SYK! NETTINETTET Anonymous poster hash: b9789...959
Timza Skrevet 13. februar 2015 #20 Skrevet 13. februar 2015 Det er en beskrivelse av guttunger i Norge, - ikke av Menn. Er det rart det går galt for mange tenker jeg Hva er beskrivelsen av guttunger? Trur nok mennesker generelt er mer sjenert i Norge enn ellers i verden. Det merker man jo kjapt når man tar en fot utenfor landegrensene. Vi har desverre ikke noen statistikker på det, men mine mannlige kunder forteller at de opplever at flere kvinner enn før tar kontakt på nettdatingsider eller initiativ på byen. Jeg tror heller ikke at det forventes at mannen skal ta kontakt like mye som før, men at menn fortsatt tror det forventes av dem. Altså du har rett, det er fortsatt slikt at mange forventer at mannen tar kontakt, og at det ofte er slik at mannen tar kontakt, men det er en enorm økning i antall kvinner som tar kontroll over sitt eget kjærlighetsliv og ikke bare står der og ser søt ut! Kvinner må slutte å vente på at menn skal ta kontakt, og menn må ikke lene seg tilbake fordi kvinner har begynnt å ta kontakt. Alle må være proaktive i sitt eget kjærlighetsliv og myten om at menn mister interesen av at en kvinne tar initiativ bør forlengs begraves! Er fult klar over at kvinner tar mer og mer initiativ enn før, men du må være gal om du faktisk mener at det nærmer seg 50% fordeling nå. Jeg snakker om noe veldig enkelt noe. Bare det faktum at menn utsetter seg for det å bli avvist mye oftere enn kvinner gjør, og at om vi menn hadde gjort som TS, så hadde verdenen blitt et trist sted. Resten av det du skriver er jeg da enig om, og jeg forstår ikke helt hvorfor du skulle nekte på det førstnevnte. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå